Szukaj

Citroen C5 III Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 2010 Citroen C5 2.0 HDi, Salon Polska, Serwis ASO

17 999 PLN
Citroen
C5
2010
diesel
140 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2010
Przebieg 164 816 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Nawigacja GPS, Alufelgi, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Podana w ogłoszeniu lokalizacja pojazdu jest aktualna na dzień wystawienia ogłoszenia. Przed przyjazdem do salonu sprzedaży prosimy o kontakt telefoniczny 223 166 888 w celu potwierdzenia dostępności pojazdu i jego aktualnej lokalizacji. Auto z przyjemnością przewieziemy do salonu sprzedaży zlokalizowanego najbliżej Twojego miejsca zamieszkania, abyś mógł je obejrzeć i sprawdzić go na miejscu.

możliwość odliczenia podatku VAT, pojazd zakupiony jako nowy u autoryzowanego dealera w Polsce,

Oferujemy auta z wkładem własnym 0%, raty aż na 120 miesięcy, odroczenie spłaty kredytu nawet o 5 miesięcy, ubezpieczenie spłaty kredytu.

W celu uzyskania szczegółowych informacji o aucie i bezkonkurencyjnej ofercie finansowania prosimy o kontakt pod numerem tel. 223 166 888 - przebijemy każdą inną ofertę finansowania!

MIESIĘCZNA RATA NA TEN SAMOCHÓD JUŻ OD 107 PLN*

AUTO PRZYWIEZIEMY NAWET Z FINANSOWANIEM POD TWÓJ DOM!

DZWOŃ CODZIENNIE OD 8:00 DO 21:00 - NAWET W WEEKENDY I ŚWIĘTA

  • Możliwość finansowania: TAK
  • Leasing: TAK
  • Marka: Citroen
  • Model: C5
  • Rocznik: 2010
  • Przebieg km.: 164816
  • Rodzaj paliwa: diesel
  • Pojemność skokowa: 1997 cm3
  • Silnik: 2.0 HDi
  • Moc: 140KM
  • 103kW
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Kolor: czarny
  • Metalik: NIE
  • Nadwozie: sedan
  • Liczba drzwi: 4/5
  • Książka serwisowa: TAK
  • Uszkodzony: NIE
  • Przegląd techniczny: 27.07.2024
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • Faktura VAT: TAK
  • 1/2 skorzana tapicerka
  • ABS
  • Rolety tylnych okien
  • bi-xenony
  • pamiec ustawienia foteli
  • Zawieszenie pneumatyczne
  • Infotainment
  • Elektryczne lusterka
  • Stereo
  • Automatyczne parkowanie
  • Wybór trybu jazdy
  • kierownica wielofunkcyjna
  • Nawigacja
  • Kolo zapasowe
  • Aut. klimatyzacja
  • ASR
  • Bluetooth
  • światła przeciwmgielne
  • Regulacja wysokości podwozia
  • Czujnik deszczu
  • airbag
  • Alufelgi
  • isofix
  • WSP. KIEROWNICY
  • automatyczne swiatla dzienne
  • Podłokietnik
  • Tempomat
  • Tylne czujniki parkowania
  • Elektryczne szyby
  • Zamek centralny
  • Komputer
  • elektr. składane lusterka
  • elektryczny hamulec postojowy
  • ESP
  • Podgrzewane fotele
  • Tylne swiatla LED

AAA AUTO – największy dealer samochodów używanych w Europie Środkowej! Jesteśmy właścicielem wszystkich aut znajdujących się w naszej ofercie!

NASZE ATUTY:

  • Jesteśmy właścicielami sprzedawanych pojazdów. Samochody oferowane w AAA AUTO wyróżniają się jakością i można je kupić w rozsądnej cenie.
  • Niemal 2 miliony zadowolonych klientów w 25-letniej historii firmy.
  • Specjalizujemy się w pojazdach krajowych - aż 80% naszych aut to pojazdy, które były pierwotnie zarejestrowane w Polsce.
  • W AAA AUTO przeprowadzamy kontrolę stanu licznika oraz liczby faktycznie przejechanych kilometrów.
  • Zapewniamy dożywotnią gwarancję legalnego pochodzenia pojazdu oraz Carlife - ubezpieczenie gwarancyjne na stan mechaniczny pojazdu do 36 miesięcy.
  • Umożliwiamy zawarcie umowy kredytu 7 dni w tygodniu* ( w tygodniu z niedzielą handlową), wpłata własna pod 0%.
  • Oferujemy OC i AC tańsze nawet do 30%. Wszystkie formalności można załatwić w naszym salonie.
  • Płacimy nawet do 20% więcej za Twój samochód, jeśli nowy kupisz u nas.
  • Oferujemy Program "7 dni na wymianę auta bez podania powodu"
  • Umożliwiamy skorzystanie z długiej jazdy próbnej.
  • Kredyt dostępny na każde auto.

Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty ani zapewnienia, w szczególności rozumieniu art. 66 § 1 i art. 556 indeks 1 Kodeksu cywilnego. Autocentrum AAA Auto zastrzega sobie prawo do doprecyzowania oraz korekt omyłek.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
204 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
5,0 l/100 km
Długość
4 779 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
5,9
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Przebieg 228 tys. Wymiany - tuleje w przednich wahaczach, komplet napędu rozrządu, tarcze przód, 2x klocki, palniki ksenon, pióra wycieraczek co roku. Wymiany oleju co 15 tys, a nie 30 jak w instrukcji i stale zalecany przez producenta olej. FAP zanieczyszczony do poziomu 30 procent. To wszystko. Zużycie paliwa 5,6 komputerowe od czasu wymiany akumulatora czyli ok 5 lat. Tankuję po przejechaniu ok 1000 km i do baku wchodzi ok 50 lub nieco więcej litrów paliwa więc zużycie faktyczne nie przekracza zazwyczaj 5,5 l/100km. Z uwagi na fakt, że C5III to raczej wieloryb, a nie sportowiec więc jeżdżę bez szaleństwa, raczej spokojnie w trybie wyznaczanym przez samochodowy ruch lecz nigdy jako "hamulcowy". Ponad połowę swego przebiegu samochód przejechał na kołach 18/245/40. Takie koła były w nowym. Postanowiłem jednak wymienić ja na standardowe 17/225/55 i tak komfort jak i zużycie paliwa uległy poprawie. Na trasie w Alpy jadąc w dwa samochody C5III Sedan -140 kM zużył 4,7 litra na całej trasie tam i z powrotem. Prędkość podróżna, z uwagi na bagażnik na drugiej C5III lecz w kombi, rzadko przekraczała 130 km/h. C5III Tourer 2,0 hdi 165KM z bagażnikiem zużył na tej samej trasie 6,7 l/100km. Jedyne problemy z elektroniką, to wariujący czasem system automatycznego sterowania wycieraczek. Potrafią czasem przy lekkiej mżawce wejść w trym maksymalnego tempa. Po wyłączeniu trybu automatycznego wszystko pracuje normalnie. Problem nierozwiązany od około 100 tys km. Samochód jest w rodzinie używany jest głównie jako wyjazdowy. Do kręcenia się "wokół komina" służą dwa inne. Minusy - brak sensownego miejsca na kubek z kawą. Jak dla mnie, to również zbyt lekko pracujący układ kierowniczy. Wystające "rogi" siedzisk z przodu w wersji z "półskórami" skutkiem czego w ich okolicach pojawiły się obecnie mikropęknięcia skóry. Moim zdaniem lepsze są pełne skóry z wentylacją. Kiepskie jest również dojście do ewentualnej wymiany żarówek oświetlenia dziennego. Plusy - wygoda podróżowania, ekonomika oraz praktyczność regulowanego prześwitu. Wysokie krawężniki niestraszne...
7,9
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
1.6 THP miał w założeniu palić o 20% mniej niż wycofywany 2.0. jak na razie jeżdząc ekonomicznie (wskazania komputera sugerującego optymalne przełożenia skrzyni biegów) mam spalanie na poziomie 7,9 l/100 km i nie byłoby to złe gdyby nie fakt że auto ma bak 70 l, a przjeżdżam na nim ok 670 km więc każdy kto zna choć trochę matematykę widzi że wksazania sa nieprzwdziwe. pewnie ma to związek z brakiem pomiaru spalana do 30 km/h ale jeśli tak to samochód pali 10 - 11 l/100km gdzie ja poruszam sie w 90% poza miastem! w serwisie sugerują ze to przez pogode i docieranie sie auta. zobaczymy, ale póki co niepokoje sie bo liczyłem na zasiego ok 850 km na jednym baku:( z powyższych powodów podane poniżej parametry spalania moim zdaniem nie sa prawdziwe (wg komputera).
5,2
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Staram się jeździć płynnie, chociaż nie sennie. Robię głównie trasy z 20% miasta. Wskazania komputerowe są niższe od rzeczywistego o około 0,5l. Spalanie podałem w średnich warunkach atmosferycznych przy średnio działającej klimie. Na trasie nie przekraczam z reguły 2500 obrótów(130), a bardziej trzymam się 2000, tj. np. na szóstce 108 km.

Zalety

+ Karoseria + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C5