Szukaj

BMW Seria 1 E81/E87 Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 2010 BMW Seria 1 E87

19 900 PLN
BMW
Seria 1
2010
diesel
143 KM
+48
Milejowice (woj. mazowieckie)
Rocznik 2010
Przebieg 288 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka alcantara, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, CD, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Witam,

Wyprany środek i wypolerowany z zewnątrz . Samochód bardzo dobrze się prowadzi wszystkie naprawy robione na bieżącą. Rozrząd wymieniony przy przebiegu 240000km. Przegląd do 24.08.2023.

Autem jeździłem od 2020r.

Przebieg: 288000 km

Samochód w idealnym stanie technicznym do lekkich poprawek lakierniczych

Godny polecenia

Tel. 511412323

Tel. 731599099

5,6
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Liczone odręcznie, z dystrybutora. Samochód nagminnie pali między 5,7 l. a 6,2 l. na 100km - nawet jeśli komputer pokazuje 4,4 l. Najmniejsza realna średnia jaką udało mi się uzyskać to 5,5 l. - nie miałem cierpliwości jechać bardziej po emerycku i pod wynik. Wszystkie wyniki to średnia mieszana - 80% droga główna krajowa, 20% miasto. Nigdy nie udało się przekroczyć średniej 6,3 litra - nawet przy dość ciężkiej nodze. Auto jest dynamiczne, prowadzi się jak gokart. Spalanie śmiesznie niskie jak na to co dostajemy w zamian.
5,7
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Średnie zużycie paliwa mam na poziomie 7,2 l/100 km, przy czym moją jazdę spokojnie można nazwać dynamiczną.To spalanie to głównie miasto. Na trasie koło 6 litrów, choć udało mi się zejść do 3,8 l, przy prędkościach do 100km/h.Wszystkie dane wg komputera.Jak na 2 l i 184 km i emocjach jakie auto dostarcza spalanie jest więcej niż doskonałe.Osiągi bardzo podobne do 330d e 46, a spalanie 3 litry mniejsze. Co do przeglądów - nie robiłem przy samochodzie nic prócz wymiany oleju, 5,5 l - 400zł.Nic więcej nie robiłem.Dlaczego?Pan majster powiedział mi, że mam czekać na informacje z komputera, podobno informuje jeśli trzeba cokolwiek wymienić.
6,3
BMW Seria 1 E81/E87
Hatchback 5d E87 2.0 118d 143KM 105kW
Samochód w cyklu mieszanym zużywa 6,7 litra oleju napędowego na 100 km. (pomiar na dystansie ponad 7 tys km). Jeżdżę i dynamicznie i ekonomicznie. Rozkłada to się mniej więcej równo. Zapewnienia producenta o śmiesznie niskim spalaniu należy między bajki włożyć. Mimo to nie ma co narzekać, i tak jest dobrze. Z przeglądami jest już trochę gorzej. Serwisy BMW nigdy nie należały do tanich. Za pierwszy przegląd zapłaciłem 950 zł. Za głupią dezynfekcję klimatyzacji i to bez uzupełniania czynnika chłodzącego 450 zł?? Za ustawienie zbieżności kół 350 zł. Lekka przesada. Drugi przegląd będzie zapewne bardzo kosztowny z uwagi na konieczność wymiany nie tylko oleju silnikowego, ale również klocków hamulcowch, uzupełnienie płynu hamulcowego i pewnie jeszcze kilku innych rzeczy. Ale tak jest w większości marek premium. Tak, tak, to właśnie serwisy zapewniają rentowność autoryzowanym dealerom.

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Silnik

Wady

- Widoczność - Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 1