Szukaj

Peugeot 508 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Informacje o Peugeot 508

Lata produkcji: 2011 – teraz
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Oceny Peugeot 508

Liczba ocen: 342
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Ergonomia - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,7
~RP
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 HDi 140KM 103kW
Przejechałem tym autem 130 tys. km, więc wiem o tym aucie dużo a opinia będzie chyba obiektywna. Oceniam samochód poliftowy ale fabrycznie bez adblue z polskiego salonu, wersja Active nieco doposażona. Całokształt oceniam bardzo dobrze - bezawaryjny i ekstremalnie oszczędny silnik, bardzo wysoki komfort jazdy i przestrzeń, stonowany ale ciągle dość świeży design. Przesiadłem się z Laguny 3 i materiały w 508 są dużo lepsze. Zarówno na desce jak i materiałowa tapicerka. Co więcej - odwiedził mnie kolega w podstawowej wersji Audi Q5 i materiałowa tapicerka 508 nie ma się czego wstydzić a nawet może jest lepsza. Samochód nigdy mnie nie zawiódł. Części eksploatacyjne śmiesznie tanie. Minusy? Ranty błotników i próg mogą być się wypiaskowaċ tym co leci spod kół. Na progi warto założyć plastikowe nakładki/chlapacze. Z forów wiem, że Full LED potrafią już szwankować - wszak to jedno z pierwszych europejskich popularnych aut z tym rozwiązaniem. Lata robią swoje a pewnie to nie było aż tak dopracowane rozwiązanie. W moim aucie tradycyjne H7 dawały bardzo przyzwoite światło choć raz na półtora roku jedna z nich się przepalała. Dostęp do żarówki od strony akumulatora jest skandalicznie słaby ale okazuje się że nawet mając duże dłonie da się to wymienić bez wyjmowania akumulatora.
Dodane 2 miesiące temu
4,8
~Michał Paczkowski
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
“Peugeot 508 to naprawdę świetne auto! Ma niesamowicie wyposażone wnętrze, które robi wrażenie zarówno pod względem jakości, jak i nowoczesnych technologii. Do tego wygląda rewelacyjnie – elegancki, dynamiczny design przyciąga spojrzenia. W środku jest dużo miejsca, zarówno dla pasażerów, jak i w bagażniku, więc pod względem praktyczności również nie zawodzi. Słyszałem różne opinie na temat silnika, ale osobiście korzystam z 508 od kilku lat i nie miałem żadnych większych problemów. Auto sprawuje się świetnie zarówno w mieście, jak i na trasie. Zdecydowanie polecam!”
Dodane 9 miesięcy temu
3,8
~memfis_superstar
Peugeot 508 II
SW 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Właśnie dziś sprzedałem po roku użytkowania moją 508kę... i czuję się jakbym znowu był w liceum i rozstał się z dziewczyną... :) Auto jest rzeczywiście śliczne i nietuzinkowe; mnóstwem detali przekonuje do siebie i sprawia, że człek czuje się wyjątkowo w tym pojeździe... jest jednak pewna pula detali, która sprawia, że czujesz dziwną tęsknotę za... zwyczajnym passatem ;) Ogólnie nie jest źle, wóz da się lubić; byliśmy z (prawie) dorosłymi dzieciakami w Austrii na desce = 4 osoby + pak na dachu... i było OK. Jednak z perspektywy rocznego użytkowania - bo to taki był eksperyment - mam wrażenie, że auto klasy średniej powinno oferować więcej.
Dodane 10 miesięcy temu

Raporty spalania Peugeot 508

Liczba raportów: 472
Średnie spalanie dla Peugeot 508
5,2 – 9,5
l/100 km
4,3 – 8,3
l/100 km
6,9 – 8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Miasto 8-9, droga ekspresowo - tu jest najlepiej do 120 spalanie może zejść do 5,2, jak będziesz jechać 90 dotykając gazu ze stałą prędkością to może nawet złapiesz deklarowaną wartość producenta 4,7, autostrady 140-160 robi się 7-8 , średnio i tak wychodzi 6,5-7 l
Dodane 1 miesiąc temu
5,4
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
508 SW kombi 2012r 1.6ehdi 112koni, ja na masę 1500kg i mały silnik na małe miasto spala mi 6l/100km. Wybór padł na ten silnik bo spala o 1l mniej jak 2.0, a na miasto ten silnik wystarcza do tego skrzynia automat, a wszystko uzupełnienia zbiornik paliwa 76l sparcza na 1200km po mieście, a na trasie 1400-1600km więc wynik zadowalający.
Dodane 8 miesięcy temu
6,1
Peugeot 508 I
SW 1.6 e-HDi FAP 112KM 82kW
Wcale nie tak mało jak się spodziewałem,średnia z przejechanych 25 tys.km to 6,2l, najwyższe spalanie to trasa autostradami z prędkościami 80-100 z przyczepką o długości 2,6m z plandeką na 1,8m,z prawie toną masy.Najbardziej zawiodłem się spalaniem w mieście (może dlatego że nie działał system start-stop) i przy naprawdę ekonomicznej jeżdzie podczas której nigdy nie schodził poniżej 5l.
Dodane 10 miesięcy temu

Usterki Peugeot 508

Liczba wpisów: 16
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Dodane 9 lat temu
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Dodane 2 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka masażu w fotelu kierowcy
  • Peugeot 508 II SW 1.6 PureTech 180KM 132kW 2018-2023
  • wnętrze
  • 87 tys. km
Permanentne załączanie się modułu masażu fotela kierowcy. Od odpalenia silnika rozpoczyna się masaż, włącza i wyłącza się non stop. Odpiąłem kostkę pod fotelem żeby pozbyć się tego natręctwa choć na chwile ale to spowodowało ze nie mam podgrzewania i elektrycznej regulacji oraz pewnie innych rzeczy. Czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć co mógłbym zrobić poza serwisem lub wymianą całej wiązki?
Dodane 3 lata temu
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Peugeot 508

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów