Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Audi A4 B6

Podsumowanie 102 opinii Filtruj
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
Średnia ocena
4,6
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
88 opinii
Powyżej 20%
14 opinii
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
74 opinie
2-3 razy rocznie
20 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
8 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
89 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
13 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
83 opinie
Dobrze
7 opinii
Przeciętnie
2 opinie
Źle
1 opinia
Bardzo źle
9 opinii

Opinie lpg Audi A4 B6 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (102)

4,5
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja super ale montażysty/ warsztatu SoGaz z Radom ul. Kozienicka31 NIE polecam.
3,5
Avant 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Zdecydowanie nie polecam "warsztatu". Panom "mechanikom" jeszcze bardzo dużo brakuje w podejściu do klienta, a także w kwestii napraw. Jeśli ktoś ma nerwy ze stali, worek pieniędzy, nie zależy mu na czasie naprawy i może na swój samochód czekać i czekać to można rozważyć wizytę u tych partaczy. Jak dla mnie nigdy więcej, nie chcę nawet o nich słyszeć, a wszystkim znajomym...
5,0
Avant 1.8 T 150KM 110kW
Audi A4 B6
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 240 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Polecam firmę Automix Skrzyszów. Fachowo wykonana insatalacja po upływie dwóch lat i przejechaniu ponad 30 tys km nie przetworzyla żadnego problemu, tylko cieszy oszczędnościami. Polecam!
5,0
Sedan 2.0 20V 131KM 96kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC Sequent P&D
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Na Pb jeździłem ok 5 tys.km po zakupie, potem doszła instalacja BRC SQ P&D, na której zrobiłem właśnie 100 tys.km. Nie widzę większej różnicy w jeździe na Lpg, a na tym co było na Pb. Spalanie unormowane, nie ma problemów z przejściem na gaz, dynamika jest, moc przy przyspieszaniu i wyprzedzaniu również. Silnik nie wraca na Pb, nawet przy mocnym depnięciu i wkręceniu na...
5,0
Sedan 2.4 V6 170KM 125kW
Audi A4 B6
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja niezawodna i bardzo ekonomiczna , najlepsza w swojej klasie odnośnie ceny . Jedna z lepszych ofert , nie odstaję jakością od innych .
5,0
Sedan 1.8 T quattro 163KM 120kW
Audi A4 B6
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Silnik tak samo dynamiczny jak na benzynie . Idealnie pracuję !
4,5
Sedan 3.0 quattro 220KM 162kW
Audi A4 B6
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 245 tys. km
użytkowana przez: 283 tys. km
Wszystko pracuje jak w zegarku , jestem bardzo zadowolony z kultury pracy i ekonomii użytkowania .
5,0
Sedan 1.8 T 163KM 120kW
Audi A4 B6
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Instalacja zredukowała koszty o ponad połowę silnik niezwykle dynamiczny i ekonomiczny spalanie w granicach 11-12 litrów na 100 km . Nie miałem żadnej awarii przez cały czas użytkowania .
5,0
Sedan 1.6 i 102KM 75kW
Audi A4 B6
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja BRC SQ 32 montowana przy sporym przebiegu ponad 220 tys.km, ale działa bez problemów. Auto wcześniej było kompleksowo sprawdzone, wymienione świece przewody WN itp. Jazda na LPG w niczym nie różni się od Pb, zarówno jeśli chodzi o moc, jak i dynamikę. Spalanie w granicach 10l/100km czyli bardzo niewielkie zważywszy na ceny LPG. Montaż instalacji to był strzał w 10.
5,0
Sedan 1.8 T 170KM 125kW
Audi A4 B6
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Brak jakiejkolwiek różnicy przy jeździe na gazie. Kontrolkę od gazu warto umieścić w popielniczce. Jest wtedy całkowicie niewidoczna, a zarazem szybko dostępna po otworzeniu popielniczki. Wlew gazu mieści się spokojnie obok wlewu benzyny, więc warto go tam zainstalować. Sterownik Stag 300 Plus, wtryski Hana złote, reduktor RC01 czerwony. Od 4 lat wymieniam tylko filtry....
Audi A4 B6