Szukaj

Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 2022 Mazda 3

129 900 PLN
Mazda
3
2022
benzynowy
150 KM
+48
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2022
Przebieg 14 400 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Mazda Kasai Motors jedyny autoryzowany dealer w Bydgoszczy

Samochód dostępny „od ręki”

Więcej informacji u specjalistów ds. sprzedaży :

Adam Boralewski 781 220 003

Bartosz Klewicz 885 530 002

Paweł Demczak 601 875 005

Elementy wyposażenia :

B E Z P I E C Z E Ń S T W O

• Układ zapobiegający blokowaniu kół w trakcie hamowania (ABS)

• Układem elektronicznego rozdziału siły hamowania (EBD)

• System wspomagania nagłego hamowania awaryjnego hamowania (EBA)

• System dynamicznej stabilizacji toru jazdy (DSC) z elektronicznym układem

kontroli trakcji (TCS)

• Zaawansowany system zwiększania przyczepności pojazdu (G-Vectoring

Control+)

• Elektromechaniczny hamulec postojowy z funkcją Autohold

• Układ wspomagający ruszanie na wzniesieniu (HLA)

• Przednie i boczne poduszki powietrzne + kurtyny powietrzne + poduszka

kolanowa dla kierowcy

• System monitorowania ciśnienia w ogumieniu (TPMS)

• System monitorowania martwego pola (BSM)

• System monitorujący ruch poprzeczny przy cofaniu z funkcją hamowania

(RCTB)

• System monitorujący ruch poprzeczny przed pojazdem (FCTA)

• System e-Call

• System wykrywający znużenie kierowcy z kamerą (Driver Alert)

• Inteligentne wspomaganie hamowania (SBS)

• Adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (aktywny tempomat -

MRCC)

• System wspomagający hamowanie (SCBS)

• System wspomagający hamowanie podczas cofania (SCBS-R)

• System rozpoznający znaki ograniczenia prędkości (TSR)

• System wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu (LAS)

• Czujnik deszczu i zmierzchu (inteligentne wycieraczki i automatyczne

światła mijania)

• Czujniki parkowania tylne

• Czujniki parkowania przednie

• Kamera cofania

• System kamer 360

• Zestaw naprawczy do kół

Immobilizer fabryczny

• Alarm antywłamaniowy

K O M F O R T

• Klimatyzacja automatyczna (dwustrefowa)

• Podgrzewanie wycieraczek przedniej szyby

• Podgrzewana kierownica

• Podgrzewane fotele przednie

• Tapicerka materiałowa Standard w kolorze czarnym

• Dywaniki Luxury

• Czarna podsufitka (hatchback) / jasna podsufitka (sedan)

• Centralny podłokietnik dla kierowcy i pasażera

• Przycisk do uruchamiania silnika

• Centralny zamek

• Zaawansowany system dostępu bez kluczyka (Smart Keyless)

• Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne

• Skórzana kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów

• Łopatki do zmiany biegów (skrzynia automatyczna)

• Lusterko wsteczne elektrochromatyczne

• Lusterko wsteczne bezramkowe

• Lusterka w osłonach przeciwsłonecznych z podświetleniem

M U L T I M E D I A

• Kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie

• Cyfrowe zegary (7")

• Multimedialny system rozrywki i łączności Mazda Connect (z ekranem 8,8")

• System nawigacji Mazda

• Ergonomiczny system sterowania HMI (pokrętło wielofunkcyjne)

• System audio z radiem FM, radiem cyfrowym (DAB) i portem USB/MP3 (8

głośników)

• Moduł do integracji wyświetlacza centralnego ze smartfonem

• Usługi połączone MyMazda

• Zestaw głośnomówiący Bluetooth®

• Gniazdo 12V

D E S I G N

• Felgi aluminiowe Silver (18") - sedan

• Przednie reflektory diodowe (LED)

• Światła do jazdy dziennej diodowe (LED)

• Przednie matrycowe reflektory diodowe (LED) z systemem oświetlenia

adaptacyjnego (ALH)

• Tylne światła diodowe (LED)

• Spryskiwacze reflektorów przednich

• Spryskiwacze zintegrowane z wycieraczką przedniej szyby

• Lusterka boczne w kolorze nadwozia z wbudowanymi kierunkowskazami

• Lusterka boczne podgrzewane, sterowane i składane elektrycznie

• Lusterko boczne elektrochromatyczne

Zapraszamy do kontaktu z działem sprzedaży !

Chcesz zobaczyć auto, ale masz do nas za daleko? Chętnie dokonamy prezentacji auta on-line za pośrednictwem aplikacji WhatsUp !

Zapraszamy do skorzystania z atrakcyjnego finansowania – kredyt lub leasing

Niniejsze ogłoszenie ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego

44FOX-ID: 161

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 660 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
6,4
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przedstawiam raport zużycia paliwa z okresu 12 miesięcy, na podstawie prowadzonego na portalu AC "Dziennika kosztów" (mam nadzieję, że daje to jakąś gwarancję rzetelności i, wraz z niniejszym komentarzem, okaże się dla kogoś rzeczywiście przydatne). Raport uwzględnia użytkowanie auta w temperaturach otoczenia od -5 do 30 °C, na dystansie niemal 15.000 km (procentowy stosunek miasto/trasa: 42/58). Jazda w większości bez pasażerów, w stylu "umiarkowanym" (wg nomenklatury portalu AC), ze wskazaniem na "eco-driving". Prędkości "przelotowe" na drogach ekspresowych i autostradach w granicach 100-120 km/h. Rzeczywiste średnie spalanie w tym okresie wyniosło 6,4 l/100 km, z czego w samym cyklu pozamiejskim 6,0 l/100 km. Auto wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. System start & stop zawsze włączony. Cóż... jak na 2-litrowy, wolnossący silnik myślę, że Mazda okazała się zaskakująco oszczędna. UWAGA. Jako "Średnie minimalne zużycie paliwa" przyjąłem wartość rzeczywistego średniego spalania w cyklu pozamiejskim. Natomiast w polu "Średnie maksymalne zużycie paliwa" wprowadziłem wartość "z czapy", aby uzyskać rzeczywiste średnie zużycie paliwa z "Dziennika kosztów", tj. 6,4 l/100 km. Aktualizacja raportu: marzec 2022
7,8
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przy bardziej ekonomicznej jeździe na pewno da się osiągnąć lepsze wyniki, jednak nigdy nie było to moim priorytetem.
6,9
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3