Szukaj

Renault Clio II Hatchback 1.9 D 64KM 47kW 1998-2010

Informacje o Renault Clio II Hatchback 1.9 D 64KM 47kW 1998-2010

Lata produkcji: 1998 – 2010
Segment: Auta małe
Druga generacja Renault Clio zadebiutowała na rynku w 1998 r. Model zaprojektowano w zasadzie od podstaw, chociaż sylwetka auta, pomimo jego większych wymiarów, wyraźnie przywoływała na myśl ostatnią wersję modelu pierwszej generacji. Clio II w roku 2011 przeszło pierwszą z trzech modernizacji (następne miały miejsce w latach 2003 oraz 2005). W tym samym roku zadebiutowała na rynku także odmiana sedan samochodu, nosząca nazwę Thalia (w innych krajach także Clio Sedam i Clio Symbol oraz Nissan Platina). Pomimo że w roku 2005 produkcja Renault Clio II generacji została zakończona, to do dziś na niektórych rynkach auto nadal jest oferowane pod nazwami Clio Storia lub Clio Campus.
czytaj więcej
Powagosław

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław
Luzacjusz

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz
Produkowany od 1998 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1870 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 64 KM (47 kW) przy 4500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Karoseria + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Renault Clio II Hatchback 1.9 D 64KM 47kW 1998-2010
4,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

3,6
Renault Clio II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
1.9 d wolnossący pojedzie na wszystkim rzepak w lato bez różnicy ropa z Rosji reritas zalecam na czas wymieniać filtr paliwa i zamocować magnetyzer ja mam i nie cierpię na spalanie czy paliwo światła do jazdy dziennej led czy postojowe stop w ledach mniej obciążają moje auto po tych zabiegach spalenie zeszło około 0.8 litra jeszcze musiałem podregulować silnik bo teraz do równej pracy potrzebuje 450obr nie mam ciężkiej nogi ciekawy jestem z tymi kondensatorami co to daje i jak to zrobić umieść kolego jakieś wskazówki na elektrodzie
Dodane 13 lat temu
4,1
Renault Clio II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
niedawno kupiłem Clio po namowie kolegi mechanika oczywiście 1,9D ponoć jeździ na wszystkim i nie czuje wcale różnicy na ruskiej ropie auto świeżo sprowadzone po wymianie wszystkich wymienników średnio paliło 4,9L nie mam lekkiej nogi poczytałem tu troszeczkę i zamontowałem ledy i magnetyzer to nierealne ale średnio pali 4,3 a na długiej trasie wyszło mi 3,8 a jechałem sprawnie 610km w 7,5 godz za mną jechał kolega golfem i spalił mu 6,4L topki 1,9 tdi nawet mnie podkosiło przycisnąć i było z 169km\h jak musiałem zwolnić poszedł by ze 180 jak nic bo skazówka szła do góry pomimo 4 dorosłych osób i na maxa upchanego kufra czytałem troszkę o magnetyzerach i chyba to nie fata margano obroty również wzrosły
Dodane 14 lat temu
3,4
Renault Clio II
Hatchback 1.9 D 64KM 47kW
witam fanów 1.9D to moje 6 takie auto i najbardziej niezawodne oraz ekonomiczne przeczytałem kilka komentarzy i spróbowałem się pobawić instalując ledy mam tylko długie i pozycje na żarówkach żarnikowych ale eco reszta 100% ledy akumulator 70Ah i magnetyzer powietrza wody i paliwa zamontowałem również porcelanowe łożyska auto przyspiesza w 11s do 100 i osiąga 175w 24s ostatnio na pełnym baku pod korek zrobiłem 1725km 54,5L spalanie 3,16 80% trasa prędkość 90km\h +/-5km przy jeździe 100-110 3,5-4L 130-150 5L nie wiem co spowodowało takie osiągi ale w przyszłym roku to sprawdzę teraz zima i na pewno spalanie wzrasta
Dodane 14 lat temu

Usterki Renault Clio II

Liczba wpisów: 103
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiąc temu
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Clio II Hatchback

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów