Szukaj

Informacje o Peugeot 3008 I Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowana w latach 2009-2016, pierwsza generacja modelu. Pierwowzorem koncepcyjnym Peugeota 3008 był, zaprezentowany w roku 2008, prototyp noszący nazwę Prologue Concept. Pierwsza generacja 3008 była samochodem z własnościami crossovera (segment I) jak i minivana (segment K). Auto powstało na platformie podłogowej PSA PF2 platform, tak jak m.in. Citroen C4, DS4 oraz Peugeot 308 (który to model był technicznie blisko powiązany z 3008). Peugeot 3008 pierwszej generacji został poddany faceliftingowi w roku 2013. 3008 pierwszej generacji po roku 2016 jest produkowany wciąż w Chinach, gdzie oferowany jest równocześnie z drugą generacją auta.
czytaj więcej
Powagosław

Dodatkowe zero w nazwie oznacza więcej przestrzeni i większy nacisk na praktyczne zastosowania auta terenowo-kompaktowo-rodzinnego. Dodatkowe zero uczyniło również z dość zgrabnej „308-ki” przyciężkawy pojazd pozbawiony werwy.

~Powagosław
Luzacjusz

Pod tym całym żelastwem kryje się naprawdę ładne wnętrze. To dobra wiadomość. Zła jest taka, że ładne wnętrze zostało otoczone brzydkim zewnętrzem. Nie czarujmy się, 3008 to błyszczący paskudek podobny do dużej świnki morskiej. Może w roku 3008 kanony piękna będą zupełnie inne.

~Luzacjusz

Peugeot 3008 I Crossover Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11 m
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4365 mm
Szerokość 1837 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2113 mm
Wysokość 1639 mm
Rozstaw osi 2613 mm
Rozstaw kół - przód 1532 mm
Rozstaw kół - tył 1527 mm
Zwis przedni 916 mm
Zwis tylny 836 mm
Prześwit 150 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 740 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 432 l
Wysokość progu załadowczego 708 mm
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Skrzynia biegów

Wady

- Całokształt - Silnik - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,9
~Stan
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 1.6 HDi 115KM 85kW
Bardzo pozytywnie oceniam ten samochód. Trudno sklasyfikować Peugeota 3008 do kategorii SUV czy miniwanów, a na pewno nie crossoverów.Wychodzę z definicji, ze jeśli pojazd nie ma napędu na cztery koła to nie jest crossoverem ani SUV-em. Po prostu nadwozie wielkoprzestrzenne. 3008 kwalifikuje się do tego segmentu i to doskonale. Niektóre opinie stwierdzają przyciężkawy albo mało wyrafinowany wygląd. Pytanie zatem a jak wygląda KIA Sportage albo HYUNDAI IX30? Czy Opel Crossland? Czy tam widać choć odrobinę finezji? Ale o gustach się nie dyskutuje podobnie jak o urodzie. 3008 jest bardzo poprawna konstrukcyjnie oraz funkcjonalnie. Faktycznie nie jest to terenówka ale na miasto lub wypady poza miasto w tym długie trasy jest doskonała.
4,9
~All
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 1.6 HDi 115KM 85kW
Auto mówiąc kolokwialnie bardzo przyzwoite lub po prostu... fajne. Spełnia swoje zadanie, jest obszerny w środku i wygodny. Ma bardzo dobre wyciszenie. Mała pojemność silnika 1.6 HDI nie zachęca co prawda do dynamicznej jazdy i driftu, ale i do tego celu ten samochód nie jest dedykowany. Elastyczność wystarczająca, uzyskanie prędkości do 160 km bez problemu bez zbędnego redukowania przełożeń. Skrzynia 6 biegowa doskonała. Materiał wykończeniowy wnętrza bardzo dobry i wytrzymały. Zabezpieczenie antykorozyjne prawidłowe. Jeśli ktoś ocenia ten samochód pod względem mocy i ma do tego zastrzeżenia proponuję nie brać pod uwagę takiej opinii. Peugeot 3008 jest po prostu prawidłowy, wygodny i ta przestrzeń... Francuska stonowana elegancja. Do tego się z wiekiem dorasta. Dla niektórych kontrowersyjny tył. Peugeot 3008 dedykowany jest w mojej ocenie dla rozsądnego i opanowanego kierowcy. Fajny na weekendowe wypady, ale pamiętajmy, że nie jest to crossover. Wyposażenie dodatkowe bogate i wystarczające, ale to moje zdanie bo nie mam kompleksów "męskich", aby się licytować czy aby mój samochód ma większy... tablet lub inne migające pierdoły. Ja mam co trzeba mieć.
2,6
~JANEK
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
PEUGEOT OD NOWOŚCI, BEZWYPADKOWY... SAMOCHÓD CIASNY - MAŁO MIEJSCA DLA KIEROWCY. PRZY PRZEBIEGU 63TYS KM WYMIANA AMORTYZATORÓW PRZEDNICH... SZOK WYMIANA TARCZ I KLOCKÓW HAMULCOWYCH PRZEDNICH... MIMO SPOKOJNEJ I EKONOMICZNEJ JAZDY TARCZE WYTRZYMAŁY TYLKO JEDNE KLOCKI HAMULCOWE, MECHANIK BYŁ ZDZIWIONY JAK ZOBACZYŁ JAK WIELKIE SĄ RANTY NA TARCZACH HAMULCOWYCH. SILNIK ZJADA SPORO OLEJU NA 15TYS KM 3L ZAWÓR EGR PADŁ PRZY OKOŁO 50TYS KM.
Średnie spalanie dla Peugeot 3008 I Crossover Facelifting
6,5 – 8,8
l/100 km
5,1 – 6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW
Moje rankingi spalania (zalezne od warunków i klimatyzacji) 90km/h 4,2-4,6 110km/h 4,5-5,2 120km/h 5,5-6,2 140km/h 6,8-7,3 Srednio 5,8-6,5l Tankuje Orlen ON Verwa zawsze, wydłuża zasieg i zywotnosc FAP i silnika Kupiony 3letni z przebiegiem 180tys km teraz ma juz 230tyz km i wymienione były tarcze(fabryczne jeszcze byly) klocki, rozrzad, olej, fiktry, uzupelniony plyn do FAP przy 195tyskm czek sie zaswiecił. Jestem zadowolony wygidne zwawy samochód Komputer prawie nie przeklamuje czasem mam +/- 0,2 czasem pokazuje wieksze a mniej nalalem
5,5
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 1.6 HDi 115KM 85kW
Auto użytkowane od nowości przeważnie na dłuższych trasach przez jednego właściciela. Obecny przebieg 101000km. Bardzo przyjemne w prowadzeniu. Dobra jakość wykonania. Silnik 1.6 diesel manual - oszczędny, spala: miasto ok 7,2l/100km, trasa przy 140km/h - 6,3l/100km, przy 90-110km-ok 5l/100km. W eksploatacji do tej pory wymieniłem 2 wtryskiwacze, praktycznie jeden po drugim przy przebiegu ok 85000km.
5,7
Peugeot 3008 I
Crossover Facelifting 2.0 HDi 163KM 120kW
Wszystko zalezy od terenu i nogi. Trasa Kraków do Gdańsk srednia pretkosc 100km spalanie 5,2l/100km Trasa przez Kraków Zakopianka Orlen do Ikea Kraków obok Orlen przez Zakopianka-Mateczny -Aleja - Opolska dystans. 24km szczyt korków trasa w ~1h spalanie 8,7 oszczednie bez naciskania w pedał. Szkoda ze nie ma START/STOP napewno by zaoszczedziło z 2-3l wiekszosc czasu to palil a nie jechał. Takie srednie spalanie unikajac korki 6l w zinie 6,5l

Usterki Peugeot 3008 I

Liczba wpisów: 9
Zła praca
  • Peugeot 3008 I Crossover 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2016
  • silnik
  • 220 tys. km
Witam mam duży problem a mianowicie powiem od początku co i jak . Wracałem z wakacji i w pewnym momencie żeby wyprzedzić sznur aut przełączyłem auto w tryb sport osiągnęłam prędkość 140 km po wyprzedzeniu przełączyłem z powrotem w tryb auto i nagle auto osłabło było bardzo mocne pukanie w silniku i komunikat STOP na czerwono laweta i do domu mechanik do którego oddałem auto usuną blad odpalił i auto chodzi tak jakby na 3 cylindry I jest bardzo głośne pukanie które jest na przemian ciche i głośne powiedział że się wtrysk zawiesił wiec kupiłem wtryski po zmianie nic nie uległo zmianie auto chodzi tak jak chodziło stukanie i tak jakby pracował na 3 cylindry może ktoś już coś takiego miał gdzie szukać problemu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wypadanie zapłonu.
  • Peugeot 3008 I Crossover
  • silnik
  • 155 tys. km
Peugeot 3008 rok 2011, benzyna 1,6 120KM. Od kilku miesięcy walczę z usterka "wypadanie zapłonów na 3 cylindrze". Jestem po wymianie świec, cewki oraz po regeneracji głowicy. Mechanicy oraz serwisy salonowe Peugota rozkładają ręce. proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Uszkodzony przycisk hamulca postojowego
  • Peugeot 3008 I Crossover 1.6 HDi FAP 115KM 85kW 2011-2016
  • wnętrze
  • 87 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 20
Nie 6
Mocowanie klawisza elektrycznego hamulca postojowego wykonane z nietrwałego plastiku. Wyłamane zaczepy klawisza kwalifikują go do wymiany. Demontaż dość prosty. Oryginalny włącznik z kostką można kupić za 180-300. Ja znalazłem nowy oryginał na jednym z portali sprzedażowych za 205PLN
3 komentarze
Peugeot 3008 I Crossover Facelifting