Szukaj

Toyota Corolla X Sedan 1.6 Valvematic 132KM 2010 Toyota Corolla Krajowy, ksiązka serwisowa.

25 900 PLN
Toyota
Corolla
2010
benzynowy
132 KM
+48
Goczałkowice-Zdrój (woj. śląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 212 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 132 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

Samochód kupiony w Polskim salonie zarejestrowany drugi właściciel.

Stan samochodu bardzo dobry możliwość sprawdzenia w ASO lub dowolnej stacji diagnostycznej.

Wystawiamy fakturę Vat-Marża kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.

Badanie techniczne ważne do 07.2024, oc 10.2024.

Możliwość zamiany kredytowania oraz uzyskania gwarancji.

Identyfikator:AKL17YRF5

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 540 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
77% 23%
8,2
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Corolle kupiłem 1,5 roku temu z przebiegiem 209 tys km, auto było zadbane i miało historię serwisową która sprawdziłem - wiec zaryzykowałem. Zaraz po zakupie wstawiłem instalacje lpg (koszt 3000 zł), dziś auto ma przejechane 240 tys (głównie trasa Lublin - Warszawa) i sprawuje sie idealnie. Poza wymianą oleju i serwisem lpg (co 15 tys km) nie odwiedzam warsztatu. Spalanie sprawdzam zerując licznik km po każdym tankowaniu, do butli "wchodzi" max 38l gazu co pozwala mi przejechać miedzy 450-550 km - w zależności czy trasa, czy tryb mieszany. Jeżdżę spokojnie, na trasie zwykle około 90-100 km/h, na ekspresówce 120 km/h. Przy wyższych prędkościach (>130) spalanie znacznie wzrasta.
7,6
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Ekonomiczność to kolejny dyskusyjny punkt. Na trasie podmiejskiej auto pali około 6,2 l /100 km, przy w miarę normalnej ( przepisowej )jeździe. Po mieście, na krótkim odcinku kiedy silnik nie zdąży się dobrze rozgrzać, a i stoimy w korku przez 1 km na 8 kilometrowym odcinku, korzystając głównie z 1 lub maksymalnie przez chwilę z 2 biegu należy liczyć się ze spalaniem w okolicach 8,5 – 9 l. Być może w normalnej jeździe miejskiej na rozgrzanym silniku z wykorzystaniem wyższych biegów da się zejść do 7,5 l. Na autostradzie z przepisowymi prędkościami spalanie szacuję na jakieś 7,5 – 9 l.
6,2
Toyota Corolla X
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Średnie minimalne z przewagą cyklu miejskiego. Duże miasto, jazda płynna, radio + klimatyzacja. Średnie maksymalne w cyklu miejskim oraz dynamiczna jazda w cyklu pozamiejskim (częste wyprzedzanie - obroty 5-6 tys). Minimalne spalanie na trasie 540 km, 4 osoby (2+2 dzieci) + bagaż ok 55 kg + pełen zbiornik paliwa na starcie. Na IV biegu najekonomiczniej 50 km/h na V - 80 km/h, na 6 - 100-110 km/h. Mity Eco Drivingu (z ciekawości lubię sobie sprawdzać różne teorie): Niektórzy ECO piszą, że lepiej szybko przyspieszać do docelowej prędkości... w tym modelu odbywa się to kosztem zwiększonego zużycia paliwa :) Niektórzy ECO odradzają jazdę na "luzie", bo podczas zwalniania na biegu paliwo jest całkowicie odcinane... tymczasem: zwalniając z 80 do ok 40 km/h na "luzie" przejedzie się ok 600 m na biegu tylko ok 250 m. Pozostałe 350m przejeżdża się na przeciętnym zużyciu 6l/100. Wynik jest taki: 600 m na "luzie" (zużycie paliwa 1,1 l/100km) - 0,007 litra 250 m na biegu (zużycie paliwa 0,0 l/100km) - 0,000 litra 350 m trzeba jechać normalnie (zużycie paliwa 6 l/100km) - 0,021 litra czyli 3 x więcej.

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla