Szukaj

Opinie lpg Citroen C3 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Citroen C3

Hatchback 1.4 i 16V 90KM 66kW
Citroen C3 I
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Instalacja BRC Kit Alba. Silnik dobrze zniósł montaż. Nie ma problemów z przechodzeniem na LPG. Przełączenie jest bardzo szybko. Samo spalanie niewiele się zmieniło. Ok 10% więcej niż na Pb. Jestem z wyboru zadowolony.
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Citroen C3 II
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Małe silnik, ale auto potrzebne na dojazdy do pracy. Montaż instalacji już się praktycznie zwrócił po pierwszym przeglądzie. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Praktycznie nie widać różnicy z tym co było na benzynie. Nawet mocniejsze przyspieszenie nie sprawia że wraca na gaz. Także instalacja dobrze założona (BRC SQ 32).
Hatchback 1.6 i 16V 110KM 81kW
Citroen C3 I
5,0
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Od montażu minęło ok pół roku, jak na razie zero problemów jeśli chodzi o silnik i jazdę na LPG. Nawet jak auto jest pod pełnym obciązeniem dalej wszystko jest ok. Silnik nie stracił na mocy, spalanie oscyluje w granicach 9-10l na 100km.
Hatchback 1.2 PureTech 68KM 50kW
Citroen C3 III
5,0
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 31 tys. km
użytkowana przez: 9 tys. km
Świetny warsztat, super gazik. Rewelka. Polecam
Hatchback 1.6 VTI 120KM 88kW
Citroen C3 II
5,0
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Silnik skonstruowany przy współpracy BMW I Citroena , bardzo udana jednostka . Silnik warto zagazować ponieważ koszty paliwa spadają o połowę . Instalacja świetnie skonstruowana.
Hatchback 1.1 i 61KM 45kW
Citroen C3 I
5,0
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Mimo, iż nie jeżdżę specjalnie dużo, zdecydowałam się na instalację Blue Box. Korzyści ekonomiczne są, co mnie cieszy. Zdałam się na opinie montażysty przy wyborze. Nie żałuję. Mam zestaw blue box, wtryskiwacze hercules, reduktor alaska, który z czystym sumieniem polecam.
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Citroen C3 II
5,0
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 95 tys. km
Instalacja Lovato bardzo płynna , spalanie maxymalnie większe o 15-20% , w zależności od trasy . Tankuje tylko na markowych stacjach.
Hatchback 1.1 60KM 44kW
Citroen C3 II
5,0
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Nie ma spadku mocy. Jest płynna jazda. Blue Box jeździ bardzo poprawnie. do tego dobre wtryski hercules i zestaw jak dream team.
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Citroen C3 II
4,5
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 69 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Średnie spalanie ok 8,5l lpg/100km. Nie czuć żadnej różnicy. Benzyny średnio bral 6,5l/100km. Większość autostrada. Polecam. Zaklad Rafgel z Kobylnicy kolo Slupska.
Hatchback 1.1 60KM 44kW
Citroen C3 II
5,0
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 8 tys. km
użytkowana przez: 105 tys. km
Zenit pro + hercules + alaska zestaw idealny do tego silnika.wymagania nie były duże, bo to tylko 60 KM, ale liczy się montaż też. Nawet jak silnik nie jest wymagający, to instalacja każda będzie dobra, pod warunkiem dobrego montażu.
Citroen C3