Szukaj

Renault Clio II Storia 1.2 58KM 43kW 2005-2010

Informacje o Renault Clio II Storia 1.2 58KM 43kW 2005-2010

Lata produkcji: 2005 – 2010
Segment: Auta małe
Druga generacja Renault Clio zadebiutowała na rynku w 1998 r. Model zaprojektowano w zasadzie od podstaw, chociaż sylwetka auta, pomimo jego większych wymiarów, wyraźnie przywoływała na myśl ostatnią wersję modelu pierwszej generacji. Clio II w roku 2011 przeszło pierwszą z trzech modernizacji (następne miały miejsce w latach 2003 oraz 2005). W tym samym roku zadebiutowała na rynku także odmiana sedan samochodu, nosząca nazwę Thalia (w innych krajach także Clio Sedam i Clio Symbol oraz Nissan Platina). Pomimo że w roku 2005 produkcja Renault Clio II generacji została zakończona, to do dziś na niektórych rynkach auto nadal jest oferowane pod nazwami Clio Storia lub Clio Campus.
czytaj więcej
Powagosław

Materiał na bestseller w segmencie B i szansa na najbardziej przełomowy model w dziejach Renault od czasu debiutu pierwszej generacji Clio. Kapitalna robota.

~Powagosław
Luzacjusz

Szefowie Renault zabronili chyba swoim projektantom dolewać wina do fondue, bo w końcu im coś wyszło. A już myślałem, że celem marki na XX wiek jest ugruntowanie swoją pozycji jako producenta najbardziej szkaradnych aut na świecie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1149 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 58 KM (43 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 69 x 76,8 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Adrian
Renault Clio II
Storia 1.2 58KM 43kW
Małe zgrabne auto. Do jazdy po mieście idealne. W trasie da się odczuć małą pojemność i ograniczenia ze strony skrzyni biegów. Max komfortowa prędkość to 90km/h. Jadąc szybciej skazujemy się na dość głośne szumy bo wygłuszenia tak na prawdę brak. Po wymianie uszczelek w drzwiach jest już trochę lepiej. Bardzo fajne auto jeśli ktoś chce zacząć przygodę z majsterkowaniem. Wszystko jest na wierzchu i jest pełno miejsca. Części kosztują grosze a wymiany prostsze być nie mogą. Na przykład amortyzatory na tył to koszt 250 zł za 2 szt i to takie z wyższej półki. Silnik niby 58KM ale jeżeli jest zdrowy to powyżej 2500obr/min na prawdę w tej budzie wystarcza. Jedyne na co trzeba uważać to układ kierowniczy bo lubią się z nim dziać dziwne rzeczy. Skrzynia biegów po 270tys jak nowa. Absolutnie zero problemów tylko po zakupie wymienić olej bo najpewniej jest oryginalny. Z racji na to że podwozie jest raczej delikatne to clio tak jak i scenic bardzo lubi zjadać korozja. Jeżeli nie było nigdy zabezpieczone to nawet 2007 rocznik potrafi mieć dziury w podłodze. Podsumowując, jak na auto za 3000-7000zł to na prawdę cudo. Jeżeli trafi się w miarę zdrowy egzemplarz pod spodem to tak na prawdę reszta jest niezniszczalna. Zabezpieczyć spód, odrdzewiacz, podkład i chociaż barnaek i auto posłuży spokojnie kilka lat.
Dodane ponad rok temu
4,6
~eblis73
Renault Clio II
Storia 1.2 58KM 43kW
I kto by się spodziewał?? Auto którym jeździ żona. Właściwie tylko eksploatacyjne sprawy i się do tej pory nie zepsuło mimo rocznika 2006 i lpg. przebieg 138 tys.km. Mało pali ,dosyć obszerne w środku choć mocy nie za wiele ,to można jeździć "es-kami" bez wysiłku dla silnika po 120/130 km /h. Klima jest ,wspomaganie jest i rzadko spala więcej niż 7 l lpg (w mieście 8 l) Tapicerka odporna na działanie czasu ,tak samo jak plastiki. Oponki w popularnym rozmiarze 175/65/14 więc za klasę premium za komplet całorocznych Nokian-ów Weatherproof poniżej 800 zł i spokój przez cały rok !! Najważniejsze ,to żadnych kłopotów z elektryką ,a do wymiany żarówki nie trzeba się gimnastykować od spodu czy zdejmować błotnika albo nadkola. Wystarczy podnieść maskę i się zgiąć... Rozrząd tani (komplet markowy z pompą około 300 zł), sprzęgło Valeo 300 zł... i gdzie są jeszcze takie koszty utrzymania?? Fajne autko jako drugie albo dla dziewczyny. Największa zaleta to brak rdzy nawet po wielu latach !! odwrotnie niż u konkurencji z Japonii albo w równolatkach z koncerny VW.
Dodane 4 lata temu
4,2
~Obiboc
Renault Clio II
Storia 1.2 58KM 43kW
Oceniam na dobrze,kupiłem to auto z pełna premedytacją. W zasadzie ma wszytko co powinien mieć wspomaganie , dobre hamulce, elektryczne szyby i klimatyzację. REszta to zbędne bajery.
Dodane 14 lat temu

Usterki Renault Clio II

Liczba wpisów: 103
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiÄ…c temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiÄ…c temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Nierówna praca silnika
  • Renault Clio II Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW 1999-2010
  • silnik
  • 279 tys. km
Mam problem dotyczący tego samochodu. Mianowicie samochód chodzi po odpaleniu chwilę ma 4 i po chwili na 3 cylindry. Była wymieniana uszczelka pod głowicą, świece, cewki, wszelkiego rodzaju podstawowe czujniki w silniku, pompa paliwa oraz cały układ paliwowy. Na komputerze diagnostycznym (zarówno moim jak i za pomocą dedykowanego programu renault) nie wyświetlają się żadne błędy. Została również zmierzona kompresja na każdym cylindrze i okazała się ma wszystkich odpowiednia. Dodam jeszcze że samochód posiada instalację LPG na której ma przejechane ok 200 tys km. Więc podsumowując iskra jest, paliwo też, co może być nie tak?? Proszę o pomoc i rady, wszyscy mechanicy rozkładają ręce.
Dodane 1 miesiÄ…c temu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Renault Clio II Storia

Skonfiguruj idealnÄ… ofertÄ™ z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów