Szukaj

Toyota C-HR II SUV Plug-In 2.0 223KM 2025 Toyota C-HR Hybrid PlugIN Kamery360 Podgrz. Skóra

99 900 PLN
Toyota
C-HR
2025
hybrydowy
223 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2025
Przebieg 6 300 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 223 KM
Pojemność silnika 1 987 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor fioletowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Asystent pasa ruchu, Czujniki parkowania przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka tekstylna, Bluetooth, Gniazdo USB, CD, MP3, Radio fabryczne, Nawigacja GPS, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota C-HR Hybrid PlugIN Kamery360 Podgrz. Skóra

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,3 s
Średnie spalanie
0,9 l/100 km
Długość
4 360 mm
Szerokość
1 830 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
62% 38%
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 4 miesiące temu
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 4 miesiące temu
2,7
Toyota C-HR II
SUV Plug-In 2.0 223KM 164kW
Opinia po 30 dniach użytkowania Toyota C-HR Plug-in Hybrid: Samochód w trybie elektrycznym przejeżdża do 100 km na jednym ładowaniu z gniazdka. Średnie zużycie energii wynosi 15,2 kWh na 100 km. W warunkach miejskich, przy włączonej klimatyzacji, bez problemu można osiągnąć około 74 km zasięgu. Uśredniony wynik z kilku cykli ładowania to 82 km na jednym ładowaniu. Auto ma znakomity układ napędowy w trybie elektrycznym – ciche, dynamiczne i bardzo płynne przyspieszanie. To świetny wybór dla osób, które nie są jeszcze gotowe na w pełni elektryczny samochód, ale chcą korzystać z jazdy bezemisyjnej na co dzień.
Dodane 4 miesiące temu

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota C-HR

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów