Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Klasa średnia
Model klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastÄ…piÅ‚ nie tylko Peugeota 407, ale i wiÄ™kszego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiÄ…zuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta byÅ‚y prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych. PowstaÅ‚a też uterenowiona wersja kombi modelu, którÄ… nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 370 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny S&S
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Układ jezdny - Ergonomia

Wybrane oceny

4,2
~XPRT
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Moja przesiadka do auta nowszego i większego. Długo się zastanawiałem i wyszło że w cenie Peugota nic fajniejszego nie trafię. Dach panoramiczny to sam miód. Dla osób jadących z tyłu po prostu ekstra. Obsługa nie jest tak intuicyjna jak np. w Passacie ale po czasie wszystko idzie ogarnąć. Dynamika silnika całkiem ok jak na seryjne 150KM. Troche słabo się zbiera ze startu(ale to mój pierwszy diesel na dłuższą metę więc może być to nieobiektywne). Wnętrze wykonane bardzo przyjemnie, przytulnie materiały niezłej jakości. Spalanie na dojazdach do pracy - ok. 20 minut jazdy - 6l/100km. Trasa z rodziną 4,5l/km. Ogólnie czuję się jakbym prowadził taksówkę - jest komfortowo, w całkiem cicho. Fotele wygodne, miejsca całkiem sporo. Auto nie zachęca do szaleństw, raczej do spokojnej jazdy. Trzeba tylko pilnować bo łatwo przyspiesza w mieście.
4,1
~krzysiek
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Największa zaleta - mega oszczędny silnik. Po za tym w każdej innej kategorii auto wypada średnio. Na trasie jest mniej stabilny od rywali z Niemiec a bliźniaczy citroen bardziej komfortowy. Dużo miejsca w środku i łatwo o wersję z dobrym wyposażeniem. Warto szukać wersji z nowym oprogramowaniem z Android Auto/Apple Car Play. Stary system to dramat większy niż w toyocie.
4,5
~dkr
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
To moja druga ocena tego samego samochodu. Po ponad 4 latach użytkowania mam mieszane uczucia. Z jednej strony to względnie niezawodny, solidny samochód, z drugiej - brakuje mu "tego czegoś" co by powodowało, że chce się nim naprawdę jeździć. Problemy techniczne pojawiły się po przekroczeniu 200 tysięcy kilometrów, co jest (chyba) dobrym wynikiem.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiÄ…zany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
FalujÄ…ce obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Peugeot 508 I SW Facelifting