Szukaj

BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna Facelifting 2.0 318d 150KM 2023 BMW Seria 3 318d M Sport Sedan 2.0 (150KM) 2023

227 200 PLN
BMW
Seria 3
2023
diesel
150 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2023
Przebieg 1 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Bmw Seria 3 318d M Sport Sedan 2.0 (150KM) 2023

Stan: Nowy

Rok produkcji: 2023

Rodzaj paliwa: Diesel

Moc: 150 KM

Rodzaj nadwozia: Sedan

Pojemność silnika: 1995 cm3

Napęd: Na tylne koła

Przyspieszenie (0-100km/h): 10.0 s

Skrzynia biegów: Automatyczna

Spalanie: 6.0 L/100km

Prędkość maksymalna: 200 km/h

Masa całkowita: 1660 kg

Pojemność bagażnika: 480 L

Liczba drzwi: 4

Liczba miejsc: 5

Cena: 227200 PLN

Dostępny w kredycie: Tak

Numer oferty: 168636

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
218 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
4 713 mm
Szerokość
1 827 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie...
3,6
~Krzysztof
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 330e 292KM 215kW
Jest to moje już trzecie na przełomie 10 lat auto służbowe tej marki. wymogi koncernowe zmusiły do zakupu hybrydy typu plug-in,żeby cyferki dotyczące emisji C02 w g/km się zgadzały. auto użytkuje od zerowego stanu licznika-wyjechałem nim z salonu. zaczną od zewnętrza i karoserii. po 8 latach bmw w białym kolorze,skusiłem się na czarną barwę i tutaj totalna porażka. lakier regularnie wymaga gruntownego mycia,a już po 2 miesiącach wyszły...
4,7
~Maxim
BMW Seria 3 G20-G21
Touring M 3.0 340i 374KM 275kW
Nie warto wsiadać do tego auta jeśli nie zamierza się go kupić, kto raz pojedzie M340i Touring nie będzie chciał 4 cylindrów, mocy nie brakuje w zasadzie w żadnej sytuacji (jak komuś mało to można niewielkim kosztem spokojnie zrobić ok. 450 KM i 600 Nm). Polecam wersję bez oznaczeń modelowych i w stonowanym kolorze, dla 95% kierowców wygląda jak zwykły diesel 190 KM, co czyni z niego świetnego sleepera. Autem przejchałem ponad 50 tys km w...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 3