Szukaj

Toyota Prius IV Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 2019 Toyota Prius IV (2015-2020)

109 900 PLN
Toyota
Prius
2019
hybrydowy
122 KM
Rocznik 2019
Przebieg 66 271 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 122 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czerwony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Toyota Prius IV (2015-2020)

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
3,3 l/100 km
Długość
4 540 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
4,2
Toyota Prius IV
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Przesiadłem się z Clk 320 w benzynie, więc emocji podczas rozpędzania brak za to cała reszta na plus. W miastach spalanie między 3 litry a 4.5. Trasa autostradą 140km h przy małym ruchu najmniej 4.9 najwięcej 5.6 ,sprawdzane przy dystrybutorze. Ogólnie trzeba się przyzwyczaić żeby było miło ale nagroda w postaci spalania jest odczuwalna. Zrobiłem 88 tys tym samochodem i póki co nie zamierzam się go pozbyć. Serwis ogranicza się do wymiany oleju z filtrami. Koło 110 tyś przewidywany serwis hamulcowy i to będzie jak narazie większy wydatek jak do tej pory. Wyposażenie jak na mój gust pełne i w pełni użyteczne.
3,4
Toyota Prius IV
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Po początkowym okresie nauki posługiwania się priusem stwierdzam, że jest to super oszczędne auto, osiągnięcie wyniku 3,1 litra na 100 km jest całkiem możliwe, natomiast jazda dynamiczna skutkuje wynikiem nawet ponad 5 litrów, ogólnie bardziej opłaca się kupić zwykłego priusa w stosunku do wersji plug in. Plug in ma niepraktyczny mały bagażnik, możliwosc przewozu tylko czterech osób, a co najgorsze mały udzwig, albo bagaż albo cztery osoby, zastanawiałem się nad wersją plug in i całe szczęście że za namową sprzedawcy kupiłem zwykłą wersję. Plug in musi też rozgrzać baterie co czyni, że faktycznie nie pali tak dużo mniej niż zwykła wersja a kosxtuje z tym samym wyposażeniem znacznie drożej
4,2
Toyota Prius IV
Hatchback 1.8 Hybrid 122KM 90kW
Prius sprowadzony ze stanow trasa autostradowa poznan-łódź 140-150km/h (tryb eco)spalanie wyszlo 5,4l na sto . Misto korki (tryb normal) rozwazna jazda spalanie 4l wolna trasa 100-120km/h spalanie w trybie normal 3,2l

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Prius