Szukaj

Informacje o Opel Insignia II Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1490 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM (121 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 2000-4500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Silnik

Wybrane oceny

4,8
~Maciej
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Auto jest super. Prowadzi się genialnie, zwłaszcza w trasie. Rewelacyjne są matrycowe światła - dzięki nim będziecie chcieli jeździć tylko w nocy :) Zawieszenie świetne, wygłuszenie 5+, mega wygodne fotele. Z minusów: -silnik 1.5turbo w automacie pali jak smok (zimą przy mrozie, w mieście spalanie 12.5-13 litrów, w lecie około 11.5) -w związku z powyższym (mały zasięg) -brak elektrycznej klapy bagażnika -słaba obsługa klimatyzacji (część opcji dostępna tylko w ekranie dotykowym) Plusy: -świetne wyposażenie - chyba najlepsze w klasie (HUD, matrycowe światła, fotele AGR) -auto prezentuje się bardzo prestiżowo -doskonała trakcja -ogromna przestrzeń dla pasażerów -świetne hamulce Podsumowując, ciężko znaleźć w klasie średniej samochód który w takiej cenie oferuje taki wypas. Wymiarami samochód plasuje się prawie w segmencie E - jest o milimetry mniejszy niż BMW 5 czy Audi A6.
4,5
~Adam
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Gdy kupiłem trzy lata temu, wszyscy się oglądali za tym samochodem. Miałem kiedyś Insignie pierwszej generacji i mamy do czynienia z olbrzymim skokiem, jest duzo miejsca, dobre materiały we wnętrzu i najważniejsze- w końcu dobrze się prowadzi bo schudła!
4,8
~Kolorowy plastuÅ›
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Pomimo kilku drobnych niedociągnięć, ogólna ocena jak najbardziej pozytywna - samochodem jestem zachwycony. Dodam, że do porównania dosyć często mam okazję jeździć VW Passatem oraz Fordem Mondeo w najnowszych odsłonach. Dla mnie oba samochody nie umywają się do Insigni pod każdym względem. Samochód zwraca uwagę na drodze i oglądają się za nią właściciele znacznie droższych aut - a to potwierdza że również stylistycznie jest on udany.
Åšrednie spalanie dla Opel Insignia II Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW 2017-2020
8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,3
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Auto które zmieniło moje podejście do opla, silnika benzynowego i silnika 3 cylindrowego (3 powody dla których jeszcze 2 lata temu nie jeździłbym takim autem). Średnie spalanie to 7,6, natomiast benzyna nauczyła mnie cenić ciszę w aucie i jeździć płynnie. 6,3 to rzeczywisty wynik przy dystrybutorze (od odcięcia pisotelu do ocięcia) z trasy Wrocław Koszalin i z powrotem - fak było ciepło, ale przy silniku turbo to wcale nie musi oznaczać oszczedności - jazda na tempomacie 130 km/h - średnio przy 140 teraz spala mi 7,2 - 7,5 w zalezności od siły i kierunku wiatru. Teraz mam delemat bo zbliża się przesiadka na coś innego i bardzo poważnie rozważam insignię z minimalnym przebiegiem, ale w benzynie - do zagazowania, ew. passeratti 2,0 tsi też z uszlachetnieniem. Naprawdę bardzo fajne auto (a wyjeździłem kilka mondków, avensisa, mazdę 6 ) i gdyby nie brak skuteczenego wyciszenia nadkoli byłoby prawie idealne - a INTELILUX to już w ogóle klasa sama w sobie.
7,5
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Witam ponownie właścicieli Opla Insignia II GS 1,5 165 km S&S. Właśnie licznik pokazał, że przejechałem 2000 km. Średnia prędkość według komputera pokładowego wyniosła na tym dystansie 46 km/h, a średnie spalanie 7,5 litra na 100 km. Na autostradzie i drodze ekspresowej można zejść poniżej 7,3 litra na 100 km, jednak jazda w korku czy nawet pokonywanie krótkich odcinków w mieście bardzo szybko podnosi spalanie. Ostatnie 10 km w Warszawie sugerowało, że na 100 km jazdy w korku zużyłbym ok. 9,5 litra benzyny. Sporo. Szczególnie, że nie mam zbyt ciężkiej nogi. Poza miastem jest OK. No może brak trochę dynamiki. powyżej 150 km/h jest już mułowato.
7,3
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Turbo 165KM 121kW
Insignią GS 1.5 165km w manualu przejechałem niecałe 5000km i jak narazie spisuje się super. Pojazd przestronny, wygodny i spalanie uważam na dobrym poziomie. Jeśli ktoś ma jakieś cenne rady na co warto zwrócić uwagę przy większym przebiegu to czekam na komentarze. Z góry dzięki.

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7
Koło dwumasowe
  • Opel Insignia II
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Jeżdżę insignia głównie autostrada do Niemiec. To auto jest tak delikatne ze juz nie mam na nie siły by ją naprawiać . Co dwa -trzy tygodnie coś się psuje .Do tej pory wymieniony dość wcześnie cały rozrzad alternator kompletne sprzeglo pedal gazu , dwa razy sonda lambda i ciągle jakieś błędy wyskakują. Kupując to auto sugerowałem się stara wersja która nigdy mnie nie zawiodła, a która przejechałem pół miliona kilometrow.Brakuje mi już się i finansów dlatego szybciutko będę sprzedawał.
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 2
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
2 komentarze
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiÄ…zany
6 komentarzy
Opel Insignia II Grand Sport