Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Fiat Bravo II

Podsumowanie 39 opinii Filtruj
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
Średnia ocena
4,8
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
35 opinii
Powyżej 20%
4 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
33 opinie
2-3 razy rocznie
5 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
37 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
34 opinie
Dobrze
2 opinie
Przeciętnie
2 opinie
Bardzo źle
1 opinia

Opinie lpg Fiat Bravo II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (39)

5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 30 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
silnik fiata 1,4 16v 90km doskonale współpracuje z tą instalacją.
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Sekwencyjna instalacja , niesamowita różnica między wcześniejszymi generacjami , płynne przełączenie na lpg i na benzynę .
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 92 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Zdecydowanie polecam montaż instalacji gazowej w T-Jet 120KM, jednostka rewelacyjnie znosząca gaz. Dobrze założona instalacja gwarantuje same korzyści. Nie zauważyłem spadku mocy. Polecam każdemu. To mój 3 samochód z instalacją gazową, szkoda że zapewne ostatni biorąc pod uwagę jakie silniki w tej chwili produkują...
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja założona od 3 lat , bardzo szybko się zwróciła , według moich wyliczeń zwróciła się po 18 tyś km . Silnik nie wykazuję żadnych oznak zużycia .
4,5
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 MultiAir 16V 140KM 103kW
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: TARTARINI
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Gaz rewelacyjny. Duża oszczędność (ok. 8-10K PLN rocznie przy moich przebiegach), a praktycznie żadnej różnicy w jeździe.
3,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d Seria 2 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Dusi się mimo parownika na 300 hp czy jakoś tak.Spalanie na gazie 10-11 l , auto słabsze ale nie najgorzej jeszcze się zbiera. Predkość max na gazie 195 na benzynie ponad 200 i lepiej ciągnie silnik na benzynie. Oszczędności są.250 benzyna a na gazie 130 zł
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Bardzo solidna firma po przejechanych 25 tyś został wymieniony reduktor na gwarancji ,,profilaktycznie" , auto zwinne i oszczędne .
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 155 tys. km
użytkowana przez: 56 tys. km
Instalacja działa bardzo dobrze !
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 i 16V MPI 90KM 66kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 145 tys. km
użytkowana przez: 65 tys. km
Genialna Instalka !
5,0
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 120KM 88kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 35 tys. km
Gazować i jeździć !
Fiat Bravo II