Szukaj

Opinie lpg Rover – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny instalacji LPG Rover

4,8
Hatchback 1.4 i 16V 103KM 76kW
Rover 25
homologacja: EUROPEGAS Sp. z o.o
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 300 tys. km
Firma która montowała lpg nie poradziła sibie z wyregulowaniem instalacja brc. Instalacja była zle zamontowana zostala ponownie przerobiona i wyregulowana w Warszawie w firme Czakram po długim czasie regulacji udało się wyregulować lpg dodatkowo za dopłatą na własne moje życzenie zostały zmienione wtryski lpg na org. BRC osoba która to przerabiał już tam nie pracuję. Po...
3,5
Sedan 1.8 16V T 150KM 110kW
Rover 75
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Nie polecam. Wymieniałem silnik w aucie na mocniejszy turbodoładowany i konieczna była wymiana reduktora, reszta instalacji była wystarczająca do prawidłowej pracy silnika. Pierwsze co usłyszałem w warsztacie to że zostanie przerobiony mój reduktor, nie zgodziłem się i chciałem nowy. Zamontowano mi nowy reduktor. Wszystko fajnie, ładnie tylko cena za usługę była wyższa o...
3,3
Sedan 1.8 16V T 150KM 110kW
Rover 75
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
Nie polecam jeżeli komuś zależy na aucie. Ja w swoim zmieniłem silnik na mocniejszy turbodoładowany 1.8 150km i konieczna była wymiana reduktora. Propozycja ze strony zakładu padła taka by stary reduktor przerobić i będzie dobrze, nie zgodziłem się i poprosiłem o nowy reduktor. Padło na shark 1500 do 200km. Po montażu smierdziało gazem w aucie, do tego wyskakiwał check...
3,0
Hatchback 1.4 i 16V 103KM 76kW
Rover 25
homologacja: D.T. GAS SYSTEM SPÓŁKA JAWNA
instalacja: LOVATO
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Założyłem w tej firmie instalację we wrześniu 2010. Zdecydowanie nie polecam usług firmy DT Gaz. Auto od samego początku gasło na biegu jałowym i przy wysprzęglaniu. Mimo, że byłem osiem razy na ustawianiu, właściciel szukał wad samochodu nie zaś zamontowanej instalacji.Koniec końców instalację wymieniłem oczywiście w innym zakładzie i teraz jest super. Jeżeli ktoś nie ma co...
3,5
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Rover 400 II
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Ogolnie to gazownicy zalozyli najtanszy zestaw jaki sie dalo! Samochod kupilem juz z instalacja. Problem polegal na tym, ze przy naglym depnieciu w gaz obroty lekko spadaly i dopiero w gore. Serwisant upieral sie, ze mam nie sprawny uklad zapronowy...wredny druciarz bez podstaw wiedzy o czym kolwiek. W koncu wzialem sprawe w swoje rece i wymienilem wtryskiwacze z valtekow...
3,5
Sedan 1.8 i/Si 115KM 85kW
Rover 600
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
OSTRZEGAM WSZYSTKIM PRZED TYM MIEJSCEM!!! Zakladalem instalacje w tym "zakladzie" po kilku miesiacach uzytkowania pojechalem na regulacje instalacji ktora miala byc w ramach gwarancji (czytaj: za darmo). Bez wchodzenia w szczegoly, skonczylem placac 160PLN, auto zaczelo gasnac na gazie tak jak i na gazie, bylo gorzej niz przed regulacja. Po kolejnych TRZECH wizytach w...
5,0
Sedan 2.0 V6 150KM 110kW
Rover 75
homologacja: P.P.H. "BORMECH" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 150 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Nie wolno dopuscic do wymiany wtryskiwaczy gazowych na wolniejsze niz pierwotnie zamontowane. róznica w cenie być moze znaczna, ale wolniejsze nie działaja jak nalezy. I samochod bedzie się mułowato zbierał do jazdy.
3,8
Sedan 2.5 V6 177KM 130kW
Rover 75
homologacja: AGS POLSKA S.J.
instalacja: ZAVOLI
przebieg: 19 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
gaz to gaz... troszkę mniej mocy ale za to w kieszeni pozostaje sporo pieniędzy... rachunek jest prosty... (przy normalnym użytkowaniu) 11 L Pb za 4,50 zł czy 13 L LPG za 1,55 zł... każdy niech odpowie sobie na to pytanie sam... dla mnie odpowiedź jest tylko jedna...
5,0
Sedan 2.5 V6 177KM 130kW
Rover 75
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 172 tys. km
użytkowana przez: 8 tys. km
Instalacja zamontowana w WEN.sc w Nowym Dworze Maz. ul. Sportowa 4 nie ma różnicy czy jadę na gazie czy na benzynie . Spalanie gazu na krótkich odcinkach to 13 litrów . POLECAM i warsztat i instalację.
4,3
Sedan 2.0 Si Lux 136KM 100kW
Rover 400 II
instalacja: KME DIEGO G3
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Auto na gazie jeździło ok, ale gdy się zagrzało potrafiło przygasać. Na ciepłym silniku była opóźniona reakcja na pedał gazu czego przyczyną były zbyt wolne wtryskiwacze gazu (czerwony valtek). Może na innych wtryskiwaczach byłoby lepiej. W trasie świetnie lecz w mieście, w korku te dolegliwości dokuczały.