Szukaj

Opinie lpg Ford Ka – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Ford Ka

4,5
Hatchback 3d 1.2 Duratec 69KM 51kW
Ford Ka III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 61 tys. km
Instalacja BRC wsadzona od nowości.Wymina filtru gazowego co 15000 km koszt 100 zł z wymianą i diagnostyką komputerową.Auto na pełnym zbiorniku ok 28l przejeżdza mniej wiecej 300-320 km.Taniej chyba się już nie da.Tyle samo mocy z zarówno na benzynie jak i na gazie z tego poteżnego 69konnego motoru którego wrażenia z jazdy można porównać smialo z jazdą fiatem panda 2...
5,0
Hatchback 3d 1.2 Duratec 69KM 51kW
Ford Ka III
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 21 tys. km
użytkowana przez: 78 tys. km
Bardzo dobry silnik do lpg, pracuje bez zarzutu. Autem jeździ żona do pracy, instalacja to KIT ALBA od BRC. Montaż wykonany profesjonalnie, instalacja doradzona przez mechanika, jesteśmy z niej zadowoleni.
5,0
Streetka 1.6 Sport 95KM 70kW
Ford Ka II
homologacja: LPGTECH Sp. z o.o. (od 06.2013)
instalacja: LPGTECH
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Silnik pracuję identycznie jak na LPG. Super zestrojenie instalacji. Nie wiadomo nawet kiedy przełącza się na gaz (brak szarpnięcia). Minusem jest mały zbiornik gazu (nie ma fizycznie możliwości montażu większego, co w połączeniu ze sporym spalaniem powoduje konieczność odwiedzania stacji co około 170 km).
5,0
Hatchback 3d 1.2 Duratec 69KM 51kW
Ford Ka III
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 99 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Samochód odkupiłem od kolegi , jego żona jeździła tym autem od nowości , od razu założyłem gaz i jestem mega zadowolony auto pali 6-7 litrów gazu co jest niewiarygodne , koszty jazdy znikome , same wymiany tylko olej i Filtry. Samochód typowo miejski .
Ford Ka