Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Peugeot 308 I SW Facelifting

Lata produkcji: 2011 - 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2007-2013. 308 I był bezpośrednim następcą Peugeota 307. Samochód zaprojektowany przez Stephana Peureuxa nawiązywał do swojego poprzednika stylistyką (choć był też od niego większy), był z nim również blisko spokrewniony, jeśli chodzi o względy techniczne - dzielił m.in. płytę podłogową PSA PF2 Platform. Model oferowany był w wersjach 3- i 5-drzwiowego hatchbacka, kombi (308 SW), a także w odmianie coupe-kabriolet (308 CC). W 2011 roku model przeszedł facelifting.
Powagosław
Elegancki i zadziorny. Niektórzy zarzucają mu designerską zachowawczość, ale również tak zwykło się określać klasyczne kształty. Dobry ruch Peugeota, to może być przebój na miarę poprzednika z przełomu wieków – modelu 306. ~Powagosław
Luzacjusz
Przyjemny dla oka, choć chyba trochę za bardzo konserwa jak na Peugeota, czuć ducha VW Golfa, co, biorąc pod uwagę zamiary marki wobec tego modelu, dziwić nie może. Plus za niebanalne, ciekawie zaprojektowane wnętrze. ~Luzacjusz

Peugeot 308 I SW Facelifting – wybierz silnik

Dane techniczne Peugeot 308 I SW Facelifting

Podstawowe parametry Peugeot 308 I SW Facelifting
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Peugeot 308 I SW Facelifting
Długość 4500 mm
Szerokość 1815 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2038 mm
Wysokość 1555 mm
Rozstaw osi 2708 mm
Rozstaw kół - przód 1526 mm
Rozstaw kół - tył 1521 mm
Zwis przedni 926 mm
Zwis tylny 866 mm
Wymiary wewnętrzne Peugeot 308 I SW Facelifting
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 407 mm
Długość kolumny kierownicy 618 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 792 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 926 mm
Długość siedziska przedniego 472 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 838 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 884 mm
Długość siedziska tylnego 459 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1471 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1471 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1431 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1427 mm
Zakres przesuwania foteli przednich 230 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1696 mm
Wymiary bagażnika Peugeot 308 I SW Facelifting
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1388 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 600 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1036 mm
Wysokość bagażnika 559 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1032 mm
Wysokość progu załadowczego 548 mm
Szkic techniczny Peugeot 308 I SW Facelifting

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Peugeot 308 I SW Facelifting
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 57
Koszt ogólny 27,56 PLN
ON27.3 PLN
Wydatki serwisowe 2,03 PLN Pozostałe wydatki 8,43 PLN

Autodiagnoza Peugeot 308 I

Liczba wpisów: 5
po uruchomieniu silnika zapala się napis STOP,
dodał: ~marian, 7 lat temu
Po uruchomieniu silnika zapala się czerwony napis STOP, wskazówka temperatury wody wychyla się na 100st.C, zapala się żółta kontrolka serwisowa, włącza się wentylator chłodnicy pomimo właściwego poziomu płynu chłodniczego, właściwego poziomu oleju silnikowego-sprawdzony na "bagnecie". Na czytniku komputera napis o niewłaściwym poziomie oleju silnikowego.
Zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta!
dodał: ~adam, 5 lat temu
Witam - problem jest ciekawy... Podczas jazdy najczęściej po przejechaniu kilku - kilkunastu kilometrów nagle słychać jakieś zgrzyty jakby tarcie z lewej strony auta jakby ze skrzyni biegów. Najciekawsze jest to ze zgrzyty występują tylko gdy następuje hamowanie silnikiem lub poprostu na luzie gdy zmniejsza się prędkość. Nie ma znaczenia czy wcisnięte jest sprzęgło czy też nie. Gdy dodam gazu i samochód ciągnie zgrzyt ustępuje prawie całkowicie a najczęściej całkowicie. Olej w skrzyni dolewałem ale to nie to. Jak auto jest zimne czy też może ustało chwilkę problem mija i znów za kilka...
szarpanie na niskich obrotach
dodał: ~lukasz, 5 lat temu
oto mam taki problem ze na niskich obrotach jak dodaje delikatnie gazu to szarpie autem i jest to denerwujace podczas podjezdzania na swiatlach oraz w korkach swiece i cewki sa nowe,tak zaczelo mi sie dziac jak padla mi kiedys cewka i przejechalem na niej okolo 150km jesli ktos mial taki problem to prosze o odpowiedz

Publikacje o Peugeot 308

Newsy o Peugeot 308