Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting 1.6 HDI FAP 92KM 68kW 2011-2013

Lata produkcji: 2011 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. 308 I był bezpośrednim następcą Peugeota 307. Samochód zaprojektowany przez Stephana Peureuxa nawiązywał do swojego poprzednika stylistyką (choć był też od niego większy), był z nim również blisko spokrewniony, jeśli chodzi o względy techniczne - dzielił m.in. płytę podłogową PSA PF2 Platform. Model oferowany był w wersjach 3- i 5-drzwiowego hatchbacka, kombi (308 SW), a także w odmianie coupe-kabriolet (308 CC). W 2011 roku model przeszedł facelifting.
Powagosław
Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306. ~Powagosław
Luzacjusz
Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze. ~Luzacjusz

Oceny Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting 1.6 HDI FAP 92 KM 68 kW

Ogólna ocena
4,00
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Silnik + Ergonomia + Koszty utrzymania
WADY - Układ jezdny - Poważne usterki - Karoseria

Dane techniczne Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting 1.6 HDI FAP 92KM 68kW 2011-2013

Podstawowe parametry Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting 1.6 HDI FAP 92KM 68kW
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 92 KM (68 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 230 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Przeniesienie napędu Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting 1.6 HDI FAP 92KM 68kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Autorentgen Peugeot 308 I

Liczba wpisów: 9

rdza/pęcherze pod klapą silnika

dodał: ~marek, 7 lat temu
36000/2 letni 1,6hdi 90 KM pęcherze pod klapą silnika ?aluminiową? wymieniono klapę na nową i pomalowano po decyzji peugeot - Francja. /w ramach gwarancji na perforację/ Reszta OK

Ergonomia.

dodał: ~Siemak, 8 lat temu
- Źle wyprofilowane i pochylone oraz za krótkie siedzisko fotela bez możliwości regulacji - przy gwałtowniejszym hamowaniu wjeżdża się pod kierownice, - bardzo bezpośredni układ kierowniczy przy małych prędkościach, - schowek na okulary nad drzwiami pasażera - za mały na okulary - ale szkła kontaktowe się zmieszczą, - centralny podłokietnik blokuje dźwignię hamulca ręcznego - zbyt do tyłu przesunięte sterowanie lusterkami i otwieranie szyb, - lusterka wsteczne zamontowane w połowie drzwi - niebezpiecznie daleko ucieka się wzrokiem w bok od przedniej szyby.

Wada fabryczna hamulców.

dodał: ~Gienek Bochenek, 6 lat temu
Witam P308 posiada wade fabryczną hamulców, serwisy są tego świadome ale nie mają na to rozwiązania, wada ujawnia sie w autach rozpędzanych powyzej 130km na godzinę czyli np. na ekspresówkach lub autostradach. Objawia sie to trzęsieniem kierownicy przy jezdzie oraz podczas hamowania. Wyważenie opon nic nie daje.Jeśli bedziesz jeździł wolniej wada jest niezauważalna. Klocki oraz tarcze nie są najlepszej jakości- bardzo szybko się zużywają. Reszta auta jest dopracowana. Zawieszenie jest głośne ale trwałe.

Publikacje o Peugeot 308

Newsy o Peugeot 308