Szukaj

Peugeot 508 II SW 1.5 BlueHDi 130KM 2022 Peugeot 508 1.5 BlueHDi Allure Pack SS EAT8

115 900 PLN
Peugeot
508
2022
diesel
130 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2022
Przebieg 56 920 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 130 KM
Pojemność silnika 1 499 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Zarejestrowany w Polsce

Pierwszy właściciel

Serwisowany

Bezwypadkowy

Pierwszy właściciel

Faktura VAT

Peugeot 508 1.5 BlueHDi Allure Pack S&S EAT8

Rok produkcji: 2022

Data pierwszej rejestracji: 2022-04-06

Pojemność: 1499 ccm

Przebieg: 56 920 km

Nadwozie: Kombi

Paliwo: Diesel

ABS

ASR - system kontroli trakcji

Automatyczna blokada drzwi podczas jazdy

Automatyczny włącznik reflektorów

Czujnik ciśnienia w ogumieniu, pośredni

Czujnik deszczu (automatycznie włączane wycieraczki)

Czujniki parkowania z przodu

Czujniki parkowania z tyłu (sygnał wizualny i dźwiękowy)

Deska rozdzielcza i panele drzwiowe wykończone w stylu Carbon

Dywaniki przednie i tylne czarne z przeszyciami w kolorze Gris Béton

EBA

EBFD

ESP - system stabilizacji toru jazdy

Felgi aluminiowe 17 dwukolorowe Merion z ogumieniem 215/55

Fotel kierowcy z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego

Funkcja oświetlenia Follow Me Home

Gniazda USB (2x) w przedniej części kabiny

Hamulec postojowy elektryczny (FSE) z funkcją Hill Assist

Immobilizer

Kamera cofania HD 180 stopni, obraz wyświetlany na ekranie dotykowym, f. Top Rear Vision

Kierownica pokryta skórą licową

Kierownica wielofunkcyjna kompaktowa

Klapa bagażnika otwierana mechanicznie

Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa z nawiewami w drugim rzędzie siedzeń

Kontrola czasu jazdy

Lakier metalizowany standardowy Niebieski Dark

Listwy wokół szyb bocznych chromowane

Lusterka boczne składane elektrycznie, podgrzewane, z podświetleniem LED

Lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne

Mirror Screen - kompatybilny z Apple CarplayTM / Android Auto / MirrorLink

Mocowania Isofix na tylnych siedzeniach na dwa foteliki, z systemem Top Tether

Nawigacja satelitarna Peugeot Connect NAV: nawigacja 3D online, funkcja rozpoznawania głosu

Obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia

Oświetlenie Ambient paneli drzwi, uchwytów na kubki, konsoli centralnei

Oświetlenie wnętrza LED dodatkowe: bagażnika 2x, osłon przeciwsłonecznych, podłokietnika centralnego

Panel wirtualnych zegarów 12,3 cala

Pasy bezpieczeństwa miejsc tylnych z progresywnymi ogranicznikami napięcia

Pasy bezpieczeństwa przednie pirotechniczne z napinaczami i ogranicznikami napięcia

Podłokietnik centralny dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń+otwór do przewożenia długich przedmiotów

Podłokietnik centralny z podświetlanym schowkiem

Podsufitka w kolorze szarym

Poduszki powietrzne boczne - przód

Poduszki powietrzne czołowe dla kierowcy i pasażera (dla pasażera z możliwością dezaktywacji)

Poduszki powietrzne kurtynowe chroniące głowę dla miejsc z przodu i z tyłu

Przełączniki typu Toggle Switch, chromowane do obsługi podstawowych funkcji ekranu dotykowego

Radio: 8 głośników, MP3, Bluetooth (streaming audio, zestaw głośnomówiący)

Reflektory halogenowe ze światłami dziennymi LED

Regulacja położenia świateł, automatyczna

Relingi profilowane w kolorze aluminium

Schowek z przodu przed pasażerem podświetlany

Sterowanie radiem na kierownicy

System Active Safety Brake AEBS3

System bezkluczykowego dostępu i uruchomiania auta (ADML)

System Driver Attention Alert

System High Beam Assist (HBA)

System monitorowania martwego pola (BSD)

System monitorowania ograniczeń prędkości

System ostrzegania przed kolizją - Distance Alert (FCW)

System rozszerzonego rozpoznawania znaków drogowych (ETSR)

System utrzymywania na pasie ruchu z wykrywaniem krawędzi drogi

System utrzymywania środka pasa ruchu (LPA)

System wykrywania zmęczenia kierowcy (DAA3)

Szyba tylna ogrzewana

Szyby boczne tylne i tylna przyciemniane

Szyby przednie i tylne elektrycznie sterowane

Światła cofania zintegrowane w reflektorach

Światła do jazdy dziennej, pozycyjne, mijania i drogowe w technologii LED

Światła przeciwmgielne tylne zintegrowane w reflektorach

Światła przednie z funkcją statycznego doświetlania zakrętów

Światła tylne Full LED 3D z funkcją zmiennej intensywności świecenia (ARS)

Tapicerka półskórzana z tkaniną Imila Mistral (72FX)

Tempomat adaptacyjny z funkcją STOP&Go (ACC Stop&Go)

TSM

Tuner cyfrowy DAB (Digital Audio Broadcasting)

Wnętrze w kolorze szarym

Wycieraczka szyby tylnej uruchamiana automatycznie podczas cofania

Wycieraczki przedniej szyby z systemem Magic Wash (spryskiwacze w ramionach wycieraczek)

Wyświetlacz multimedialny, dotykowy 10 calowy HD

Zagłówki przednie i tylne z regulacją wysokości

Zestaw do naprawy przebitej opony

Ogłoszenie ma charakter informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego); nie stanowi natomiast oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

44FOX-ID: 1

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
3,7 l/100 km
Długość
4 780 mm
Szerokość
1 859 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
4,6
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Mój kolejny 508 (poprzednia wersja była z lipnym 1.6THP), tym razem 1.5 HDi Allure Pack z dodatkami, kolor czarny. MINUSY - ciasno, jednak wybór świadomy. Brak czujnika płynu spryskiwaczy!. Bardzo krótkie siedziska. Konsola z badziewnym plastikiem piano black. Zegary z narzuconym układem elementów (nie mogę mieć np. klasycznych zegarów i raportu spalania/zasięgu). Mały bak. Brak 2.0 HDI. Kamera cofania przeciętnej jakości. Autor rolety bagażnika do wyjeb...ania z roboty. Przy włączonej funkcji otwierania tylnej klapy nogą podczas mycia na myjni bezdotykowej klapa się otwiera !!?? PLUSY - Wygląd jak dla mnie rewelacja. Szyby bez ramek. Super wnętrze. Świetna skrzynia biegów. Ultra poręczna kierownica. Bardzo sprawna klimatyzacja i ogrzewanie. Środkowa konsola i podłokietnik super. Spalanie z ostatnich 9999 kilometrów to niezmienne 4.8 l/100. Silnik o dziwo do normalnego przemieszczania się jest ok zarówno u nas w kraju jak i na trasach do Chorwacji i Włoch. Mam rodzinę 2+2, przejechane od kwietnia 22` 38tyś i śmiało powiem, że jest super, ilość miejsca porównać mogę do wcześniejszego proceeda GT, poprzedni 508 miał trochę więcej miejsca we wnętrzu. Jednak do posiadanych C5, czy Optimy nie ma co porównywać, zarówno bagażnik jak i wnętrze w nowym 508 SW jest ciasne. Wersja liftback odpadła natychmiast po otwarciu drzwi (jestem średniego wzrostu i pomimo to wsiadanie to porażka). Patrząc z boku jest całkiem spory ale to zmyłka ;-). PODSUMOWANIE - podoba ci się - kupuj. Jest ekonomiczny, atrakcyjny, dobrze wyciszony (pomimo szyb bez ramek). Ale cenę ma z czapki. Niestety mam uraz do wcześniejszego benzyniaka 1.6 THP i żadna siła mnie nie przekona żeby zaryzykować ponownie. Ten mały dieselek nie jest demonem przyspieszenia i prędkości max ale 200 km/h jedzie.
6,2
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
4,5
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Ergonomia - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Peugeot przeprowadzone przez Euro NCAP.
Peugeot 508