Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I RXH

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 I RXH – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4823 mm
Szerokość 1864 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2068 mm
Wysokość 1525 mm
Rozstaw osi 2815 mm
Rozstaw kół - przód 1592 mm
Rozstaw kół - tył 1564 mm
Zwis przedni 987 mm
Zwis tylny 1021 mm
Prześwit 184 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 366 mm
Długość kolumny kierownicy 613 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 934 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 849 mm
Długość siedziska przedniego 460 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 914 mm
Długość siedziska tylnego 432 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1507 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1456 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1430 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1376 mm
Zakres przesuwania foteli przednich 240 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1783 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 973 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 423 l
Wysokość bagażnika 422 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1021 mm
Kąt natarcia 15,6 stopnie
Kąt zejścia 19,8 stopnie
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Widoczność - Ergonomia - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,4
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Bardzo fajne, nieoczywiste kombi, lekko podwyższone względem zwykłego 508 z dołożonymi plastikami a'la suv i dodatkowo pędzoną ośką tylnią (może się przydać w trudniejszych warunkach- w dobrych nie czuć różnicy). Duże, wygodne auto z (tylko) przyzwoitym bagażnikiem. Sporo miejsca w środku, super wyposażone, wygodne, ładne i przyzwoicie wykończone. Minusem jest brak miejsca na portfel czy telefon w konsoli centralnej. Natomiast in plus z małych rzeczy- można ustawić tylną wycieraczkę, aby machnęła szybę przy włączeniu "R", lusterko przy włączeniu "R" zjeżdża automatycznie w dół (w zależności od ustawienia lewe, prawe, albo żadne). Hybryda- niskie spalanie, przyzwoite osiągi w trybie ZEV około 2-3 km i prędkość do około 85km/h. Ogólnie po pół roku użytkowania jestem zadowolony.
4,3
~Marcin
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
5 gwiazdek za stosunek cena/jakość/bezawaryjność/wyposażenie/wielkość/rok. Ogólnie porównywałem wiele aut i nic ciekawszego (z napędem lepszym od FWD/RWD nie znalazłem). Fajne i duże auto, wygodne, dobrze wykończone (miękkie plastiki, nowoczesny design, fajna skóra, doskonałe wyposażenie) z przyzwoitymi osiągami i naprawdę fajnym spalaniem w mieści (poza miastem jak to duży diesel- też nieźle).
4,9
~Przemek
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dla mnie idealne. Jakość wykończenia, trwałość i brak usterek, koszty utrzymania - przemawiają za tym autem. Łyżka dziegciu to utrata wartości (to plus dla kogoś poszukującego tego modelu) i mała pojemność bagaznika.
Średnie spalanie dla Peugeot 508 I RXH
5,9
l/100 km
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Dane z przebiegu 8 tyś. km w okresie zimowym, w tym ok. 1 500 km autostrady, reszta po mieście i zatłoczonych ekspresówkach (DK86, DK79). Spalanie nigdy nie przekroczyło 6,0 l/100 km, co jakiś czas przeskakuje na 5,9 l/100 km i z powrotem. Zejście do 4,5 l/100 km przy prędkościach rzędu 90-100 km/h jak najbardziej realne. Jak na tak ciężkie auto (bateria waży ok. 200 kg)) z automatem i napędem 4X4 (możliwość załączenia i zablokowania - nie podnosi w zauważalny sposób spalania) JEST SUPER ! :)
5,3
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Skrzynia biegów w trybie auto odwdzięcza się niskim spalaniem. Średnia wartość u mnie to ~5,5L a biorąc pod uwagę sporą masę auta i to że 1/3 przebiegu odbywa się w mieście, to jest super. W trybie sportowym spalanie wzrasta do wartości proporcjonalnych do użycia mocy. Przeglądy tanio, o ile nie w ASO.
5,9
Peugeot 508 I
RXH 2.0 HYbrid4 200KM 147kW
Ostatnio Trasa z Holandii do Wa-wy. Tempomat na 120km/h i średnia 5.1L z średnią prędkością na odcinku 1150km wynoszącą 105km/h. Świetne auto, tylko trzeba nauczyć się nim jeździć. Jak chce się wykorzystać 100% możliwości dwóch silników tośrednie 9L też jest osiągalne. Przy 180km/h (Niemcy) pali około 10-12L/100km

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 508 I RXH