Szukaj

Opinie o instalacjach LPG BMW Seria 5 E34

Podsumowanie 19 opinii Filtruj
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1988
  • 1989
  • 1990
  • 1991
  • 1992
  • 1993
  • 1994
  • 1995
  • 1996
  • 1997
Średnia ocena
4,0
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
14 opinii
Powyżej 20%
4 opinie
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
13 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
3 opinie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
10 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
8 opinii
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
11 opinii
Dobrze
3 opinie
Źle
4 opinie
Bardzo źle
1 opinia

Opinie lpg BMW Seria 5 E34 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (19)

3,8
Sedan 525 i 170KM 125kW
BMW Seria 5 E34
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: PRINS VSI
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
4,5
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
BMW Seria 5 E34
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: ACON AGIS
przebieg: 215 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Oprócz uszkodzonego komputera instalacji nie miałem z nią żadnych problemów. Na bieżąco robione przeglądy. Silnik świetnie z nią pracował. Zdarzało się, że trzeba było odpalić go na gazie nawet zimą i udawała się ta sztuka ;)
5,0
Touring 4.0 540i 286KM 210kW
BMW Seria 5 E34
instalacja: BRC
przebieg: 280 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Solidnie i rzeczowo jestem servisowany.
5,0
Sedan 525 i 24V 192KM 141kW
BMW Seria 5 E34
homologacja: "PALACAR"
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
5,0
Sedan 520 i 129KM 95kW
BMW Seria 5 E34
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 190 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
4,5
Sedan 525 i 170KM 125kW
BMW Seria 5 E34
homologacja: EUROPEGAS Sp. z o.o
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 280 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Kto powiedział, że ten silnik nie powinien mieć zakładanych instalacji gazowych niech głowę chowa w piasek. Miałem Ten sam samochód z silnikiem M20B20 i też był z instalacją gazową i działał bardzo dobrze. Teraz szykuje się wymiana na sekwencję V generacji na STAG 300 plus. Silnik nie słabnie nie męczy się na gazie. Jeżeli ktoś potrafi eksploatować samochód z instalacją...
5,0
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
BMW Seria 5 E34
przebieg: 160 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
2,5
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
BMW Seria 5 E34
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
unikajcie tego zakładu masakra
2,8
Sedan 520 i 24V 150KM 110kW
BMW Seria 5 E34
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
same problemy z ta instalacja nie polecam stag 300 muli szarpie nikt tego ustawic nie umie .
3,8
Touring 2.5 525i 192KM 141kW
BMW Seria 5 E34
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 110 tys. km
Wszystkie problemy z nierówną pracą na gazie zrzucam na warsztat który przez kilkanaście wizyt nie potrafił poprawnie wyregulować instalacji aż straciłem do nich siłę i olałem to że silnik nie pracuje idealnie. Ogromnym minusem jest przełączanie na gaz dopiero przy 40stC co zwłaszcza w zimie powoduję iż do pracy 2/3 trasy jadę na benzynie (przełącza się po 4km)
BMW Seria 5 E34