Szukaj

Lexus GS IV Sedan Facelifting 200t 245KM 2015 Lexus GS 200t, Salon Polska, Automat, VAT 23%

77 999 PLN
Lexus
GS
2015
benzynowy
245 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2015
Przebieg 191 755 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Lexus GS 200t, Salon Polska, Automat, VAT 23%

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,3 s
Średnie spalanie
7,9 l/100 km
Długość
4 850 mm
Szerokość
1 840 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
11,3
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Kategorie są trochę niepraktyczne i ciężko oszacować takie liczby. Praktyka jest taka: miasto: 12-16 w zależności od warunków trasa autostradowa - 9 - zmierzone na dystansie 1300km jazdy z prędkością +20 do dozwolonej. trasa wolniejsza - szacuję 8, ale nie testowałem. Jak ktoś nie jeździ co dzień po mieście to można na okrągło liczyć 10. Niby dużo ale jak się weźmie pod uwagę niezawodność, to się moim zdaniem bilansuje z różnej maści TDIkami i TSI, gdzie owszem jest taniej na stacji ale drożej w serwisie.
9,0
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Mało raportów spalania świadczy o tym, że to nowe auto nie ma jeszcze zbyt wielu właścicieli. Ja mam to auto od 3 miesięcy, w ciągu, których pokonało 12 tys. km. Pierwsze 8-9 tys. to rzeczywiście wysokie wartości rzędu 12-13 litrów, po tym przebiegu silnik jakby się ułożył. Szczególnie w jeździe na trasie i autostradowej mnie zaskakuje oszczędnością. Autostradowa jazda bez oszczędności daje wartości ca. 9,3 - 10.0. Na wolnej trasie do 110 km/h udało mi się zejść do 6,6! I to uważam za wartość genialną. Miasto (ja jeżdżę głównie w Szczecinie) to 11 l średnio. Przy krótkich odcinkach, częstym zapalaniu i gaszeniu da się dojść do 13.5. Ja nigdy nie widziałem więcej. Podkreślam jednak to, że silnik układa się dość długo i dopiero po 10 tkm otrzymuję wartości, o których piszę. Wskazania komputera pokładowego pokrywają się z obliczeniami na stacji paliw, to cieszy. Generalnie po przesiadce z niemieckiej konkurencji z podobnym silnikiem, jestem zadowolony. Lepsza jakość za rozsądniejszą niż u Niemców cenę!
9,9
Lexus GS IV
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Bard,o wygodne auto, świetnie wyciszone. Spalanie w mies ie ok. 11 w trasie jazda spokojna minimalne przy pełnym obciążeniu nocą puste drogi 6.8 na 100km. Wynik rewelacja. Trasa pr,y prędkości ok. 120 ok. w 7 litrów.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Stosunek jakość/cena

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus GS