Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Dacia

5,0
Hatchback 5d 1.6 MPI 87KM 64kW
Dacia Sandero I
homologacja: EKO ALMA SP.J
instalacja: ESGI 2
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Na LPG przejechałem od momentu zakupu 20.tyś km. i jestem bardzo zadowolony , choć głównie jeżdżę po Wrocławiu - spalanie 11/100km , trasa: 7-8 l. /100km. No cóż mogłoby być mniej , ale silnik 1600cm trochę wymaga , zwłaszcza ,że lubię dynamiczną jazdę. Ogólnie reasumując to zainstalowanie inst. LPG było b. dobrym wyborem , już mi się to spłaciło ,a jazda na LPG niczym się...
5,0
MCV 1.6 105KM 77kW
Dacia Logan I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Instalacja BRC SQ 32. W aucie już 4 lata. Sprawdza się dobrze. Nic poza standardowymi przeglądami i wymianą filtrów nie musiałem robić. Spalanie na jednolitym poziomie. Odchyły max +/-1l/100km w zależności od jazdy. Nie mam zastrzeżeń, inwestycja trafiona. Zwrot kosztów po niecalym roku.
5,0
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Dacia Logan I
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 45 tys. km
Instalacja Lovato Smart w moim aucie okazała się wielkim sukcesem , przede wszystkim cena i jakość jest rewelacyjna z instalacją nie miałem żadnych problemów od 45 tyś km wszystko serwisowane co 10-15 tyś km . Leje Gaz i jeżdżę .
5,0
MCV 1.6 84KM 62kW
Dacia Logan I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Instalacja Zavoli Winner montowana zaraz po zakupie auta z rynku wtórnego. Przebieg od montażu 60 tys.km. Silnik w dobrym stanie, nie ma problemów z pracą na LPG. Jeśli chodzi o dynamikę i moc to przy tym silniku nie ma szału, ale po wkręceniu na wyższe obroty pokazuje co potrafi. Co ważne nie wraca na Pb nawet jak wkręcę powyżej 4 tys. W instalacji jeszcze od montażu nie...
5,0
Minivan 1.6 84KM 62kW
Dacia Lodgy
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 55 tys. km
Instalacja zamontowana Zavoli Winner niecały rok po zakupie. Spalanie Pb pod pełnym obciążeniem dużo wyższe niż podawał producent, instalacja LPG była zbawieniem. Koszty niższe o połowę. Montaż zwrócił się po niecałych 20 tys. km. wliczając wszystkie opłaty. Problemów zero a tankowanie do pełna za stówkę to jest to.
4,5
Sedan 1.4 MPI 75KM 55kW
Dacia Logan I
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: ELPIGAZ
przebieg: 6 tys. km
użytkowana przez: 175 tys. km
instalacja montowana w Auto Compol w Poznaniu, serwis po gwarancji w autoryzowanym serwisie Elpigaz w Borówcu. Po 10 latach wymieniony zbiornik, oraz (przy 160 kkm) reduktor + większość węży gumowych. Poza tym regulacji wymagają zawory - co 25-30 kkm.
4,5
Sedan 1.2 16V LPG 75KM 55kW
Dacia Logan II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 1 tys. km
użytkowana przez: 1 tys. km
Zakupiłem Dacie Logan z zamontowaną instalacją gazową BRC można powiedzieć, że auto jeździ na gazie od nowości. Obecnie mam 140 tys km przebiegu i przez cały ten okres użytkowania nie miałem z autem żadnego problemu. Auto na pewno bardzo ekonomiczne. Mogę w pełni polecić tą jednostkę tym bardziej pod montaż lpg.
5,0
MCV 1.6 84KM 62kW
Dacia Logan I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Ogólna opinia na temat założone instalacji Zavoli Winner bardzo dobre. Instalacja zakladana przy przebiegu ok 130 tys.km jakieś 2 lata temu. Do dziś przebieg ok 40 tys.km. auto właśnie po kolejnym przeglądzie. Jazda głównie po mieście dość spokojna, mało dynamiczna, spalanie rzędu 9l/100km lpg, więc nie najgorzej. Najważniejsze w ocenie że serwis odwiedzam jedynie na...
5,0
Hatchback 5d 1.2 16V 75KM 55kW
Dacia Sandero II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Zavoli Winner. Przebieg 80 tys.km, auto flotowe. Spalanie w trasie ok 8,5 do 9l/100km, w ruchu miejskim ok 9,5-10l/100km. Serwis jak na razie ograniczał się do wymiany filtrów i sprawdzenie ustawień. Praca na LPG bez zarzutu, instalacja udana, zwróciła się już 4 razy.
5,0
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Dacia Duster I
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 40 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Zamontowana instalacja BRC Sequent ALBA, wtryski Alba. Montaż był przy 40 tys,km, teraz na instalacji silnik ma przejechane drugie tyle. Spalanie w granicach 8l/100km, dynamika i moc bez zarzutu. W samej instalacji jak na razie nic nie wymianiałem poza filtrami, ale to i tak w trakcie przeglądów.