Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Volkswagen Passat

2,5
Sedan 1.8 TSI 160KM 118kW
Volkswagen Passat B6
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: LOV-ECO PRO
przebieg: 12 tys. km
użytkowana przez: 2 tys. km
druciarstwo do kwadratu. Nie znają się kompletnie na montażu LPG. Zerwali mi wtyczke od wtryskiwacza benzyny, przyjezdzam po odbior auta a samochod szarpie niemiłosiernie na benzynie i ta damulka mi mówi że ona nie ma pojęcia co to, że auto stare pewnie itp. Że absolutnie nie ich wina. No i płacić im bo gaz przecież założyli. Auto schrzanione, zupełnie inaczej sie...
4,5
Kombi 2.8 30V 193KM 142kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC JUST P&D
przebieg: 265 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto spisuje się rewelacyjnie. Zamontowana instalacja gazowa BRC P&D nie wpłynęła na osiągi auta. Silnik dalej ma dużą moc i równo pracuje. Nie gaśnie na wolnych obrotach, ładnie równo je trzyma. Instalacja nie droga. Oszczędności spore. Myślę, że szybko się zwróci.
5,0
Variant 2.0 TSI 210KM 154kW
Volkswagen Passat B7
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent SDI
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Założona instalacja BRC SDI 2.0 dedykowana pod konkretny silnik. Założona kilka m-cy wcześniej. Z obserwacji jazdy auto nic nie straciło na mocy, fajnie zbiera się na trasie, nie ma problemu z przełączaniem na gaz. Przy normalnej jeździe spala mi ok 11-12 l LPG i 1l Pb na 100km. Jeszcze parę tysięcy km i koszt montażu się zwróci.
5,0
Sedan 1.6 100KM 74kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 280 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Passerati właśnie stuknęło 100 tys. na LPG. Montaż był przy przebiegu blisko 280 tys.km. Pomimo tak sporego przebiegu silnik w dalszym ciągu pracuje dobrze, nie widać większej różnicy na LPG. Spalanie spokojnie w granicach 9-10l/100km. Sama instalacja była zakładana z myślą o tym, że pojeżdżę tak z 2 lata i sprzedam. Okazało się że wytrzymuję już 4 rok i wcale sie nie...
5,0
Alltrack 2.0 TSI 210KM 154kW
Volkswagen Passat B7
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 56 tys. km
użytkowana przez: 29 tys. km
Instalacja IV generacji - podaje jednocześnie Pb u LPG. Spalanie jednak to ok. 15% Pb i reszta LPG. Ta instalacja była testowana przez Auto Świat,. Nie chciałem ciekłego wtrysku, bo to horrendalne pieniądze. Zenit PRO Direct to najlepsze rozwiązanie.
5,0
Sedan 2.0 FSI 150KM 110kW
Volkswagen Passat B6
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 147 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Spadek mocy jest nieodczuwalny. Miałem pomiar na hamowni po montażu i wyszły 3 km. zenit direct to bardzo dobra inwestycja w auto, jeśli pojeździsz nim prze jakiś czas. Ale to jak z każdą inwestycją - ma sens, jak zdąży ci się zwrócić. mi już się zwróciła.
5,0
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
każdemu polecam zarówno instalacje jak i same auto , bardzo dużo części na rynku i do tego są bardzo tanie co jest wielkim plusem , co do instalacji nigdy się nie zepsuła . Najważniejsze to serwisować systematycznie instalacje.
5,0
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
szkoda że dopiero po 3 latach zdecydowałem się założyć instalacje , sporo bym zaoszczędził na paliwie , jednak na pewno pojeżdżę z 3 lata , instalacja nie sprawia problemów duży dynamiczny silnik , pięknie przyśpiesza . Taka sama jazda na lpg jak na benzynie.
4,3
Kombi 1.8 T 20V 150KM 110kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 196 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
zakład zamontował reduktor artic(spadki ciśnienia z 1.1 do 0.4...) i wtryski valteca (....), wszystko ok ale tylko wtedy jak lpg podpierało się pb a i na wolnych obrotach kulał (po kalibracji wtrysków valteca była chwila spokoju), po wstawieniu reduktora ac r01 250kM i wtrysków lpg tech dragon silnik nie podpiera się benzyna, pracuje na gazie perfekcyjnie
4,5
Sedan 1.6 100KM 74kW
Volkswagen Passat B5
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 122 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
1.6 AHL, ponoć najlepszy slinik do sekwencji. Nie wiem jak spalanie na benzynie czytam na forum ze ok 10L PB. Ja mam na LPG spalanie od 8L (70km/h bez klimy) do 12L (dużo miasta, troszke trasy, wyprzedanie i jazda ok 100km/h). Więc na LPG mi mniej pali niż na benzynie.
Volkswagen Passat