Szukaj

BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 2010 BMW Seria 1 BMW Seria 1 118d DPF Edition

20 900 PLN
BMW
Seria 1
2010
diesel
143 KM
+48
Rzeszów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2010
Przebieg 115 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Zawieszenie adaptacyjne, Gniazdo USB, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 1 118D wersja po liftingu

Silnik 2.0 Diesel

Moc 143

Rok produkcji 2010

Stan auta bardzo dobry - Bardzo zadbany

Sprowadzony z Francji

Oryginalny przebieg 115 tyś km (Udokumentowany)

Regularnie serwisowany w ASO

Bezwypadkowy

WERSJA WYPOSAŻENIA:

- Klimatyzacja automatyczna Klimatronic dwustrefowa

- Czujniki cofania tył

- Halogeny

- Alufelgi 16 oryginał BMW z ładnymi oponami

- Zestaw głośnomówiący

- Multifunkcyjna skórzana podgrzewana kierownica ze sterowaniem

- Manualna skrzynia biegów 6 biegowa

- Komputer pokładowy

- AIRBAG

- ABS SYSTEM ANTYPOŚLIZGOWY

- ESP KONTROLA TRAKCJI

- CENTRALNY ZAMEK W KLUCZYKU

- WSPOMAGANIE KIEROWNICY

- Automatycznie składane lusterka

- LUSTERKA PODGRZEWANE + EL. REGULOWANE

- IMMOBILIZER

- Oryginalne dywaniki

- UCHWYTY NA NAPOJE- i wiele innych

Samochód w idealnym stanie technicznym i wizualnym

Po wszystkich opłatach w Polsce - Gotowy do rejestracji (Koszt 150 zł)

Godny polecenia 

44FOX-ID: 42

5,6
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Liczone odręcznie, z dystrybutora. Samochód nagminnie pali między 5,7 l. a 6,2 l. na 100km - nawet jeśli komputer pokazuje 4,4 l. Najmniejsza realna średnia jaką udało mi się uzyskać to 5,5 l. - nie miałem cierpliwości jechać bardziej po emerycku i pod wynik. Wszystkie wyniki to średnia mieszana - 80% droga główna krajowa, 20% miasto. Nigdy nie udało się przekroczyć średniej 6,3 litra - nawet przy dość ciężkiej nodze. Auto jest dynamiczne, prowadzi się jak gokart. Spalanie śmiesznie niskie jak na to co dostajemy w zamian.
5,7
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Średnie zużycie paliwa mam na poziomie 7,2 l/100 km, przy czym moją jazdę spokojnie można nazwać dynamiczną.To spalanie to głównie miasto. Na trasie koło 6 litrów, choć udało mi się zejść do 3,8 l, przy prędkościach do 100km/h.Wszystkie dane wg komputera.Jak na 2 l i 184 km i emocjach jakie auto dostarcza spalanie jest więcej niż doskonałe.Osiągi bardzo podobne do 330d e 46, a spalanie 3 litry mniejsze. Co do przeglądów - nie robiłem przy samochodzie nic prócz wymiany oleju, 5,5 l - 400zł.Nic więcej nie robiłem.Dlaczego?Pan majster powiedział mi, że mam czekać na informacje z komputera, podobno informuje jeśli trzeba cokolwiek wymienić.
6,3
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Samochód w cyklu mieszanym zużywa 6,7 litra oleju napędowego na 100 km. (pomiar na dystansie ponad 7 tys km). Jeżdżę i dynamicznie i ekonomicznie. Rozkłada to się mniej więcej równo. Zapewnienia producenta o śmiesznie niskim spalaniu należy między bajki włożyć. Mimo to nie ma co narzekać, i tak jest dobrze. Z przeglądami jest już trochę gorzej. Serwisy BMW nigdy nie należały do tanich. Za pierwszy przegląd zapłaciłem 950 zł. Za głupią dezynfekcję klimatyzacji i to bez uzupełniania czynnika chłodzącego 450 zł?? Za ustawienie zbieżności kół 350 zł. Lekka przesada. Drugi przegląd będzie zapewne bardzo kosztowny z uwagi na konieczność wymiany nie tylko oleju silnikowego, ale również klocków hamulcowch, uzupełnienie płynu hamulcowego i pewnie jeszcze kilku innych rzeczy. Ale tak jest w większości marek premium. Tak, tak, to właśnie serwisy zapewniają rentowność autoryzowanym dealerom.

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Silnik

Wady

- Widoczność - Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 1