Szukaj

Porsche Cayenne II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Informacje o Porsche Cayenne II

Lata produkcji: 2010 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Ergonomia - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,6
~Laptor
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 420KM 309kW
Cayenne z silnikiem 3.6 V6 zachowuje charakter typowy dla Porsche – dynamiczny, żwawy i dobrze brzmiący, mimo że to nie V8. Praca silnika jest specyficzna, ale w kabinie panuje cisza i wysoki komfort. Dwusprzęgłowy automat działa płynnie, a osiem biegów dobrze wykorzystuje moc jednostki, choć spalanie mogłoby być niższe. W trybie ręcznym potrafi spadać nawet o 2 litry. Auto prowadzi się pewnie i komfortowo, oferując typową dla Porsche stabilność. Widoczność jest dobra, a z kamerą cofania – wzorowa. Wnętrze wygodne, pozycja za kierownicą świetna, choć obsługa ekranu dotykowego bywa rozpraszająca. Karoseria po latach bez oznak korozji, wnętrze dobrze wyciszone. Systemy ogrzewania i wentylacji działają perfekcyjnie.
Dodane 1 miesiąc temu
3,2
~Belmondo
Porsche Cayenne II
SUV 3.6 V6 300KM 221kW
To Touareg. Nie oszukujmy się, wyglądający dużo atrakcyjniej, ale nadal Touareg i widać to po spasowaniu niektórych plastików, niezawodności pojazdu czy komforcie jazdy. Od podstawowego Touarega odróżnia go jedynie fenomenalny system PSM (lub jak kto woli: Please Save Me) i dużo twardsze zawieszenie w wersji niepneumatycznej. Auto potrafi mieć spory apetyt na paliwo, co odbija się na w miarę częstym tankowaniu (pomimo stulitrowego zbiornika w moim egzemplarzu i to wkurza; koszt paliwa pomijam, kwestia dyskusyjna). W ruchu miejskim Cayenne nie ma sobie równych, ale łapie sporą zadyszkę przy prędkościach „autostradowych plus”, więc warto mierzyć siły na zamiary. Bagażnik, jak i bezawaryjność pojazdu pod kątem drobiazgów, zdecydowanie denerwują i rozczarowują.
Dodane 4 lata temu
4,8
~VEKA
Porsche Cayenne II
SUV 4.8 S V8 400KM 294kW
Super auto dla rodziny czy tez samotnej osoby - osiagi porownywalne z autami lekko sportowymi, wygodne, pakowne b. drogie przy zakupie w Polsce roznica jaka zaplaci mialem Lellek opole to ponad 70tys zl. Polecam Broker auto zamawiaja w prost z fabryki Porsche moja konfiguracja kosztowala 410,000zl z oplatami! Lellek 485,000 Cennik porsche w niemczech zaczyna sie wersja S ponad 70,000€ w Polsce 92,000€ poniej bylo jeszcze lepiej cennik opcji jest drozszy niz w Niemczech np. Porsche Dynamic Chassis Control w polsce kosztuje 4000€ a w niemczech 3,200€ i kazda opcja to wyzszy koszt w PL ??????????
Dodane 14 lat temu
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne II
10,4 – 17,6
l/100 km
8,7 – 10,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,3
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 V6 440KM 324kW
Samochód jest paliwożerny niewspółmiernie do osiągów. Dane producenta są po prostu jawnym oszustwem ! Wg. Porsche Średnie 10.0l/100 a poza miastem 8l/100 jest nieosiągalne. Nawet przy tempomacie 80km/h i jednej osobie na pokładzie komputer pokazuje około 10,5l/100km. Osiągi niezłe, chociaż przy 440km można by oczekiwać więcej. Realne spalanie z 30.000km normalnej jazdy (1/3 miasta, 1/3 trasa 100-120km/h, 1/3 autostradry 140-180km/h) i normalnym podróżowaniu bez szaleństw to 16.5l/100 ! Pod tym względem niepolecam. To już moje 7 Porsche i zdecydowanie największe rozczarowanie
Dodane 9 lat temu
8,3
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.0 D 262KM 193kW
Jak na tak ciężki samochód, spalanie jest rewelacyjne. W mieście wynosi około 9–10 l/100 km, na trasie średnio 7,3 l/100 km (samochód dopakowany na max), ale zdarzały się także wyjazdy z bardzo niskim zużyciem paliwa na poziomie 6,5 l/100 km – przy średniej prędkości 110 km/h na trasie 1500 km.
Dodane 2 miesiące temu
9,7
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Chyba jedna z najlepszych jednostek napędowych w Cayenne, oczywiście poza Turbo S. Jest to napęd zdrowo-rozsądkowy, dynamika V8 a spalanie diesla. Jeżeli jeżdżę po mieście to spalanie osiąga 10,6l/100km, natomiast jeżeli jazda po autostradach Polska - Włochy, Polska - Dania to spalanie spada poniżej 10l i oscluje ok. 9,3l/100km. Jak na 2,5 tony i dynamice hot-hatcha to jest bardzo dobrze.
Dodane 7 miesięcy temu
Porsche Cayenne II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów