Szukaj

Suzuki Grand Vitara I Standard 2.0 i 16V 127KM 2001 Suzuki Grand Vitara Suzuki Grand Vitara Off Road

29 990 PLN
Suzuki
Grand Vitara
2001
benzynowy
128 KM
+48
Paniówki (woj. śląskie)
Rocznik 2001
Przebieg 116 770 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 128 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Zielony
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Samochód sprawny technicznie, zadbany. Silnik w najlepszej wersji,

bardzo mocny w stosunku do masy samochodu (126 KM). Samochód jest

krótki, przez to w terenie sprawdza się bardzo dobrze.

Podczas przygotowania samochodu do jazdy terenowej zachowany został

charakter samochodu osobowego.

Przegląd do dnia 26-10-2022 r., ubezpieczenie OC do dnia 12-05-2023 r.

Opony CST Land Dragon 33x11.50-15, MT-CL18 + felgi można kupić razem z

samochodem - koszt: 9 900 zł.

Wyciągarka: Warn z liną syntetyczną w oplocie zakończona hakiem

Lift zawieszenia: 4 cale

Pierwsza rejestracja 30.08.2001 r.,

Liczba drzwi: 3,

Napęd 4x4 dołączany manualnie. "

Przyjmujemy samochody w rozliczeniu.

Oferujemy zakupu auta bez wychodzenia z domu,

Z dostawą pod wskazany adres.

Atrakcyjna oferta finansowania

Możliwość załatwienia wszystkich formalności na miejscu, podczas jednej wizyty !!!

Kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.

Zapraszamy.

oferta nr. 487

44FOX-ID: 99

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
160 km/h
Długość
4 215 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
11,7
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Na LPG ok 1-1,5l więcej niż na pb. Od razu po zakupie auto lekko "zmotane" (podniesione ok 7cm, opony AT 235/70/16) Podane spalanie w cyklu mieszanym. 2,0 w nowej grandzie pali trochę mniej, ale w GV I praktycznie pancerna i bezobsługowa jednostka jeśli się leje dobry olej i regularnie zmienia filtry. (Nie trzeba pamiętać o regulacji luzów zaworowych, bo w GVI są na hydraulice. W szczególności zaleta przy LPG) Prosta konstrukcja, większość "bolączek" do ogarnięcia pod "chmurką", bez jakieś mega wiedzy w temacie mechaniki . Osobiście bezkosztowo ogarnąłem przedni napęd - kwestia uszczelnień w pompce podciśnienia. Piszę o tym, bo mechanik janusz zawołał za to 700zł). Klasyczna konstrukcja oparta na ramie, posiadająca klasyczny napęd 4x4 (stały napęd i dołączana przednia oś, co minimalizuje ryzyko wystąpienia potencjalnych usterek. W planach lift 10cm, większe opony i profilaktyczna wymiana obudowy przedniego mostu na stalową. Coraz więcej dostępnych materiałów nt. GVI w internecie, masa dostępnych części do modyfikacji (w pełni profesjonalne, jak i budżetowe). Ogólnie chwalę sobie za bezawaryjność i prostotę wykonania, dostępność części i niesamowitą frajdę w terenie, gdzie przy masie własnej ok 1350kg i lekkich modyfikacjach wyprawia niesamowite rzeczy.
13,7
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Co chwilę woła o gaz, prawda - ma bardzo mały zbiornik (w serwisie oszukano mnie mówiąc że to 40l, podczas gdy wchodzi tam 30l, jednak poniżej 12 raczej nie da się zejść. Benzyny pali mniej. Jeśli chodzi o samo auto - fabrycznie jest ono nieprzygotowane w teren. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Siedzi na ramie, ma 4x4 + reduktor i koło na tylnej klapie, niestety na tym się jego terenowość kończy. Nie nadaje się do przepraw poważniejszych niż nieużytkowane pole, czy leśna droga. Tuning (a raczej poprawienie błędów producenta) to jakieś dodatkowe 10 tyś.
13,7
Suzuki Grand Vitara I
Standard 2.0 i 16V 127KM 93kW
Co chwilę woła o gaz, prawda - ma bardzo mały zbiornik (w serwisie oszukano mnie mówiąc że to 40l, podczas gdy wchodzi tam 30l, jednak poniżej 12 raczej nie da się zejść. Benzyny pali mniej. Jeśli chodzi o samo auto - fabrycznie jest ono nieprzygotowane w teren. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Siedzi na ramie, ma 4x4 + reduktor i koło na tylnej klapie, niestety na tym się jego terenowość kończy. Nie nadaje się do przepraw poważniejszych niż nieużytkowane pole, czy leśna droga. Tuning (a raczej poprawienie błędów producenta) to jakieś dodatkowe 10 tyś.

Zalety

+ Widoczność + Karoseria + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Suzuki przeprowadzone przez Euro NCAP.
Suzuki Grand Vitara