Szukaj

Opinie lpg Rover – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Rover

Sedan 2.0 V6 150KM 110kW
Rover 75
5,0
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Nie wolno dopuscic do wymiany wtryskiwaczy gazowych na wolniejsze niz pierwotnie zamontowane. róznica w cenie być moze znaczna, ale wolniejsze nie działaja jak nalezy. I samochod bedzie się mułowato zbierał do jazdy.
Sedan 2.5 V6 177KM 130kW
Rover 75
4,8
homologacja: P.H.U. MIMAR, MICHAŁ MARCHELA
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 203 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Hatchback 1.4 i 16V 103KM 76kW
Rover 25
4,8
homologacja: EUROPEGAS Sp. z o.o
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 300 tys. km
Firma która montowała lpg nie poradziła sibie z wyregulowaniem instalacja brc. Instalacja była zle zamontowana zostala ponownie przerobiona i wyregulowana w Warszawie w firme Czakram po długim czasie regulacji udało się wyregulować lpg dodatkowo za dopłatą na własne moje życzenie zostały zmienione wtryski lpg na org. BRC osoba która to przerabiał już tam nie pracuję. Po...
Sedan 2.5 V6 177KM 130kW
Rover 75
3,8
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 19 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
gaz to gaz... troszkę mniej mocy ale za to w kieszeni pozostaje sporo pieniędzy... rachunek jest prosty... (przy normalnym użytkowaniu) 11 L Pb za 4,50 zł czy 13 L LPG za 1,55 zł... każdy niech odpowie sobie na to pytanie sam... dla mnie odpowiedź jest tylko jedna...
Hatchback 1.8 i 16V 117KM 86kW
Rover 45
5,0
homologacja: P.H.U. CAR-GAZ Sp. z o.o.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 13 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Nie bawię się w regulacje , zakupiłem filtry fazy lotnej gazu po 4,50 zł , sam wymieniam co 10 000 km, nie reguluję , na razie śmiga jak od chwili założenia bez awarii.
Hatchback 1.6 i 16V 108KM 79kW
Rover 25
5,0
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Nie ma różnicy,a nawet auto ma większy v-Max. Na benzynie chyba pompa nie wyrabia. Na LPG leci ponad 200
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Rover 400 II
4,8
homologacja: "AUTOGAZ" WIELKOPOLSKI
instalacja: AC STAG 400DPI
przebieg: 118 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Szarpie na zimnym silniku ale nie jestem do końca pewny czy to wina lpg.
Sedan 2.5 V6 177KM 130kW
Rover 75
5,0
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 172 tys. km
użytkowana przez: 8 tys. km
Instalacja zamontowana w WEN.sc w Nowym Dworze Maz. ul. Sportowa 4 nie ma różnicy czy jadę na gazie czy na benzynie . Spalanie gazu na krótkich odcinkach to 13 litrów . POLECAM i warsztat i instalację.
Sedan 1.8 16V T 150KM 110kW
Rover 75
3,5
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Nie polecam. Wymieniałem silnik w aucie na mocniejszy turbodoładowany i konieczna była wymiana reduktora, reszta instalacji była wystarczająca do prawidłowej pracy silnika. Pierwsze co usłyszałem w warsztacie to że zostanie przerobiony mój reduktor, nie zgodziłem się i chciałem nowy. Zamontowano mi nowy reduktor. Wszystko fajnie, ładnie tylko cena za usługę była wyższa o...
Sedan 1.8 16V T 150KM 110kW
Rover 75
3,3
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Nie polecam jeżeli komuś zależy na aucie. Ja w swoim zmieniłem silnik na mocniejszy turbodoładowany 1.8 150km i konieczna była wymiana reduktora. Propozycja ze strony zakładu padła taka by stary reduktor przerobić i będzie dobrze, nie zgodziłem się i poprosiłem o nowy reduktor. Padło na shark 1500 do 200km. Po montażu smierdziało gazem w aucie, do tego wyskakiwał check...