Szukaj

Najnowsze oceny instalacji LPG Peugeot

4,0
Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW
Peugeot 3008 II
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO NEVO
przebieg: 2 tys. km
użytkowana przez: 28 tys. km
Instalacja ciężka do wysterowania, ilość przyjazdów do serwisu w celu dobrania odpowiedniej mieszanki jest koszmarna. Sądzę że instalację wykonałem zbyt wcześnie - producenci nie posiadają gotowych rozwiązań i schematów montażu i dostrojenia instalacji do tego silnika. Podobno wcześniejsza generacja PureTech 1,2 pracowała prawidłowo. W nowej generacji na postoju i bez...
4,8
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Peugeot 206
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 101 tys. km
Przejechałem na gazie 100 000Km bez większych awarii. Z usterek jaki mnie spotkały przy instalacji Lovato Smart to uszkodzony czujnik ciśnienia i temperatury gazu - został wymieniony w ramach gwarancji. Druga usterka to, po przejechaniu około 75000Km wskaźnik ilości gazu przestał wskazywać ilość paliwa. Poza tym bezawaryjna. Polecam z czystym sumieniem. Warsztat wykonuje...
3,8
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
Peugeot 206
homologacja: ELPIGAZ Sp. z o.o
instalacja: AG COMPACT
przebieg: 143 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Instalacja musi być z górnej półki, idealnie dobrana i założona przez fachowca, bo te samochody mają uczulenia na LPG chyba. U mnie były 2 podejścia, 2 instalacje zakładane prze 2 osoby i niestety były problemy. Sterownie wtryskami benzynowymi w moim egzemplarzu to nie sekwencja tylko półsekwencja i tu trzeba umieć założyć LPG. Samochód na LPG jeździł super, był nawet...
4,5
Sedan 1.8 16V 125KM 92kW
Peugeot 407
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Działa idealnie. Zaoszczędzone ok 20 000zł przez 3 lata (na czysto po odliczeniu wszelkich kosztów montażu, przeglądów i dodatkowych badań tech). Zainstalowałem LPG zaraz po zakupie i użytkowałem przez ok 100 000km (przez okres 3 lat). Auto po tym okresie działa wspaniale, nie wykazuje żadnych śladów zużycia. Nigdy nie miało awarii zarówno LPG jak i całego samochodu. Jestem...
5,0
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
Peugeot 207
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 89 tys. km
Instalacja BRC SQ 32. Zamontowana 4 lata temu. Przebieg ok 90 tys.km. Przez czas eksploatacji wymieniane jedynie filtry. Spalanie unormowane na poziomie ok 9l/100km. Z instalacją nic się nie działo, więc był to zdecydowanie dobry wybór.
5,0
Hatchback 1.6 i 90KM 66kW
Peugeot 206
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 180 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Instalacja Zavoli Winner zakładana przy przebiegu 180 tys.km. Spalanie unormowane na granicy 8-8,5l/100km w cyklu mieszanym. Instalacja ma 2 lata, od chwili montażu przechodziła cykliczne przeglądy. Nic złego się nie dzieje. Silnik też dobrze pracuje na gazie. Nie ma szarpania, spadków mocy, odpalanie bez problemu.
5,0
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
Peugeot 207
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 47 tys. km
Instalacja Zavoli Winner. Rocznie pokonuje ok 30 tys.km. Do tej pory na liczniku instalacja od montażu ma ok 60 tys.km. W tym czasie żadnych poprawek, ani napraw nie było. Przejście na gaz płynne, spalanie w granicy 9-10l/100km, stałe praktycznie bez zmian. Z serwisowych spraw jedynie wymiana filtrów.
5,0
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
Peugeot 207
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
W środku sekwencja BRC na wtryskach Alba. Spalanie niewiele ponad litr tego co brał na Pb. W cyklu miejskim trochę więcej. Jeśli chodzi o samą jazdę nigdy nie miałem problemów na LPG. Żadnego szarpania, przełączania na Pb. Jednym słowem instalacja udana, dobrze zamontowana.
5,0
Hatchback 5d 1.6 16V 109KM 80kW
Peugeot 207
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Zakłądana instalacja BRC SQ Alba, przy przebiegu 90 tys.km. Obecnie na instalacji przejechane ok 50 tys. km. Praca silnika na lpg poprawna. Żadnych odchyleń od normy. Zero problemów. Nie ma sie do czego przyczepić.
5,0
Kombi 1.6 90KM 66kW
Peugeot 306 II
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 116 tys. km
użytkowana przez: 34 tys. km
posiadam peugeota 306 1.6 65kw wersja break, przerobienie tego auta na gaz to był strzał w dziesiątkę, oszczędności są ogromne, przerobiłem auto w chwili gdy gaz był po 1.50.. z silnikiem i instalacją niema żadnego problemu wymieniam olej świece i filtry co 10 000 km. zrobiłem 36000 km auto proste bezawarjne, niema się co psuć, wzorowe zabezpieczenia anty korozyjne nie to co...