Szukaj

Audi A6 C7 Limousine 3.0 TDI 204KM 2011 3,0TDI Quattro MATRIX Radary WEBASTO head-up BOSE

53 900 PLN
Audi
A6
2011
diesel
204 KM
+48
SOSNOWIEC (woj. śląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 330 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 204 KM
Pojemność silnika 3 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Audi A6 C7 11.2011r. Limuzyna (sedan) Skrzynia automatyczna s-tronic, silnik 3,0tdi 204KM. Naped QUATTRO. Auto jezdzi idealnie, skrzynia perfekt, zawieszenie bez stukow czy luzow.

Auto naprawde mega wypasione, bardzo ciezko spotkac tak wyposazony egzemplarz. Czujnik deszczu, zmierzchu, lampy MATRIX LED, kamery przod tyl, head up, czujniki parkowania 360, elektryczna klapa, elektrycznie regulowana kierownica, elektryczne fotele z pamiecia, fotele pompowane, radary, aktywny tempomat, szyberdach, webasto, Lusterka full opcja, skladane, sciemniane, grzane z martwa strefa, pneumatyczne zawieszenie, tryby jazdy AudiDriveSelect, dociagi drzwi, dociagi pasow, elektryczna tylna klapa, BOSE naglosnienie, klimatronik 4strefy, grzane fotele przod/tyl, multikierownica, MMI 3G, QUATTRO, WEBASTO, elektryczna kierownica i jeszcze pewnie sporo ktorych nie wymienilem.

Aktualne OC oraz przeglad, kupujacy zwolniony z oplaty skarbowej.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
240 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,2 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 915 mm
Szerokość
1 874 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
86% 14%
5,6
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TDI 204KM 150kW
silnik wybitnie ekonomiczny - jak na auto o wadze prawie 2 ton i pojemności 3 litrów spalanie utrzymuje się na poziomie tego co pali motocykl o pojemności 600 cm3. przy jeździe w trybie ekonomicznym trochę zamula, ale wystarczy machnąć dźwignią i przełączyć na tryb S - wtedy budzi się wszystkie kuce i samochód eksploduje. jestem przekonany, że jest tam więcej niż podane 204 KM (w końcu to dokładnie ten sam silnik co 245 KM, tylko inny program), planuje pojechać na hamownię i sprawdzić. samochód daje przyjemność z jazdy, lekką wtopą są seryjne wielosezonowe opony - w zimie słabe a i latem na mokrym nie trzymają. trzeba się przemęczyć albo zafundować sobie 2 komplety zima/lato.
6,3
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TDI 204KM 150kW
Jak się kupuje takie auto to nie patrzy się aż tak na koszty... musi kosztować. Opłaty typu ubezpieczenia itp. kosztuje co nieco. Paliwo... 6.5 litra średnio zmierzone podczas tankowania (nie z komputera).
6,6
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TDI 204KM 150kW
Jezdze najczesciej bez wlaczonej klimy, ok. 50% miasto i 50% autostrada, predkosci do ok. 130, dojezdzam 15 km do pracy codziennie. Przy 150 - 170 km/h potrzebuje ok. 8 litrow. Silnik bardzo dynamiczny, automatik z kilkoma opcjami jazdy (na ogol uzywam Eco, do wyprzedzania tryb Sport. Jesli jedziesz tym autem sam, wlaczysz tryb skrzyni Sport i spod swiatel wcisniesz gaz do dechy, to przyspieszenie przyprawi cie o zawroty glowy - sprawdzone :-)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi A6