Szukaj

Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 i 16V 114KM 2002 Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 Benzyna 114KM

26 900 PLN
Mitsubishi
Pajero
2002
benzynowy
114 KM
+48
Wągrowiec (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2002
Przebieg 116 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 114 KM
Pojemność silnika 1 834 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Na sprzedaż bardzo rzadko spotykane auto jakim jest Pajero Pinin w bardzo dobrym stanie technicznym jak i wizualnym. W aucie wszystko w 100% sprawne. Zarejestrowany.

Płatność: gotówka, przelew.

Każdym zakupionym w naszej firmie samochodem istnieje możliwość powrotu na kołach. Klient

otrzymuje od nas komplet dokumentów potrzebnych do rejestracji (akcyza, badanie techniczne, tłumaczenia dokumentów).

Każdy kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej 2%.

Na wszystkie samochody wystawiamy fakturę VAT-Marża, bądź jeśli jest taka możliwość wystawiamy pełną fakturę VAT 23%.

-Możliwość zamiany lub przyjęcia samochodu w rozliczeniu.

-Możliwość sprawdzenia samochodu w niezależnym serwisie bądź ASO.

-Można również przyjechać ze swoim zaufanym mechanikiem, któremu również udostępnimy nasze stanowisko mechaniczne.

-Możliwość darmowego obliczenia składki OC/AC posiadamy wszystkie towarzystwa.

-Odkupimy również państwa samochód za gotówkę.

Możliwość kredytowania oraz leasingu.

- Finansowanie pojazdów bez względu na rocznik samochodu

- dla prowadzących działalność bez dokumentów finansowych

- decyzja o przyznaniu finansowania w 1 godzinę

- formalności związane z zakupem ratalnym załatwiamy również przez internet

- kredyt samochodowy do 10 lat

- leasing do 7 lat

- ZAPEWNIAMY STAŁE OPROCENTOWANIE PRZEZ CAŁY OKRES FINANSOWANIA

telefon w sprawach finansowania [ZADZWOŃ]

Wybierz samochód objęty dodatkową przedłużoną Gwarancją i ZYSKAJ:

darmową aplikację iHelp® do zgłaszania awarii 24/7 również w dni wolne

całodobową obsługę oraz bezpłatny assistance na terenie całej Polski

bezgotówkowe naprawy w sieci współpracujących warsztatów

samochód zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej

Gwarancja GetHelp to:

Najlepiej oceniana firma gwarancyjna w Polsce

Najszybszy proces obsługi Klientów i likwidacji awarii

Największa sieć ponad 1500 współpracujących warsztatów

Indywidualny konsultant dostępny 24/7 przez 365 dni w roku

Wybierz samochód z Gwarancją GetHelp , którą poleca 98% Klientów i zyskaj:

Całodobową obsługę 24 godziny na dobę

Spokój dzięki szybkiemu holowaniu do warsztatu

Bezpieczeństwo finansowe dzięki darmowym naprawom

Wygodę, którą zapewnia samochód zastępczy na czas naprawy

Do każdego zakupionego u nas samochodu otrzymujesz w cenie wyjściowej 3 miesięczną Gwarancję GetHelp, którą mogą być objęte następujące elementy:

Aplikacja mobilna iHelp®

Naprawy warsztatowe

Silnik (diesel, benzyna, LPG) - (wewnętrzne uszkodzenia silnika np. tłoki, zawory, głowica silnika)

Automatyczna skrzynia biegów - (wszystkie skrzynie automatyczne i półautomatyczne np. DSG)

Manualna skrzynia biegów - (elementy wewnętrzne skrzyni biegów np. koła zębate, wybieraki)

Komputer główny silnika - (usterki elektroniczne jednostki sterującej z programowaniem)

Dyferencjał - (tzw. mechanizm różnicowy wraz z kołami zębatymi oraz łożyskowaniem)

Układ hamulcowy - (bez elementów eksploatacyjnych np. klocków hamulcowych)

Układ chłodzenia - (m.in. chłodnica płynu chłodzącego, wentylator, termostat)

Wał napędowy - (z korpusem, podporą i łożyskiem podporowym)

Most napędowy - (z obudową mostu oraz przekładnią główną)

Turbosprężarka – (wraz z zaworami i nastawnikami turbiny)

Koło zamachowe dwumasowe - (z wieńcem zębatym)

Pompa paliwa - (pompy rotacyjne, wirnikowe, elektryczne)

Półoś napędowa - (półoś z piastą koła, przegubem i łożyskiem)

Układ zapłonowy - (świece, aparat i cewki zapłonowe, stacyjki

Szybkie naprawy na drodze

Holowanie do warsztat

44FOX-ID: 1225

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
155 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Średnie spalanie
9,3 l/100 km
Długość
4 035 mm
Szerokość
1 695 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
9,2
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Trudno zejść poniżej 9 litrów/100 km. Przy dalszym przejeździe z prędkościami do 70 km/h można zejść do 8.5l. Generalnie dla mnie jazda z prędkością ponad 85 km/h do komfortowych nie należy, bardzo przyjemnie podrużuje się za to miejskimi 50km/h. Spalanie w terenie nieznacznie rośnie - mieści się w granicach 10-12l (ale mam na myśli normalne terenowe użytkowanie, w trudnym terenie z błotem po osie, koleinami po zrywce drewna, śnieg po zderzak a nie rajdy).
10,9
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Auto fajne praktycznie bez awaryjne co jest ogromnym plusem porawdzi sie spoko fajny zwinny maly jepek stale 4x4 daja rade w kazdych warunkach jedyny minus to spalanie tego auta troche duzo jak na takie auto no ale co mozna sie spodziwac jak nie da sie wylaczyc napedow a to potrzebuje troche sily by jechac i napedzic 4kola ogolnie to wole jednak czesciej jezdzic do cpn i tankowac niz oddawac co miesiac auto do warsztatu i naprawiac bo w ciagu roku to drozej wychodzi 80% niz tankowanie Miska
10,5
Mitsubishi Pajero Pinin
Terenowy 1.8 i 16V 114KM 84kW
Zanim zainstalowałem gazownie przyjechałem nim z Dortmundu do Słupska. Do granicy non stop 120-140 + klima i spalił mi 8,3 benzyny. Sprawdzałem 2 razy podczas tankowania. Teraz robie nim ok 2700 km /m-c,z czego ok 1500 trasa, reszta las i korki w Słupsku. Pali stale podobnie-ok 11,5, jak jeżdze tylko po szosach to wystarczy 10,5-10,7.Na zbiorniku robie ok 430 km

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mitsubishi przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mitsubishi Pajero