Szukaj

Jaguar XF II Sedan 2.0 i4D 240KM 2017 Jaguar XF 25d AWD, Salon Polska, Serwis ASO

66 999 PLN
Jaguar
XF
2017
diesel
240 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2017
Przebieg 97 464 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 240 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor szary metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszka powietrzna pasażera, Alarm, ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Kamera cofania, Isofix, Poduszki boczne przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Czujnik deszczu, Poduszki boczne tylne, ASR (kontrola trakcji), Wspomaganie kierownicy, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Tapicerka skórzana, MP3, Nawigacja GPS, Gniazdo SD, CD, Gniazdo USB, Bluetooth, System Start-Stop, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Ogranicznik prędkości, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Jaguar XF 25d AWD, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
246 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,5 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
4 954 mm
Szerokość
1 880 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
4,8
~Kamil
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4P 250KM 184kW
Świetny samochód, który warto rozważyć jako alternatywę dla oklepanych A6 i "5". Łatwiej znaleźć zadbany egzemplarz. Jest to samochód dla prawdziwych petrolheadów, na pewno nie dla osób co traktują auta jako narzędzie do przemieszczania się z punktu A do B. Największe wady tego modelu to: - zacofany i beznadziejny infotaiment - delikatne zawieszenie, które nie nadaje się na dziurawe drogi. Zalety: - Łatwe wyłączenie start/stop na...
Dodane 6 miesięcy temu
4,5
~Tfusk
Jaguar XF II
Sedan 3.0 V6 340KM 250kW
Kupiłem, bo był jedną z najtańszych alternatyw (jako używany) auta z napędem na tył i silnikiem ponad 4 cylindrowym. Silnik V6 wymaga wymiany przewodów wodnych z plastikowych na aluminiowe i po takim zabiegu można zapuszczać się w dalekie trasy. Małe spalanie przy spokojnej jeździe. Cichutka i kulturalna praca bez obciążania, nadwozie aluminiowe. Jest trochę bardziej plastikowy w porównaniu do x250 czy starszych XJtów. Nie wiem po co kupować...
Dodane ponad rok temu
4,6
~Daniel
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Auto wygląda świetnie i wyróżnia się na tle niemieckich konkurentów. Wnętrze nie jest na poziomie Audi, nie jest też tak barokowe, jak w Mercedesie klasy E. Jakość jest ok (razi jedynie twarda obudowa tunelu środkowego). Fotele przednie - średnie. Ilość miejsca - znakomita. Przyjemność z jazdy - duża. W tej konfiguracji (diesel 2.0 180KM) nie jest to pocisk, ale jest wystarczająco żwawy, by nie narzekać (0-100km/h w 8,1 s). Auto prowadzi się...
Dodane 5 lat temu
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jaguar przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jaguar XF

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów