Szukaj

Volkswagen Passat B8 Alltrack Facelifting 2.0 TDI 190KM 2020 Volkswagen Passat 4x4! DSG! Hak! App-Connect! LED

103 900 PLN
Volkswagen
Passat
2020
diesel
190 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2020
Przebieg 148 312 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor srebrny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Czujnik deszczu, Asystent pasa ruchu, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, Kamera cofania, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio niefabryczne, Nawigacja GPS, System Start-Stop, Tempomat aktywny, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Volkswagen Passat 4x4! DSG! Hak! App-Connect! LED

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
223 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,5 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 780 mm
Szerokość
1 853 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
66% 34%
4,9
~Pafnucy
Volkswagen Passat B8
Variant 2.0 TDI 150KM 110kW
Auto z 2017 roku bez adblue. Przesiadłem się z Galaxy gdzie fordowskie zawieszenie robiło robotę. Pierwszy szok, twardo i prosto jak w furmance. Polubiłem prostotę, przy 160 na trasie spalanie 5litrów na 100. Do kombi wchodzi po złożeniu siedzeń rower elektryczny, a z tyłu miejsca na nogi jak w s-klasie. Nie rdzewieje, nie psuje się. Dopracowany DPF dopala się cząstkowo nawet na parkingu po przegazowaniu. W manualu rakieta, podobnie na trasie...
4,4
~Wagru
Volkswagen Passat B8
Variant 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Użytkowaliśmy ten samochód 5 lat i przez 73 tys. km, w najwyższej wersji Highline. Służył jako auto dla rodziny 2+1, i auto na wyjazdy służbowe w dłuższe trasy. Uważam, że jest to świetny i kompletny samochód do którego nie da się przyczepić. Jedną gwiazdkę urywam za moc silnika 150 KM, która do tego auta jest po prostu za mała i wyciszenie przy wyższych prędkościach (zwłaszcza z tyłu). A poza tym nigdy nie zawiódł, jest przeogromny w środku,...
3,9
~marlon100
Volkswagen Passat B8
Limousine 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Auto zwinne, dobre w prowadzeniu (za wyjątkiem wietrznych dni na autostradzie - nie wiem dlaczego ale od 140 km/h nosi od lewa do prawa). Mocny lakier. Wszystko dobrze pomyślane pod kątem ergonomii. Wady - tuż po odbiorze brzęcząca klimatyzacja (naprawili na gwarancji). Po ok. 40 tys. pisk przy zmianie biegów z 3 na 4 i z 4 na 5. Również zostało to naprawione, ale musieli wymontować skrzynię biegów. Silnik mało dynamiczny szczególnie w trasie,...

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Volkswagen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Volkswagen Passat