Szukaj

Opinie lpg Citroen C5 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Citroen C5

3,5
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Citroen C5 III
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Citroen C5 2.0i 2009 41tys km przebiegu Umowilem sie z warsztatem mailowo na: KME TUR, Barracudy na trojnikach, butle 650/250 (66l), KME Qnext Plus wszystko za 2800zl. Przy oddaniu auta- palcem na zderzaku wskazalem gdzie DOKLADNIE chce miec wlew do gazu- na boku pod chromowanym elementem (wlew gazu bylby poziomo). W trakcie montazu (2 dni) Pan Adam dzwoni ze ma butle...
4,5
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Citroen C5 III
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: ROMANO RIS
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Czy nastąpił spadek mocy na gazie? Tak nastąpił ale różnica jest nieodczuwalna! ponieważ ten silnik jest słaby i różnica osiągów o + 1 s do 100km/h jest nie do wykrycia przez "dupo-hamownie" Natomiast urządzeni pomiarowe wykazuje straty mocy w górnym zakresie obrotowym, w dolnym auto zdecydowanie lepiej wkręca się na obroty(na benzynie z niskich obrotów zamula, być może coś...
3,8
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 238 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik EW10J4 Instalacja: stag go fast,omvl reg fast, shark1200, butla 55L( wchodzi 45 litrów lpg) w miejscu koła zapasowego, wlew pod klapką (z przejściówką, choć mieści się tam duży wlew). Auto jeździło bardzo dobrze aż do 50tys. km. potem polepiły się wtryski (zestaw naprawczy rozwiązał problem) i membrana w parowniku wymaga wymiany (problem z wolnymi obrotami, duże...
5,0
Hatchback 1.8i 16V 125KM 92kW
Citroen C5 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalka Kit Alba. Silnik pracuje dalej bez zarzutu. Moc, przyspieszenie są na swoim miejscu. Nie ma problemu z przejściem na gaz. Nawet przy ujemnych temperaturach. Do tego spalanie. Niewiele większe niż na Pb. I nie zmienia się wraz z przebiegiem.
4,5
Sedan 1.6 VTi 120KM 88kW
Citroen C5 III
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC
przebieg: 69 tys. km
użytkowana przez: 21 tys. km
Dobry wybór. Żadnych problemów i pełne zadowolenie. Auto z instalacja współgra bez zarzutów. Z pełną odpowiedzialnością polecam jak i zakład taki i instalacje. A co do ceny może i wysoka ale za jakość się płaci.
4,8
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Jeśli chodzi o instalacje BRC to nie mam zastrzeżeń co do pracy silnika gdyż nigdy nie zauważyłem nic nie pokojącego, jednak nie daje maksymalnej oceny gdyż cena instalacji jest zdecydowanie za wysoka. To bardzo boli gdy do auta za 5 tysięcy trzeba dołożyć 500 zł za reduktor. Nie wpominając o montażu, ja akurat zamontowałem sam więc koszty mniejsze.
5,0
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
Citroen C5 II
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacje w tym aucie była założona już przy kupnie auta osobiście zrobiłem autem 30 tyś km na gazie przed kupnem podobno samochodem na gazie zrobione było 50 tyś lecz 100 % pewności nie mam mimo iż jest książka kto to wie. instalacja zakładana w Energy Gaz Polska . W samochodzie zmieniałem filtry i ustawiałem w tamtym zakładzie .
5,0
Hatchback 2.0i 16V 140KM 103kW
Citroen C5 II
homologacja: EKO-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Absolutnie żadnych problemów z LPG, ale przejechane dopiero 5000km. W poprzednim samochodzie na STAG 300 przejechałem ponad 70tys km, w tym czasie tylko jeden raz wymagała wymiany sprężynki w elektrozaworze wtrysku gazu.
5,0
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Bardzo dobra instalacja , dobrze wydane pieniądze , w trasie samochód bardzo ekonomiczny około 9-10 litrów gazu w mieście w granicach 11-12. Wykonuje przeglądy co 15 tyś kilometrów i wszystko bardzo dobrze działa . Proponowano mi różne wynalazki połowę Polskiej połowę jakiejś innej instalacji, dobrze że zdecydowałem się na firmę Landi Renzo .
5,0
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Auto chodzi na gazie znakomicie, roznica w przyspieszeniu jest nieodczuwalna, nie szarpie ani nie przerywa. Wszystko jest tak jak nalezy:) Sama instalacja to wtrysk BRC, zaplacilem z nia okolo 2500zł jakis rok temu wraz z montazem i do dzisiaj nie mialem z nia zadnego problemu. Calosc robilem w Energy na Ostrobramskiej w Warszawie. Polecam
Citroen C5