Szukaj

Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW od 2024

Informacje o Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW od 2024

Lata produkcji: 2024 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Do napędu crosovera francuzi przewidzieli 5 jednostek. Trzy z nich to silniki benzynowe (1.0 TCe o mocy 100 KM, 1.3 TCe o mocy 130 KM i 1.3 TCe o mocy 155 KM). Jako wysokoprężne pojawią się 1,5-litrowe diesle o mocach 95 i 115 KM. Napęd będzie przekazywany wyłącznie na przednie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni ręcznej lub 7-biegowego automatu EDC.

Powagosław
Renault w świetnym stylu włącza się do walki o rynek „scrossoverowanych” maluchów. Captur jest pełen energii, dynamiczny i atrakcyjny, w dodatku jest w nim coś takiego, co chyba spodoba się kobietom. ~Powagosław
Luzacjusz
Najważniejsze, co mógłbym powiedzieć o tym samochodzie to to, że hasło „człowiek w kapturze” niekoniecznie musi już odnosić się do Robin Hooda. A na poważnie? Przyjemna zabawka, takie Clio w wersji „monster truck”. Ale spokojnie, w tej klasie są ładniejsze okazy. ~Luzacjusz
Produkowany od 2024 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 158 KM (116 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Skrzynia biegów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

5,0
~Wiktor
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Świetne auto pod każdym względem. Mega silnik. Komfortowe wnętrze i niezawodna jednostka. Stylistyka wyróżnia się - wersja Alpina rewelacja. Wersja biała perła z czarnym dachem mega fajną. Skrzynia biegów bardzo przyjemna praktycznie nie odczuwa się zmian biegów. Jedne - jeśli nie najlepsze auto jakie miałem. Na trasie przy 160 KM spalanie na poziomie 5,8 l/100km. Dość duży wybór akcesoriów pozwala fajnie doposażyć samochód. Jak dla mnie auto idealne pod każdym względem za rozsądną cenę. Polecam każdemu.
Dodane 6 miesięcy temu
4,3
~Andrzej
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Chyba najbardziej kompletne auto w tej cenie w swojej klasie. Mocno zaawansowany FL, który dużo zmienił. Bardzo dobry komfort resorowania, wymiera cicho i dość miękko tak jak powinno być we francuzie :). Multimedia oparte na googlu fajne, nowoczesne, natomiast wystający pionowy tablet dalej mi się nie podoba. Ładowarka indukcyjna grzeje mocno telefon ale nie przerywa, tak samo nie rwie android auto, chociaż potrafi wkurzać podczas konfiguracji. Kamera cofania słabej jakości, wyłączyła się też kiedyś na dwa dni :) Materiały użyte do wykonania na wysokim poziomie jak na ten segment. Do pełni szczęścia przydał by się miękki boczek przednich drzwi. Podłokietnik fajne że suwany natomiast umieszczony troszkę na nisko. Super patent z suwaną tylną kanapa. Auto dobrze jak nie najlepiej zabezpieczone od korozji w klasie, co jest ważne jeżeli ktoś chce jeździć kilka ładnych lat. Silnik 1,3 TCe bardzo udany. Chwalony za bezawaryjność, wyciszenie i dynamikę. Ludzie który narzekają na jego osiągi, nie wiedzą jak wygląda ówczesna motoryzacja. Aby spełnić wyśrubowane normy emisji spalin silniki są celowo zamulone za niskimi obrotami, filtrami dpf i programami. Tutaj na sporcie auto zdecydowanie odżywa, ale i na standardzie jest dynamiczne i ma moment z samego dołu przypominając nieco diesla. 1.5 TSI w mojej ocenie jest słabszy z dołu. Doposażona wersja Techno w mojej ocenie lepsza jak Esprit Alpine ze względu na brak skajowej tapicerki i ładnych ale chyba przydużych jak na tak małe auto felg 19" które zabierają sporo z komfortu resorowania (profil opony 45 vs 55 w 18'). Chociaż audio nie gra rewelacyjnie a tylko dobrze za tą cenę warto dobrać audio Harman + zegary 10,25". Świetny patent z wyłączeniem start-stop oraz asystentów jazdy pod przyciski. Aktywny tempomat też działa całkiem poprawnie. Podsumowując ciężko znaleźć coś lepszego w tej klasie, tej cenie, tą mocą z klasycznym napędem spalinowym. Analizując dogłębnie rywali i wszystkie + i - wybrał bym jeszcze raz Captura.
Dodane 6 miesięcy temu
3,1
~KRZYSZTOF. F.
Renault Captur II
Crossover Hybrid Facelifting 1.3 TCe Mild Hybrid 158KM 116kW
Bardzo żałuję zakupu Captura 1,3 odebrałem w październiku a w listopadzie wycieraczka tylna odmówiła normalnej pracy . Po wymianie modułu BCM specjaliści z serwisu i Renault Polska nie mogą wgrać oprogramowania . Kupiłeś to twój problem a od pracowników serwisu słyszę ze bez wycieraczki tylnej da się jeździć - zapomnieli tylko dodać przy słonecznej pogodzie. Teraz doszła kolejna usterka a wodząc ile maja pracy z reklamacjami i po rozmowach w czasie oczekiwania na decyzję z innymi wiem ze to dopiero początek kłopotów po FL coś im nie wyszło .
Dodane 7 miesięcy temu
Renault Captur II Crossover Hybrid Facelifting

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów