Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 520d 184KM 2014 BMW 5 520d, 181 KM, Automat, Navi, Xenon

55 999 PLN
BMW
Seria 5
2014
diesel
184 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2014
Przebieg 163 642 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor niebieski metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszki boczne przednie, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), ASR (kontrola trakcji), ABS, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby tylne, Elektryczne szyby przednie, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektrycznie ustawiane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Gniazdo SD, CD, Gniazdo USB, MP3, Bluetooth, Nawigacja GPS, Otwieranie pilotem, Komputer pokładowy, Hak, System Start-Stop, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW 5 520d, 181 KM, Automat, Navi, Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
231 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,9 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 889 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
70% 30%
8,7
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Auto całkiem oszczędne, choć nie jest demonem prędkości. Natomiast dane katalogowe o spalaniu można włożyć między bajki, spalanie jest ok. 50-60% wyższe niż podaje producent. Podawanie takich danych o spalaniu przez producentów powinno być karane. Jak się uprzesz i nie hamujesz (stała jazda 80-90 km/h), to zejdziesz do 5.0, realnie na codzień - duże miasto, korki, trochę jazdy na autostradzie i na trasie 90 km/h, to spalanie wychodzi 8,0l. Podaje dane realne, od tankowania do tankowania, bo komputer przekłamuje o ok. 0,5-1l.
Dodane 2 dni temu
5,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Po prawie roku użytkowania dopiero jestem w stanie wypowiedzieć się nt. spalania. Autko ogólnie bardzo ekonomiczne: W trasie przy ~130km/h wychodzi ok. 4,5l. Jeżdżąc drogami krajowymi spokojnie do 100km/h wychodzi ok. 3,5l (jak trochę wyprzedzania to ok. 4l). Miasto to wiadomo, że zależy od miasta, natężenia ruchu itp. w moim przypadku w Poznaniu wychodzi ok. 6-7l. Oczywiście wszystkie dane są tymi realnymi z tankowania ;). Myślę, że to dużo zasługa manualnej skrzyni (no i kierowcy), w moim przypadku żeby wychodziły takie relatywnie niskie spalania, trzeba unikać 6 biegu. Ten silnik jest trochę słaby, więc do 140km/h polecam max. 5 bieg, a na drogi krajowe jak nie przekraczam 100km/h to max. 4 bieg. Najlepiej trzymać obroty od 2,5k - 3k rpm i wtedy bardzo lekko pokonuje się np. wzniesienia. Warto dodać, że takie wyniki wychodzą na kołach 20 calowych, także myślę, że po założeniu 17' lub 18' i węższej opony będzie jeszcze mniej ;)
Dodane ponad rok temu
6,4
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d 184KM 135kW
Oczywiście dane katalogowe producenta można wsadzić między bajki, ale i tak jest bardzo przyzwoicie. Jak na te osiągi i masę samochodu pali mniej niż niejeden kompakt. Szczególnie w trasie silnik jest bardzo ekonomiczny, a duży bak zapewnia ponad 1200 km zasięgu - to lubię. A teraz parę konkretów: Kolonia - Kraków: 5,8L/100km Chyżne - Rimini: 5,3L/100km Monachium - Kraków: 6,2L/100km Kraków - Łeba - 4,8L/100km (rekord) Kraków bez korków: 7,5L/100km Kraków przedświąteczne korki: 10,5L/100km
Dodane 10 lat temu

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów