Szukaj

Audi Q5 II SUV 2.0 40 TDI 190KM 2020 Audi Q5 Audi Q5 40 TDI Quattro S tronic

138 500 PLN
Audi
Q5
2020
diesel
190 KM
+48
Przywózki (woj. mazowieckie)
Rocznik 2020
Przebieg 122 494 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Audi Q5 Audi Q5 40 TDI Quattro S tronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
218 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 663 mm
Szerokość
1 893 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
NIE
33% 67%
7,7
Audi Q5 II
SUV 2.0 40 TDI 190KM 140kW
Zacznę od plusów: Zwinny i pewny w prowadzeniu, bardzo dobre sprężyste zawieszenie, oszczędny (nawet bardzo) , dobra ergonomia, przy dobrej konfiguracji potrafi cieszyć gadgetami jak np bardzo dobry dźwięk audio, systemy wspomagające itp Dobra gwarancja i uwzględnienie przeglądów w okresie leasingu/wynajmu Pefect Lease Niestety są i spore minusy Być może to mój egzemplarz który jest w wynajmie długoterminowym ale .... fatalny montaż tapicerki w drzwiach - w nowym aucie za 270 000 skrzypią strasznie boczki a zgłoszenie do serwisu skutkowało niczym więc konieczna wizyta u blacharza który po prostu rozebrał boczki i poprawnie zamontował wszystkie wpinki (części zresztą nie było). Niestety zapłaciłem z własnej kieszeni... Skrzynia biegów jest fatalnie zaprogramowana; nawet w opcji sport za szybko wrzuca wyższy bieg a ponieważ silnik ma dość słaby moment obrotowy to każde przyspieszanie trochę przypomina jazdę ze skrzynią CVT ze spadającymi gwałtownie obrotami po każdej zmianie biegu na wyższy. BMW z silnikiem o podobnej mocy ale z 8mio biegową skrzynią w ogóle nie ma tego problemu. Skrzynia też szarpie przy schodzeniu biegów w dół i czasem się gubi który bieg zapiąć. Np jedziecie 100kmh, hamujecie przed wyprzedzeniem innego pojazdu do 50kmh i w tym momencie naciskacie gaz i......nic się nie dzieje - skrzynia z definicji zapnie maksymalnie wysoki bieg w okolicy 1100-1200 obr/min więc z przyspieszenia nici. Generalnie szkoda że w sumie fajne auto ma niezbyt dobrze dobrany napęd Niestety raczej po zakończeniu leasingu nie będę kontynuował z tym modelem a być może nawet z marką
5,9
Audi Q5 II
SUV 2.0 40 TDI 190KM 140kW
7,6
Audi Q5 II
SUV 2.0 40 TDI 190KM 140kW

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Całokształt - Karoseria - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Audi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Audi Q5