Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting

Lata produkcji: 2011 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. 308 I był bezpośrednim następcą Peugeota 307. Samochód zaprojektowany przez Stephana Peureuxa nawiązywał do swojego poprzednika stylistyką (choć był też od niego większy), był z nim również blisko spokrewniony, jeśli chodzi o względy techniczne - dzielił m.in. płytę podłogową PSA PF2 Platform. Model oferowany był w wersjach 3- i 5-drzwiowego hatchbacka, kombi (308 SW), a także w odmianie coupe-kabriolet (308 CC). W 2011 roku model przeszedł facelifting.
Powagosław
Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306. ~Powagosław
Luzacjusz
Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze. ~Luzacjusz

Dane techniczne Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting

Podstawowe parametry Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting
Długość 4276 mm
Szerokość 1815 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2038 mm
Rozstaw osi 2608 mm
Wymiary wewnętrzne Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 407 mm
Długość kolumny kierownicy 618 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 792 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 924 mm
Długość siedziska przedniego 472 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 838 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 890 mm
Długość siedziska tylnego 463 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1464 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1471 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1431 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1385 mm
Zakres przesuwania foteli przednich 230 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1696 mm
Wymiary bagażnika Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 851 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 430 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1036 mm
Wysokość bagażnika 536 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 841 mm
Szkic techniczny Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 308 I Hatchback 5d Facelifting
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 4
Koszt ogólny 23,43 PLN
ON23.43 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Autodiagnoza Peugeot 308 I

Liczba wpisów: 5
Silnik zasysa powietrze
dodał: ~Carolec, 2 lata temu
Po wyjęciu miarki oleju i przyłożeniu palca czuć, że silnik bardzo mocno zasysa powietrze przez ten otwór miarki oleju. Po zatkaniu jej palcem spadają obroty i "dusi się".
kontrolka silnika zapalona i włanczanie sie wentylatora oraz inf.o nieprawidłowym fynkcjonowaniu układu oczyszczania
dodał: Ewelina, 8 lat temu
Po zapalemiu silnika jest zapalona kontrolka silnika,na wyświetlaczu pojawia sie komunikat o nieprawidłowym funkcjonowaniu systemu oczyszczania zanieczyszczen.Włancza sie wentylator silnika. Byłam juz dwukrotnie w serwisie i ciagle diagnozuja problem ze to zle paliwo,to zanieczyszczone itp. ostatnio juz płukali bak,przewody.pojezdziłam tydzien i znowu podobna sytuacja.prosze o pomoc w tej sprawie.Dodam ze samochod ma 7 miesiecy,jest na gwarancji i przebieg ok.2800km.
Zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta!
dodał: ~adam, 5 lat temu
Witam - problem jest ciekawy... Podczas jazdy najczęściej po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometrów nagle słychać jakieś zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta jakby ze skrzyni biegów. Najciekawsze jest to ze zgrzyty występują tylko gdy następuje hamowanie silnikiem lub poprostu na luzie gdy zmniejsza się prędkość. Nie ma znaczenia czy wcisnięte jest sprzęgło czy też nie. Gdy dodam gazu i samochód ciągnie zgrzyt ustępuje prawie całkowicie a najczęściej całkowicie. Olej w skrzyni dolewałem ale to nie to. Jak auto jest zimne czy też może ustało chwilkę problem mija i znów za kilka...

Publikacje o Peugeot 308

Newsy o Peugeot 308