Szukaj

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X 180KM 2020 CX-30 2.0 mHEV Hikari 2WD aut

84 900 PLN
Mazda
CX-30
2020
benzynowy
180 KM
+48
Długołęka (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2020
Przebieg 147 958 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Bordowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Bluetooth, CD, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Tuner TV, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Nawrot Sp. z o.o. koncesjoner Renault , Dacia i Hyundai oferuje samochody używane

 

Dodatkowo na miejscu: kredyt, leasing, ubezpieczenie, gwarancja (do wybranych modeli)

 

Możliwość pozostawienia samochodu w rozliczeniu – wycena samochodu jest bezpłatna

 

Samochód dostępny jest do oględzin przy ulicy Wiejskiej 63 vis a vis ulicy Wrocławskiej 33B

 

 

Wybrane elementy wyposażenia:

ABS

Elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne

Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa

Lusterka boczne podgrzewane i składane elektrycznie

Poduszka powietrzna kolanowa kierowcy

Poduszki powietrzne przednie

System nawigacji Mazda

Alarm

Czujnik zmierzchu

Dostęp bezkluczykowy

EBD - elektroniczny rozdział siły hamowania

Gniazdo 12V

G-Vectoring Control+ - zaawansowany systemzwiększania przyczepności pojazdu

Immobilizer

Kierownica i dźwignia zmiany biegów pokryte skórą

Klapa bagażnika sterowana elektrycznie

DSC - system stabilizacji toru jazdy

Felgi aluminiowe 18 Silver z ogumieniem

Kurtyny powietrzne

Lusterka boczne regulowane elektrycznie

Poduszki powietrzne boczne

Radio FM

TCS - system kontroli trakcji

Czujnik deszczuCzujniki parkowania, przód i tył

EBA - system wspomagania hamowania awaryjnego

Fotele przednie podgrzewane

Gniazdo USB (2x)

Hamulec postojowy elektromechaniczny z funkcjąAutohold

Kamera cofania

Kierownica podgrzewana

Pakiet wnętrza Luxury Black

Szyberdach

 

 

 

Kontakt:

Paweł HAWRO 609693160 - pawel.hawro(małpka)nawrot.pl

Rafał JANOWSKI 607209025 – rafał.janowski(małpka)nawrot.pl

Dariusz RYDZANICZ 603733733 - dariusz.rydzanicz(małpka)nawrot.pl

Marcin PASZKIEWICZ 663333444 - marcin.paszkiewicz(małpka)nawrot.pl

Tomasz STOLARSKI 693050661-tomasz.stolarski(małpka)nawrot.pl

 

 

Samochód dostępny jest do oględzin przy ulicy Wiejskiej 63 vis a vis ulicy Wrocławskiej 33B

 

 

Godziny otwarcia:

Poniedziałek – Piątek 8 – 18

Sobota – 9 - 15

 

Niniejsza specyfikacja nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego

 

Przed podjęciem decyzji o zakupie prosimy o kontakt telefoniczny z handlowcem w celu potwierdzenia dostępności oferty i prawidłowości opisu.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
204 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 395 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
64% 36%
6,4
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
7500 km przebiegu. Głównie w cyklu mieszanym, z licznymi utrudnieniami. Zużycie systematycznie rosło: 5,7 - 5,8 - 5,9... Zaliczone też 1200 km jazdy autostradowej (2x600 - w październiku i grudniu). Przed grudniowym wjazdem na A4 komputer wskazywał 6,2 l/100km. Jazda z dużymi szybkościami, od 120 do 160 km/h (uwaga, autostrada za Tarnowem niemal pusta, warunki pogodowe i stan nawierzchni dobre). Po przejechaniu 300 km komputer wskazywał zużycie na poziomie 6,7 l/100km. W drodze powrotnej prędkości od 100 do 120 km/h., dodatkowo ok. 30 km jazdy w cyklu mieszanym z prędkościami 50 - 80 km/h. Zużycie wg. komputera spadło do 6,5 l/100km. Generalnie po początkowym zadowoleniu rozczarowanie. Pytanie do technologów (a może raczej marketingowców Mazdy): co to znaczy "wysokie prędkości", podczas których zużycie powinno być najniższe? 75-80 km/h??? W moim poprzednim samochodzie, Citroen DS4 120VTi zużycie paliwa na podobnym poziomie przy identycznym stylu jazdy. Ten silnik jeśli chodzi o zużycie paliwa nie jest rewolucyjny. Przed technologami Mazdy długa droga. Nota bene - ten samochód nieodmiennie podoba mi się, jeśli chodzi o design, użyte materiały i wykonanie etc.
5,8
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Manual, napęd FWD. Po pierwszym tankowaniu. Jeżdżę codziennie na trasie Oświęcim - Tychy (i z powrotem), razem około 45 km. Formalnie tylko 14 z 45 km to obszar niezabudowany. Na trasie 14 razy sygnalizacja świetlna. Ruch czasami płynny, czasami mniejsze bądź większe korki. Łącznie zrobiłem tutaj około 600 km. Do tego dodać należy około 100 km klasycznej jazdy po (niedużym) mieście. Gdyby nie dzisiejszy skok na zakupy, byłoby 5,7 l/100 km wg. wskazania komputera. Wszędzie wskazałem takie samo zużycie, ponieważ dłuższej trasy jeszcze nie zaliczyłem. Nie różnicuję jazdy płynnej i dynamicznej, zawsze staram się stosować ten sam styl jazdy.
7,7
Liczba komentarzy: 2
Mazda CX-30
Crossover 2.0 Skyactiv-X 180KM 132kW
Jestem wściekły na siebie że wybrałem ten silnik,kompletnie nie wart swojej ceny.Deklaracje Mazdy co do jego osiągów to ściema, auto nie "jedzie"!Bo żeby jechało szybko rośnie srednie spalanie.Wpadłem chyba w obsesję jeżdżąc, bo praktyczne nie wyprzedzam, nie przekraczam 90,na autostradzie poniżej 120, żeby sobie udowadniać że auto jest oszczędne, więc przyjemność z jazdy bardzo słaba.Z drugiej strony auto jest jak dla mnie bardzo ładne,świetny kokpit i obsługa mediów,znakomita jakość wykonania na poziomie aut premium.Zgadzam się całkowicie z opinią pana Pertyńskiego z kanału "Pertyn ględzi"- auto świetne tylko nie ma czym jechać.Zdecydowanie polecam wersję skyactiv-G 122KM lub 150KM i raczej z manualną skrzynią biegów.

Zalety

+ Układ jezdny + Karoseria + Skrzynia biegów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda CX-30