Szukaj

Lista ocen Volvo V70 II (125) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 56 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysiek
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Trakcja wspaniała, przy tej wadze niestety opony starczają na 2 sezony (80tyś km) w klasie kompakt zapewne wynik będzie lepszy, siedzenia trzymają jak w bolidzie, czuje się w nim bardzo bezpiecznie, posiada układy kontroli trakcji ESP i DSTC, które w prawdzie można wyłączyć ale ja tego nie robię, na nasze polskie drogi układ jezdny i zawieszenie naprawdę godne polecenia, w ciągu 3 lat (120tyś km) wymieniałem łącznik stabilizatora x 3, tarcze...
4,0
~Klops
Volvo V70 II
Kombi 2.5 i V20 AWD R 300KM 221kW
Trzy tryby zawieszenia to fajny bajer. Comfort i sport są nie do odróżnienia. Natomiast advanced...to inna bajka. Wszystko się zmienia, twardość zawieszenia (ono jest i tak dosyć twarde, nawet w comforcie, w porównaniu do C5 na hydro to taczka) i praca skrzyni. Wtedy można deptać ale trzeba uważać, bo auto jest podsterowne.Hamulce są świetne, auto zatrzymuje się momentalnie. Ktoś kto oczekuje auta prowadzącego się jak bolid będzie zawiedziony....
4,0
~rys
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Bardzo komfortowe. Z podkesleniem na slowie komfort. Nie jest to zwieszenie do zabawe w kubice na zakretach jak w bmw. Nie zacheca do scigania sie, ale jesli chcesz pokonac 1200 km w jeden dzien mysle ze nie wiele jest aut ktore to zrobia lepiej i wygodniej. Z moich obserwacji. Pierwsze 3 lata na byle jakich czesciach (ale markowych) zawieszenie robilem praktycznie co 8 m-cy. Niesety masa (prawie 2t) daje sie we znaki. Lepszym roziwazaniem...
4,0
~biegacskakac@gmail.com
Volvo V70 II
Kombi 2.5 i V20 AWD R 300KM 221kW
Sytem 4C(Four C) jest fajnym gadzetem i nie tylko. 3 tryby pracy zawieszenia(comfort,sport,advanced) maja zastosowanie w naszym podziurawionym kraju. roznica pomiedzy comfort i sport prawie nieodczuwalna. tryb advanced to juz inna historia. samochod staje sie naprawde twardy, zbiera kazda dziure ale daje poczucie kontroli i mozliwosci bardzo szybkiego pokonywania zakretow. naped na 4 łapy daje jeszcze wieksza trakcje i poczucie pewnosci....
4,0
~Paweł
Volvo V70 II
Kombi 2.4 TD 163KM 120kW
Do Audi A6, Mercedesa E-klasse, czy BMW 5 w zachowaniu na drodze trochę mu brakuje, ale ogólnie jest dobrze. Komfort resorowania bardzo dobry (auto wręcz płynie) ale jak dla mnie ma trochę za miękkie sprężyny w stosunku do amortyzatorów (jeżdżę szybko i dynamicznie). Wada- ze względu na ogromny moment obrotowy i napęd na przód nawet z układem stc na mokrej nawierzchni potrafi bez zbytniego starania się kierowcy zerwać przyczepność. Następny...
4,0
~wacaw@o2.pl
Volvo V70 II
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
coś niestety postukuje z przodu , lecz "ten typ podobno tak ma...",trzeba przyzwyczaić się do miękkiego zawieszenia i "pływania ",co może się spodobać,lecz zaskakuje ciut użytkowników poprzedniego modelu V 70. To chyba oznaka luksusu ,choć na naszych wyboistych drogach wygląda na...zużyte amortyzatory. Promień skrętu zmusza do uwagi przy zawracaniu...A poza tym....bomba(to już moje trzecie kombi :740 TURBODISEL, V 70 2.5 BENZYNA ,no i...
2,0
~nigdy nie kupuj w komisie
Volvo V70 II
Kombi 2.4 170KM 125kW
no niestety wtopa, ustawiłem zbieżność ale jakby trochę ściąga (tylko przód dało się ustawić niestety , tył zapieczona śruba i polecają palnik) - raz w lewo raz w prawo (może to opony za szerokie :) ) - kierownice strach puścić. Tak samo dość dziwnie nie do końca odbija kierownica przy dużym skręcie, no moja wina że chłop myślał że ustawienie zbieżności poprawi. Coż wymagać do 10 letniego samochodu żeby prosto jeździł
3,0
~Ja
Volvo V70 II
Kombi 2.4 TD 163KM 120kW
Niestety co do prowadzenia, zawieszenie wydawało się tak miękkie, że przy gwałtownym skręcie kierownicy reakcja kół była późna i poprzedzona przechyleniem się całego samochodu. Co więcej czuć było wagę tego auta w zakręcie oraz dużą podsterowność. Dodatkowo promień skrętu był tak duży, że momentami trzeba było zadawać się autem jak ciężarówką, aby zmieścić się w miejsce parkingowe.
3,0
~tomek
Volvo V70 II
Kombi 2.4 T 200KM 147kW
Tutaj dużo brakuje do zadowolenia. Każdy wjazd w dziurę to masakra. Odczucie jakbym jeździł golfem II na obniżonym zawieszeniu, którego kiedyś miałem. Strasznie twardy przód. Byc może lata i przebieg ma znaczenie, ale amortyzatory z przeglądu dobre, pona 70%. Bez porównania do Passata B5 czy audi, ale w zakrętach trzyma super, siedzi nisko i szeroko.
Dziennik kosztów dla Volvo V70 II
Średni koszt przejechania 100 km
52,67 zł
8,4
l/100km
11,9
l/100km
13,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Tomala
Volvo V70 II
Kombi 2.4 T 200KM 147kW
Tutaj dam tylko dobrze, niestety. Rover 75 był w tej kwestii lepszy. Ponadto dojeżdżam z kolegami na zmiane autami do pracy i vw passat b5, opel corsa II, vectra B bez porównania wybierają łączenia na trasie zamkowej w szczecinie. W volvo zawsze jest ŁUP!!jakby miał sportowe gwintowane zawieszenie;/ Poza tym można mykac szybko i pewnie w zakrętach
Volvo V70 II