Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Citroen C5 I

Podsumowanie 16 opinii Filtruj
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
15 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
12 opinii
2-3 razy rocznie
3 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
16 opinii
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
13 opinii
Dobrze
3 opinie

Opinie lpg Citroen C5 I – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (16)

5,0
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 602 tys. km
Silnik na instalacji BRF FLY SF pracował po prostu perfekcyjnie, nie dało zauważyć się jakichkolwiek różnicy w mocy. Nie było z ta instalacją najmniejszych problemów oraz spalanie bylo małe.
3,8
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 238 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik EW10J4 Instalacja: stag go fast,omvl reg fast, shark1200, butla 55L( wchodzi 45 litrów lpg) w miejscu koła zapasowego, wlew pod klapką (z przejściówką, choć mieści się tam duży wlew). Auto jeździło bardzo dobrze aż do 50tys. km. potem polepiły się wtryski (zestaw naprawczy rozwiązał problem) i membrana w parowniku wymaga wymiany (problem z wolnymi obrotami, duże...
4,5
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 173 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
nie ma różnicy pracy w porównaniu z benzyną. Na benzynie troche lepsza dynamika na niższych obrotach
4,8
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Jeśli chodzi o instalacje BRC to nie mam zastrzeżeń co do pracy silnika gdyż nigdy nie zauważyłem nic nie pokojącego, jednak nie daje maksymalnej oceny gdyż cena instalacji jest zdecydowanie za wysoka. To bardzo boli gdy do auta za 5 tysięcy trzeba dołożyć 500 zł za reduktor. Nie wpominając o montażu, ja akurat zamontowałem sam więc koszty mniejsze.
4,8
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
homologacja: NGV "AUTOGAS" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 168 tys. km
użytkowana przez: 13 tys. km
5,0
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC
przebieg: 161 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
5,0
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 131 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
polecam ten warsztat wszystko zrobione jak trzeba i na czas autko śmiga jak ta lala nic dodać nic ująć.polecam
5,0
Hatchback 1.8i 16V 116KM 85kW
Citroen C5 I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
Bardzo dobra instalacja , dobrze wydane pieniądze , w trasie samochód bardzo ekonomiczny około 9-10 litrów gazu w mieście w granicach 11-12. Wykonuje przeglądy co 15 tyś kilometrów i wszystko bardzo dobrze działa . Proponowano mi różne wynalazki połowę Polskiej połowę jakiejś innej instalacji, dobrze że zdecydowałem się na firmę Landi Renzo .
4,5
Kombi 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
homologacja: "AUTOGAZ" WIELKOPOLSKI
instalacja: ELPIGAZ STELLA OBD
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
4,5
Hatchback 2.0i 16V 136KM 100kW
Citroen C5 I
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Wszystko w jak najlepszym porządku.
Citroen C5 I