Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Touring 520d 184KM 2013 BMW seria 5 Limuzyna 520d kombi, diesel

42 900 PLN
BMW
Seria 5
2013
diesel
183 KM
+48
Chróstnik (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2013
Przebieg 312 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 183 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Dach panoramiczny, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Doskonałe auto na długie podróże, bez konieczności wkładu finansowego.

Dach panoramiczny. Niskie zużycie paliwa. Elektrycznie otwierana klapa bagażnika.

Zapraszam do kontaktu - tel. 667432510 Mariusz

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 907 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
56% 44%
6,7
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Samochodem przejechane już ponad 35kkm. Klasyczny automat i płynna przewidywalna jazda z dużą częścią hamowania silnikiem. Felgi 235/45/r18 zima i lato, samochód jeżdżony tylko i wyłącznie na nowych oponach (Pirelli i Nokian) także ze względu na felgi od poniższych wyników i tak tracimy 0.5l. W skrzyni biegów zrobiony program xHP Stage 1. Komputer pokładowy nie przekłamuje wskazań. Średnia z dużych tras ok. 6,3-6,7l. Jazda poranna po mocno zakorkowanej Warszawie - - 10l/100km z włączoną klimatyzacją. Trasa krajowa typu jedziemy powolutku za TIRAMI koło 80kmh - - 4,9-5,2 litra nieprzekraczając 80kmh, nie wyprzedzając. Autostrady i drogi krajowe koło 110-120kmh z wyprzedzaniem tirów - 5,5,l Przepisowe 140 na tempomacie ~6.8-7.2 litra 170 na tempomacie ~8.5-9.3 Trasy po Niemczech z ganianiem 200+ przepisowo tam gdzie można i na mocno górzystych terenach 8.5l. Polecam każdemu kto umie płynnie i przewidywalnie jeździć. Genialne wyniki jak na gabaryty pojazdu, wygodę, i zbiornik 70l.
7,1
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Zużycie paliwa w dużej mierze, przy tym silniku zależny od szerokości opon. Na oponach 245/45/19 pomimo starań nie mogłem zejść poniżej 7,5 litra ( trasa 70% i 30 % miasto). Teraz po założeniu opon zimowych 225/55/17 spalanie spadło o 1 litr. Na trasie przy 140 do 160 km/h spalanie mieści się w granicach 6,3 litra. Ale uwaga opony- balony 225/55/17 bardzo zmieszają jakość prowadzenia, BMW nie jest już tak stabilne a przy szybkości 180 km/h ma już lekkie uślizgi w ostrzejszych łukach na autostradzie.
6,7
BMW Seria 5 F10-F11
Touring 520d 184KM 135kW
Tutaj kolejne dobre doświadczenie. Napewno daleko do średnich podanych przez producenta ale jak na ciężar i wielkość auta rewelacja. Na autostradzie nie przekraczając 140 km/h do 6 l, przy szybszej jeździe do 8l. Po mieście nie przekroczylem 7,2l co mnie najbardziej zaskoczyło. Jadąc bardzo spokojnie poza miastem nie przekraczając 100km/h spalanie lekko ponad 5l.Ogolnie przy pełnym zbiorniku spokojnie robię ponad 1000 km co mnie bardzo zadawala. Przeglądy jeszcze przedemna. Pozyjemy,zobaczymy.

Zalety

+ Skrzynia biegów + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5