Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW od 2011

Lata produkcji: 2011 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. 308 I był bezpośrednim następcą Peugeota 307. Samochód zaprojektowany przez Stephana Peureuxa nawiązywał do swojego poprzednika stylistyką (choć był też od niego większy), był z nim również blisko spokrewniony, jeśli chodzi o względy techniczne - dzielił m.in. płytę podłogową PSA PF2 Platform. Model oferowany był w wersjach 3- i 5-drzwiowego hatchbacka, kombi (308 SW), a także w odmianie coupe-kabriolet (308 CC). W 2011 roku model przeszedł facelifting.
Powagosław
Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306. ~Powagosław
Luzacjusz
Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze. ~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 57
Koszt ogólny 27,56 PLN
ON27.3 PLN
Wydatki serwisowe 2,03 PLN Pozostałe wydatki 8,43 PLN

Autodiagnoza Peugeot 308 I

Liczba wpisów: 5
Silnik zasysa powietrze
dodał: ~Carolec, 2 lata temu
Po wyjęciu miarki oleju i przyłożeniu palca czuć, że silnik bardzo mocno zasysa powietrze przez ten otwór miarki oleju. Po zatkaniu jej palcem spadają obroty i "dusi się".
Zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta!
dodał: ~adam, 5 lat temu
Witam - problem jest ciekawy... Podczas jazdy najczęściej po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometrów nagle słychać jakieś zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta jakby ze skrzyni biegów. Najciekawsze jest to ze zgrzyty występują tylko gdy następuje hamowanie silnikiem lub poprostu na luzie gdy zmniejsza się prędkość. Nie ma znaczenia czy wcisnięte jest sprzęgło czy też nie. Gdy dodam gazu i samochód ciągnie zgrzyt ustępuje prawie całkowicie a najczęściej całkowicie. Olej w skrzyni dolewałem ale to nie to. Jak auto jest zimne czy też może ustało chwilkę problem mija i znów za kilka...
kontrolka silnika zapalona i włanczanie sie wentylatora oraz inf.o nieprawidłowym fynkcjonowaniu układu oczyszczania
dodał: Ewelina, 8 lat temu
Po zapalemiu silnika jest zapalona kontrolka silnika,na wyświetlaczu pojawia sie komunikat o nieprawidłowym funkcjonowaniu systemu oczyszczania zanieczyszczen.Włancza sie wentylator silnika. Byłam juz dwukrotnie w serwisie i ciagle diagnozuja problem ze to zle paliwo,to zanieczyszczone itp. ostatnio juz płukali bak,przewody.pojezdziłam tydzien i znowu podobna sytuacja.prosze o pomoc w tej sprawie.Dodam ze samochod ma 7 miesiecy,jest na gwarancji i przebieg ok.2800km.

Dane techniczne Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW od 2011

Podstawowe parametry Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW
Produkowany od 2011 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 112 KM (82 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1750 obr/min
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Peugeot 308 I SW Facelifting 1.6 e-HDI FAP STT 112KM 82kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny

Publikacje o Peugeot 308

Newsy o Peugeot 308