Szukaj

Mitsubishi Eclipse Cross 2022 Mitsubishi Eclipse Cross Hybryda PHEV Automat185KM

64 900 PLN
Mitsubishi
Eclipse Cross
2022
hybrydowy
98 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2022
Przebieg 22 400 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 98 KM
Pojemność silnika 2 360 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor beżowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Alarm, Immobilizer, Czujniki parkowania tylne, Czujnik deszczu, Isofix, Kamera cofania, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszki boczne tylne, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna kierowcy, Czujniki parkowania przednie, Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Wielofunkcyjna kierownica, Elektryczne szyby tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wspomaganie kierownicy, Przyciemniane szyby, Podgrzewane lusterka boczne, Zawieszenie adaptacyjne, Elektrycznie ustawiane fotele, Tapicerka skórzana, Tapicerka ciemna, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Bluetooth, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, CD, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat, Alufelgi, Relingi dachowe, Hak, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Mitsubishi Eclipse Cross Hybryda PHEV Automat185KM

3,9
~zbigniew
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Kupiliśmy ten samochód, nowy, jako drugi w rodzinie za 178000 zł. W tym segmencie była to atrakcyjna cena. Jest to samochód głownie do jazdy w mieście i w promieniu ok 50 km od miasta. Świetny wybór jesteśmy bardzo zadowoleni. Warunek trzeba mieć możliwość ładowania w domu. Wtyczka jest zwykła jak do żelazka. Poprowadziłem kabel z 10 go pietra do hali garażowej. Prąd ładowania poniżej 3,7 kW nie wymaga (ustawa o elektro mobilności) zgody...
4,5
~B
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Auto ma od roku, przejechałem 20 tys km, mogę więc już coś powiedzieć. Na ten moment absolutnie bezawaryjne. Zalecam każdemu próbna jazdę, auto prowadzi się wyśmienicie w każdych warunkach. Jazda na silnikach elektrycznych jest po prostu przyjemna, a samochód jest przez nie napędzany praktycznie zawsze; silnik zazwyczaj ładuje akumulatory dopiero przy większych prędkościach bezpośrednio napędza przednia oś. Ma dobre przyśpieszenie....
2,9
~JR
Mitsubishi Eclipse Cross
SUV PHEV 2.4 188KM 138kW
Jeździłem tym autem na wyjeździe po Islandii. W ciągu tygodnia przejechałem 2,5 tysiąca km w mocno zimowych warunkach. Z pozytywów auto nie zawiodło, dowiozło nas wszędzie względnie bezpiecznie. I to koniec plusów. Spalanie przy prędkości 90-110 km/h w przedziale 8,5-9,5. Rozwiązania w środku są porostu głupie i irytujące od początku( przycisk do zmiany wyświetlacza koło zegarów schowany za kierownicą itd.) Klimatyzacja średnio dawała radę...

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Eclipse Cross