Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Hyundai i30 II

Podsumowanie 8 opinii Filtruj
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
Średnia ocena
4,4
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
6 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
5 opinii
2-3 razy rocznie
2 opinie
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
6 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
7 opinii
Bardzo źle
1 opinia

Oceny instalacji LPG (8)

5,0
Wagon 1.4 CRDi 90KM 66kW
Hyundai i30 II
homologacja: AUTO GAZ-SLĄSK
instalacja: AC STAG 150
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Trzy lata temu zamontowałem instalację LPG do mojego Hyundai i30, wszystko działa bez najmniejszego problemu. Jeżeli chodzi o samą firmę to profesjonalizm na tak wysokim poziomie zdarza sie bardzo rzadko, gorąco polecam!
4,5
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Hyundai i30 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
W mojej ocenie instalacja bardzo trwała i niezawodna. Regularnie serwisowana nie sprawia problemów. Cena przystępna i szybko zwrócił się koszt montażu.
4,5
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Hyundai i30 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 84 tys. km
użytkowana przez: 36 tys. km
Bardzo fajne i elastyczne auto, świetnie nadaje się do miejskiej jazdy jak również w dłuższą trasę. Dodatkowo instalacja BRC bardzo dobrze sobie radzi i nie wpływa na awaryjność silnika, koszta podróży bardzo niskie. Zdecydowanie polecam do auto jak również instalację.
5,0
Hatchback 3d 1.6 GDI 135KM 99kW
Hyundai i30 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 15 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik pracuje równo, bez skoków i szarpnięć. Do tego spalanie stosunkowo niskie - zaledwie ok 8% więcej tego co na benzynie co znacząco przekłada się na koszty jazdy. Jak na razie po 20 tys. km i pierwszym przeglądzie wszystko jest idealne. Nie mam nic do zarzucenia.
2,0
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Hyundai i30 II
homologacja: D.T. GAS SYSTEM SPÓŁKA JAWNA
instalacja: AG ZENIT 8GURT
przebieg: 34 tys. km
użytkowana przez: 44 tys. km
Gaz w tym silniku to porażka przed duże P. Spalanie wieksze nawet o 5 litrów moc mniejsza. Zamiast cieszyć się jazdą ciągle prblemy ze spadkiem mocny :(
5,0
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Hyundai i30 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Silnik nieźle pracuje na tym BRC. Lepiej niż na poprzedniej instalacji (Skoda i STAG). Może to kwestia regulacji, może reduktora w każdym bądź razie spalanie procentowo jest mniejsze, a i szybciej przełącza na gaz.
4,0
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Hyundai i30 II
homologacja: "AUTOGAZ" DOMAŃSKI
instalacja: BRC
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 14 tys. km
5,0
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Hyundai i30 II
homologacja: "GREG-MAR" G. Gliszczyński i wspólnik, sp.j. (do 06.2013)
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji.Firma na medal. Przed montażem pytałem w serwisie i mimo że mi odradzali zabudowę do mojego samochodu zdecydowałem się jednak na montaż w AUTO MIX-ie. Wszystko jest w najlepszym porządeczku. Poprzednie auto Opel Vectra B 1,8 16V montowałem u nich 10 lat temu i zrobiłem na instalacji ponad 200 tyś km i również byłem zadowolony stąd...
Hyundai i30 II