Szukaj

Opel Insignia I Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 2013 OPEL INSIGNIA BI-TURBO NAVI GRZANE FOTELE ALU PARKTRONIC OPŁACONA Z NIEMIEC

29 900 PLN
Opel
Insignia
2013
diesel
195 KM
+48
warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 234 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 195 KM
Pojemność silnika 1 956 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Bordowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI BI-TURBO  (195 KM) z 2013 roku. Przebieg oryginalny udokumentowany 234 tys km .Auto sprowadzone z Niemiec od 1 właściciela. Sztywne nie wybite, w bdb stanie technicznym jak i wizualnym.Serwisowane do końca.Bezwypadkowe.Czyste i zadbane .Wszystko sprawne. Auto bardzo dynamiczne a zarazem ekonomiczne.Dodatkowo koła zimowe na stalowych felgach.

Auto po opłatach gotowe do rejestracji w Polsce.Koszt rejestracji 160 zł.

Możliwy transport auta pod dom klienta.

WIĘCEJ INFORMACJI UDZIELĘ TELEFONICZNIE 511 757 566

Numer VIN W0LGM8EN5D1081355

  • MULTIFUNKCYJNA SKÓRZANA KIEROWNICA
  • KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA DWUSTREFOWA
  • WSPOMAGANIE KIEROWNICY
  • CENTRALNY ZAMEK
  • BLUETOOTH
  • ABS+ESP
  • GNIAZDO USB+AUX
  • ELEKTRYCZNE SZYBY
  • ELEKTRYCZNE LUSTERKA
  • AIR BAGI
  • KOMPUTER POKŁADOWY
  • RELINGI DACHOWE
  • PRZYCIEMNIANE TYLNE SZYBY
  • ROLETA BAGAŻNIKA
  • CZUJNIKI PARKOWANIA PRZÓD+TYŁ
  • ELEKTRYCZNY HAMULEC RĘCZNY
  • PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE
  • PODGRZEWANA KIEROWNICA
  • ELEKTRYCZNE I POMPOWANE FOTELE PRZEDNIE
  • SWIATŁA DO JAZDY DZIENNEJ
  • NAVIGACJA GPS
  • ALUFELGI
  • CZUJNIK DESZCZU
  • CZUJNIK ZMIERZCHU
  • ISOFIX
  • TEMPOMAT
  • DODATKOWO KOŁA ZIMOWE
  • 2 KLUCZYKI
  • i wiele innych

SAMOCHÓD DO OGLĄDANIA W WARSZAWIE

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
4 908 mm
Szerokość
1 856 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
7,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Mam wersję bez automatu i napędu 4x4 ale z systemem start-stop, więc auto jest lżejsze i częściej pracuje na niskich obrotach, ale i tak 2 turbiny wywołują wir w baku gdy często wykorzystujemy pełną moc. Samochód bardzo lekko przyśpiesza już od najniższych obrotów ok 1500 (60-100 4 bieg 5,5 s, 80-120 5 bieg 8 s) i ciągnie równo aż do odcięcia gdzieś przy 4800 obr. Przyśpieszenie do 100 też ma niezłe bo 8,2 licznikowe przy masie 1760 kg bez kierowcy. Silnik jest bardzo cichy, cichszy niż wersje 160 i 130 konne, do 2000 praktycznie go nie słychać a na liczniku jest 110 km/h na 6 biegu. Tak więc gdy jeździmy do 2000 obrotów co jest jak najbardziej możliwe przy 2 turbinach i dużym przełożeniu głównym 3,89, spalanie naprawdę jest niskie ok 7,5 przy 150 km/h a 6,5 przy ok 100 km/h. Jednak gdy zaczniemy jeździć na wyższych obrotach to do głosu dochodzi większa turbina i spalanie bardzo wzrasta, wtedy spala nawet 9,6 l średnio! Mimo to jestem zadowolony bo przyjemność z jazdy i cisza wynagradza mi to.
10,0
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Nieukrywam ze spodziewałem się niższego spalania.. użytkuje auto 2lata średnio spala 10-11 przy dystrybutorze bo komputer pokazuje zawsze 1l mniej trzeba brać na to poprawkę! Wersja ze skrzynią manualną i 4x4. Ciężki waży prawie 2 tony..
8,7
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo ECOTEC 195KM 143kW
Trasa Polska - Wlochy srednie spalanie 8,6. W niemczech predkosc 180-200 caly czas, inne kraje spokojniej do 150. Przy takich predkosciach i pelnym zaladowaniu spalanie 8.6 srednie w dwie strony! Uwazam ze to dobry wynik - mam 4x4 i automat w kombi. Samochod wazy 1960kg bez kierowcy !

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Opel przeprowadzone przez Euro NCAP.
Opel Insignia