Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW 2011-2013

Lata produkcji: 2011 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowana w latach 2007-2013 pierwsza generacja Peugeota 308 zastąpiła bezpośrednio model 307. Auto, którego projektantem był Stephan Peureux, stylistycznie odwoływało się do poprzednika (chociaż było też od niego większe). Pod względem technicznym oba modele także były blisko powiązane – powstały na tej samej platformie podłogowej PSA PF2 Platform. Peugeot 308 dostępny był w wariantach 3- i 5-drzwiowego hatchbacka, kombi (308 SW), jak również w wersji copue-kabriolet (308 CC). W 2011 r. Peugeot 308 przeszedł kurację odmładzającą. Peugeot 308 był też pierwszym modelem francuskiej marki, w którym wraz z nową generacją modelu zmieniała się cyfra w jego nazwie. Od tego modelu każdy jego następca nosi nazwę 308 wraz z kolejnym numerem generacji. Podobną zasadę przyjęto wobec innych modeli Peugeota.
Powagosław
Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306. ~Powagosław
Luzacjusz
Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 62
Koszt ogólny 28,01 PLN
ON27.79 PLN
Wydatki serwisowe 1,84 PLN Pozostałe wydatki 7,63 PLN

Autodiagnoza Peugeot 308 I

Liczba wpisów: 5
szarpanie na niskich obrotach
dodał: ~lukasz, 5 lat temu
oto mam taki problem ze na niskich obrotach jak dodaje delikatnie gazu to szarpie autem i jest to denerwujace podczas podjezdzania na swiatlach oraz w korkach swiece i cewki sa nowe,tak zaczelo mi sie dziac jak padla mi kiedys cewka i przejechalem na niej okolo 150km jesli ktos mial taki problem to prosze o odpowiedz
Zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta!
dodał: ~adam, 6 lat temu
Witam - problem jest ciekawy... Podczas jazdy najczęściej po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometrów nagle słychać jakieś zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta jakby ze skrzyni biegów. Najciekawsze jest to ze zgrzyty występują tylko gdy następuje hamowanie silnikiem lub poprostu na luzie gdy zmniejsza się prędkość. Nie ma znaczenia czy wcisnięte jest sprzęgło czy też nie. Gdy dodam gazu i samochód ciągnie zgrzyt ustępuje prawie całkowicie a najczęściej całkowicie. Olej w skrzyni dolewałem ale to nie to. Jak auto jest zimne czy też może ustało chwilkę problem mija i znów za kilka...
kontrolka silnika zapalona i włanczanie sie wentylatora oraz inf.o nieprawidłowym fynkcjonowaniu układu oczyszczania
dodał: Ewelina, 8 lat temu
Po zapalemiu silnika jest zapalona kontrolka silnika,na wyświetlaczu pojawia sie komunikat o nieprawidłowym funkcjonowaniu systemu oczyszczania zanieczyszczen.Włancza sie wentylator silnika. Byłam juz dwukrotnie w serwisie i ciagle diagnozuja problem ze to zle paliwo,to zanieczyszczone itp. ostatnio juz płukali bak,przewody.pojezdziłam tydzien i znowu podobna sytuacja.prosze o pomoc w tej sprawie.Dodam ze samochod ma 7 miesiecy,jest na gwarancji i przebieg ok.2800km.

Dane techniczne Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW 2011-2013

Podstawowe parametry Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 112 KM (82 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1750 obr/min
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny

Publikacje o Peugeot 308

Newsy o Peugeot 308