Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Citroen C3 II

Podsumowanie 10 opinii Filtruj
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
7 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
9 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
10 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
9 opinii
Źle
1 opinia

Opinie lpg Citroen C3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (10)

5,0
Citroen C3 II
Hatchback 1.6 VTI 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Świetna instalacja . Samochód dynamiczny a zarazem ekonomiczny . Wszystko na czym mi zależało .
5,0
Citroen C3 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 115 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Małe silnik, ale auto potrzebne na dojazdy do pracy. Montaż instalacji już się praktycznie zwrócił po pierwszym przeglądzie. Silnik na gazie pracuje bez zarzutu. Praktycznie nie widać różnicy z tym co było na benzynie. Nawet mocniejsze przyspieszenie nie sprawia że wraca na gaz. Także instalacja dobrze założona (BRC SQ 32).
5,0
Citroen C3 II
Hatchback 1.6 VTI 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Silnik skonstruowany przy współpracy BMW I Citroena , bardzo udana jednostka . Silnik warto zagazować ponieważ koszty paliwa spadają o połowę . Instalacja świetnie skonstruowana.
5,0
Citroen C3 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 35 tys. km
użytkowana przez: 95 tys. km
Instalacja Lovato bardzo płynna , spalanie maxymalnie większe o 15-20% , w zależności od trasy . Tankuje tylko na markowych stacjach.
5,0
Citroen C3 II
Hatchback 1.1 60KM 44kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 53 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Nie ma spadku mocy. Jest płynna jazda. Blue Box jeździ bardzo poprawnie. do tego dobre wtryski hercules i zestaw jak dream team.
4,5
Citroen C3 II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 69 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Średnie spalanie ok 8,5l lpg/100km. Nie czuć żadnej różnicy. Benzyny średnio bral 6,5l/100km. Większość autostrada. Polecam. Zaklad Rafgel z Kobylnicy kolo Slupska.
5,0
Citroen C3 II
Hatchback 1.1 60KM 44kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 8 tys. km
użytkowana przez: 105 tys. km
Zenit pro + hercules + alaska zestaw idealny do tego silnika.wymagania nie były duże, bo to tylko 60 KM, ale liczy się montaż też. Nawet jak silnik nie jest wymagający, to instalacja każda będzie dobra, pod warunkiem dobrego montażu.
3,3
Citroen C3 II
Hatchback facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
homologacja: EKSA Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 9 tys. km
5,0
Citroen C3 II
Hatchback 1.4 VTI 95KM 70kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Samochód kupiłem nowy w salonie , po przejechaniu 30 tyś km stwierdziłem że trzeba założyć gaz , nie żałuje decyzji przejechałem już ponad 50 tyś km i jestem po 3 przeglądzie , samochód działa jak na benzynie , większości autem jeździ żona , więc zużycie gazu jest niewielkie w granicach 7-8 litrów .
4,5
Citroen C3 II
Hatchback 1.6 VTI 120KM 88kW
instalacja: KME
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Wszystko byłoby Ok, ale czasami instalacja przełącza się na benzynę po puszczeniu pedału gazu ( hamowanie silnikiem ). Po podpięciu do komputera gazu zmienia się parametr odczytu obrotów silnika. Samoczynnie przeskakuje na pozycję "wybierz z listy". Po ustawieniu na właściwy czujnik jest OK, do kolejnego rozregulowania. Warsztat twierdzi, że przyczyną jest rzekomy skok...
Citroen C3 II