Szukaj

Renault Clio II Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW 1999-2010

Informacje o Renault Clio II Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW 1999-2010

Lata produkcji: 1999 – 2010
Segment: Auta małe
Druga generacja Renault Clio zadebiutowała na rynku w 1998 r. Model zaprojektowano w zasadzie od podstaw, chociaż sylwetka auta, pomimo jego większych wymiarów, wyraźnie przywoływała na myśl ostatnią wersję modelu pierwszej generacji. Clio II w roku 2011 przeszło pierwszą z trzech modernizacji (następne miały miejsce w latach 2003 oraz 2005). W tym samym roku zadebiutowała na rynku także odmiana sedan samochodu, nosząca nazwę Thalia (w innych krajach także Clio Sedam i Clio Symbol oraz Nissan Platina). Pomimo że w roku 2005 produkcja Renault Clio II generacji została zakończona, to do dziś na niektórych rynkach auto nadal jest oferowane pod nazwami Clio Storia lub Clio Campus.
czytaj więcej
Powagosław

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław
Luzacjusz

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz
Produkowany od 1999 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1390 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 98 KM (72 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 127 Nm przy 3750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Średnie spalanie dla Renault Clio II Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW 1999-2010
7,3
l/100 km
7,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,9
Renault Clio II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
Zużycie paliwa dużo zależy od stylu jazdy. Przy spokojnej jeździe średnie spalanie ok 6,5 l jest łatwo osiągalne. Przy ostrej jeździe bez problemu można "wykręcić" 9 litrów. W trasie łatwo można zejść poniżej 6 l benzyny. Do silnika leję Elf 10W40, między wymianami nie dolewam ani grama ! Ceny przeglądów przeciętne, oczywiście poza ASO. Ceny serwisowania do zaakceptowania, chociaż spora ilość usterek podwyższa koszty eksploatacji.
Dodane 12 lat temu
7,4
Renault Clio II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
Średnie spalanie mojego clio II w cyklu mieszanym wynosi około 7,5 l/100km. Na trasie spalanie autka znacznie spada i wynosi około 6 l/100km. Na trasie 30km po rozpędzeniu auta i utrzymywaniu prędkości w granicach 100km/h komputer pokazał mi 5,8 l/100km. Jazda tylko w mieście i rozwijanie prędkości do 60km/h - 9/100km. Jak na silnik 1.4 16V (98km) myślę, że to bardzo dobre wyniki szczególnie, że auto jest bardzo dynamiczne i zrywne na każdym biegu.
Dodane 12 lat temu
6,5
Renault Clio II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
Ciężko rozgraniczyć spalanie na minimalne i maksymalne, bo przecież nikt nie będzie jeździł z kartką papieru i na bieżąco notował. Podawane tu dane są na ogół mocno przybliżone (jak sądzę), dlatego aby być w miarę dokładny podałem tylko dane, które pokazuje mi komputer. Staram się jeździć oszczędnie, jednak nie mułowato. Cykl mieszany. Jeżeli zaś chodzi o spalanie minimalne przy oszczędnej jeździe to zgaduję, ale sądzę, że to w moim przypadku realny wynik.
Dodane 13 lat temu

Usterki Renault Clio II

Liczba wpisów: 103
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Clio II Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów