Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Volkswagen Passat

4,0
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 230 tys. km
Lepiej trafić nie mogłem ... Auto sprowadzone od zachodnich sąsiadów . Miał być zadbany 1.8T ,serwisowany z pełną dokumentacją(książka serwisowa) i taki też jest :) . Auto sprowadzone do Polski z przebiegiem 215tys ,po wymianie kompletnego rozrządu wraz z łańcuchem i napinaczem oraz kołem dwumasowym. Wyczytalem ,że silnik bardzo dobrze znosi LPG z tym ,że warunek !!!! Dobrze...
2,5
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Volkswagen Passat B6
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: LOV-ECO PRO
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
druciarstwo do kwadratu. Nie znają się kompletnie na montażu LPG. Zerwali mi wtyczke od wtryskiwacza benzyny, przyjezdzam po odbior auta a samochod szarpie niemiłosiernie na benzynie i ta damulka mi mówi że ona nie ma pojęcia co to, że auto stare pewnie itp. Że absolutnie nie ich wina. No i płacić im bo gaz przecież założyli. Auto schrzanione, zupełnie inaczej sie...
5,0
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 125KM 92kW
Volkswagen Passat B8
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
LPG do Passata B8 1.4 TSI to dobry wybór. Założyłem to co większość poleca w internecie do silników TSI czyli KME Nevo. Silnik jeździ na benzynie i LPG tak samo. Zero różnicy. Serwis co roku lub co 10 tyś z wymianą filtrów. Spalanie w granicach 8 litrów LPG. Naprawdę oszczędność jest duża.
5,0
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Polecam instalację w Skrzyszowie Auto Mix w jednym moim aucie (passat B5) instalacja 3 lata bez usterek a drugie clio 1.2 instalacja 4 lata malutki silnik a smiga aż miło. Dobrze wykonana instalacja i żadnych usterek. Polecam
4,5
Kombi 2.8 30V 193KM 142kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 265 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto spisuje się rewelacyjnie. Zamontowana instalacja gazowa BRC P&D nie wpłynęła na osiągi auta. Silnik dalej ma dużą moc i równo pracuje. Nie gaśnie na wolnych obrotach, ładnie równo je trzyma. Instalacja nie droga. Oszczędności spore. Myślę, że szybko się zwróci.
5,0
Variant 2.0 TSI 210KM 154kW
Volkswagen Passat B7
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Założona instalacja BRC SDI 2.0 dedykowana pod konkretny silnik. Założona kilka m-cy wcześniej. Z obserwacji jazdy auto nic nie straciło na mocy, fajnie zbiera się na trasie, nie ma problemu z przełączaniem na gaz. Przy normalnej jeździe spala mi ok 11-12 l LPG i 1l Pb na 100km. Jeszcze parę tysięcy km i koszt montażu się zwróci.
5,0
Sedan 1.6 100KM 74kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 280 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Passerati właśnie stuknęło 100 tys. na LPG. Montaż był przy przebiegu blisko 280 tys.km. Pomimo tak sporego przebiegu silnik w dalszym ciągu pracuje dobrze, nie widać większej różnicy na LPG. Spalanie spokojnie w granicach 9-10l/100km. Sama instalacja była zakładana z myślą o tym, że pojeżdżę tak z 2 lata i sprzedam. Okazało się że wytrzymuję już 4 rok i wcale sie nie...
5,0
Alltrack 2.0 TSI 210KM 154kW
Volkswagen Passat B7
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
Instalacja IV generacji - podaje jednocześnie Pb u LPG. Spalanie jednak to ok. 15% Pb i reszta LPG. Ta instalacja była testowana przez Auto Świat,. Nie chciałem ciekłego wtrysku, bo to horrendalne pieniądze. Zenit PRO Direct to najlepsze rozwiązanie.
5,0
Sedan 2.0 FSI 150KM 110kW
Volkswagen Passat B6
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 147 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Spadek mocy jest nieodczuwalny. Miałem pomiar na hamowni po montażu i wyszły 3 km. zenit direct to bardzo dobra inwestycja w auto, jeśli pojeździsz nim prze jakiś czas. Ale to jak z każdą inwestycją - ma sens, jak zdąży ci się zwrócić. mi już się zwróciła.
5,0
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
każdemu polecam zarówno instalacje jak i same auto , bardzo dużo części na rynku i do tego są bardzo tanie co jest wielkim plusem , co do instalacji nigdy się nie zepsuła . Najważniejsze to serwisować systematycznie instalacje.
Volkswagen Passat