Szukaj

Jaguar XF II Sportbrake 3.0 TDV6 300KM 2018 Jaguar XF XF 3.0 D 300 KM 2018r Warszawa 3.0 Diesel 300KM

79 999 PLN
Jaguar
XF
2018
diesel
300 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2018
Przebieg 236 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 300 KM
Pojemność silnika 2 993 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor czarny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Jaguar XF XF 3.0 D 300 KM 2018r Warszawa 3.0 Diesel 300KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,6 s
Średnie spalanie
5,7 l/100 km
Długość
4 954 mm
Szerokość
1 987 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
4,8
~Kamil
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4P 250KM 184kW
Świetny samochód, który warto rozważyć jako alternatywę dla oklepanych A6 i "5". Łatwiej znaleźć zadbany egzemplarz. Jest to samochód dla prawdziwych petrolheadów, na pewno nie dla osób co traktują auta jako narzędzie do przemieszczania się z punktu A do B. Największe wady tego modelu to: - zacofany i beznadziejny infotaiment - delikatne zawieszenie, które nie nadaje się na dziurawe drogi. Zalety: - Łatwe wyłączenie start/stop na...
Dodane 6 miesięcy temu
4,5
~Tfusk
Jaguar XF II
Sedan 3.0 V6 340KM 250kW
Kupiłem, bo był jedną z najtańszych alternatyw (jako używany) auta z napędem na tył i silnikiem ponad 4 cylindrowym. Silnik V6 wymaga wymiany przewodów wodnych z plastikowych na aluminiowe i po takim zabiegu można zapuszczać się w dalekie trasy. Małe spalanie przy spokojnej jeździe. Cichutka i kulturalna praca bez obciążania, nadwozie aluminiowe. Jest trochę bardziej plastikowy w porównaniu do x250 czy starszych XJtów. Nie wiem po co kupować...
Dodane ponad rok temu
4,6
~Daniel
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Auto wygląda świetnie i wyróżnia się na tle niemieckich konkurentów. Wnętrze nie jest na poziomie Audi, nie jest też tak barokowe, jak w Mercedesie klasy E. Jakość jest ok (razi jedynie twarda obudowa tunelu środkowego). Fotele przednie - średnie. Ilość miejsca - znakomita. Przyjemność z jazdy - duża. W tej konfiguracji (diesel 2.0 180KM) nie jest to pocisk, ale jest wystarczająco żwawy, by nie narzekać (0-100km/h w 8,1 s). Auto prowadzi się...
Dodane 5 lat temu
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jaguar przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jaguar XF

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów